Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:56 |
[I 2.0T] po montażu lpg ,wrażenia |
Autor |
Wiadomość |
woojas25
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 124 Skąd: libiąż
|
Wysłany: 13-12-2014, 09:13 [I 2.0T] po montażu lpg ,wrażenia
|
|
|
witam koledzy wczoraj odebrałem auto z montażu lpg ,powiem tak nie wiedziałem ze instalka brc tak super współpracuje z tym silnikiem , nawet wydaje mi sie ze lepiej za gazie chodzi, butla 60l pojezdzimy zobaczymy |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 14-12-2014, 08:02
|
|
|
To się tylko ciesz, że trafiłeś na dobry warsztat bo montażyści BRC czasem potrafią nieźle spaprać robotę. Ciekawe czy instalacja wyrabia na LPG czy nie i podpiera się benzyną
Ps. Ja osobiście BRC bym nie montował. |
|
|
|
 |
woojas25
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 124 Skąd: libiąż
|
Wysłany: 14-12-2014, 10:30
|
|
|
beny nie ubywa , mam redukuktor genius max , wtryski zółte raczej wyrabia , bo nie czuje za bardzo róznicy miedy lpg a pb |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 15-12-2014, 08:30
|
|
|
Różnicy nie powinno być wcale, dla świętego spokoju warto podejrzeć korekty paliwowe w sterowniku benzyny czy oscylują koło 0 i czy nie uciekają na plus czyli czy nie jest za ubogo. Do podłączenia się pod komputer powinien wystarczyć ELM327 z jakimś darmowym programem czy na laptopa czy na telefon z androidem, ja często na androidzie używam Torque. |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 15-12-2014, 13:07
|
|
|
Podłącze się pod temat, czy ktoś mógłby podrzucić korekty paliwowe (krótko i długoterminowe dla bank 1 i bank3) z silnika 4G63 bez turbo na zasilaniu benzyną, na biegu jałowym po rozgrzaniu? |
|
|
|
 |
woojas25
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 124 Skąd: libiąż
|
Wysłany: 20-12-2014, 20:18
|
|
|
pierwsze 1000km zrobione , zaperd... na gazie lepiej niz na pb , spalanie w cyklu mieszanym , na 48 litrach 390km |
|
|
|
 |
max87
Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 50 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 20-12-2014, 21:00
|
|
|
to robisz więcej niż ja. na 43 litrach w lecie (czyli benzyny nie bierze zbyt wiele) robie 290 km. Jednak błędem było zakup 2.0 bez turbo. |
_________________ Max |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 21-12-2014, 00:11
|
|
|
Nie wiem czy takim błędem. Napisz jeszcze na jakich oponach robisz taki przebieg i czy podajesz pojemność butli czy faktyczny stan tego co tankujesz bo ja jeździłem turbo i jak spalił 15l gazu przy spokojnej jeździe to się cieszyłem, że mało. |
|
|
|
 |
woojas25
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 124 Skąd: libiąż
|
Wysłany: 21-12-2014, 10:24
|
|
|
butlta 60l opony 17, samochod wystrojony przez strune z forum lpg , bardzo dobry fachman , |
|
|
|
 |
max87
Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 50 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 22-12-2014, 20:26
|
|
|
butla 43 wchodzi. opony standard 16. Na autostradzie to spalił mi 16 L. |
_________________ Max |
|
|
|
 |
woojas25
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 124 Skąd: libiąż
|
Wysłany: 22-12-2014, 21:27
|
|
|
kolejne tankowanie 370km na 48 litrach |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 22-12-2014, 22:08
|
|
|
A mi tam wychodzi około 350 km na 35 litrach Ale następne autko na pewno będzie albo 2.0 wolnossące lub z turbinką oczywiście w benzynce tylko raczej już nie Misiek bo te nie spełniają podstawowych kryteriów jeśli chodzi o silnik a szkoda bo mam sentyment do Mitsubishi. |
|
|
|
 |
Sxizo
Mitsumaniak

Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 324 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-12-2014, 00:04
|
|
|
plecho1 napisał/a: | raczej już nie Misiek bo te nie spełniają podstawowych kryteriów jeśli chodzi o silnik |
Mógłbyś sprecyzować? |
_________________
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 23-12-2014, 06:46
|
|
|
Hydrauliczna regulacja luzu zaworowego a autko z rocznika 2007 - 2008 i jednak najprawdopodobniej silnik wolnossący 2.0. Nadwozie w sumie też ważne aby było w wersji lepiej liftback lub ostatecznie sedan ale to dopiero za jakiś roczek albo trochę dłużej. |
|
|
|
 |
woojas25
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 124 Skąd: libiąż
|
Wysłany: 23-12-2014, 09:49
|
|
|
wydaje mi sie ze hydrauliczne zawory to zaleta |
|
|
|
 |
|