Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Szarpie na ciepłym, na zimnym całkiem źle. Pomocy !
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 31-12-2014, 07:45   

A sprawdzałeś regulację zaworów bo jak pisałem wcześniej, u Ciebie reguluje się je ręcznie. Nie jestem pewien, ale chyba producent auta taką regulację przewiduje co około 100 tys km.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-12-2014, 09:06   

hegemonez napisał/a:
Moze to jakis system regulacji zawoeow nawalil?
Nie ma czegoś takiego w tym aucie.
hegemonez napisał/a:
Wymienem kondensatory bo faktycznie wylaly jednak. Niestety zero poprawy.
Ścieżki nie były popalone?
 
 
hegemonez 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2014
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 31-12-2014, 09:07   

zamiast czujnika temp. włożyłem rezystor 10KOhms, ale bez rezultatu, może elektrolit zrobił zwarcie na jakiśm układzie od zapłonu dlatego świrowało mu od czasu do czasu z tymi obrotami?

Zaworów nie sprawdzałem. na razie skoncentrowałem się na tym co komputer mówi że go boli, ale widzę że trzeba będzie wyciągnąć szczelinomierz. Da się sprawdzić hydro regulację jakoś prosto?

PYTANIE co do zaworów bo ostatnio robiłem to w maluchu :mrgreen:

Jak ustawić GMP, który cylinder, jakiś znak, jaki?

Jakie narzędzia ? pewnie jakiś kluczyk i coś do kontrowania ale proszę jak ktoś zna ten model silnika o pomoc

colt 1989-1992 1,5l 66KW

[ Dodano: 31-12-2014, 09:09 ]
ścieżki całe, znam się na elektronice trochę, wszystko wygląda już ok, ale układu nie sprawdzę bez data sheetu tego procka co tam siedzi, za dużo roboty

[ Dodano: 31-12-2014, 09:11 ]
ścieżki i przelotki także ok

[ Dodano: 31-12-2014, 09:14 ]
ok już wiem niema hydro regulacji, sprawdzę to i jeszcze świece zmienię i dam znać, tylko jak wyżej co z tymi zaworami
_________________
Tomek
 
 
Mandrake 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 kombi Black Matte
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 170
Skąd: Międzyzdroje
Wysłany: 31-12-2014, 09:41   

Jak regulować powinno być w tych manualach co ci podesłałem.
Wg mnie to skup się na powietrzu, paliwie i iskrze. Zacznij od najprostszych rzeczy typu filtry. Później zajrzyj do pompy paliwa bo może za małe ciśnienie podawać. Na koniec cały układ zapłonowy przejrzyj.
 
 
hegemonez 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2014
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 31-12-2014, 12:45   

jeden link nie działał, w jednym nie było mojego modelu ale znalazłem ten silnik w końcu w innym modelu auta, sprawdze. dzięki.

Dużo tam tego

[ Dodano: 31-12-2014, 15:57 ]
Ponoc jakies blaski są potrzebne oprócz szczelinomierza.

[ Dodano: 03-01-2015, 10:06 ]
Witam. Wymieniłem świece. dalej to samo

Dziś idę regulować zawory bo wczoraj wiało za bardzo i ciemno już było.

Czyli rozgrzać auto powinienem ale to na zimnym jest źle więc może regulować na zimnym bo w końcu na ciepłym chodzi lepiej to luzy na ciepłym będą ok tak na chlopski rozum?

Jakieś porady? Wiem jak ustawić gmp i kolejność regulacji ale może ktoś z doświadczenia jeszcze coś doda?

[ Dodano: 03-01-2015, 15:38 ]
Zawory wyregulowane - brak efektu
czysczenie przepustnicy
- był nagar na stykach w aparacie zapł - jakby lepiej odpala :)
- krokowca sprawdzilem na krrótko - wydłużył się i już nie powraca przy zmianie polaryzacji, zaklinował się na amen teraz że ślimak wyszedł z silnika. bez krokowca jakoś też pali, zobacze jak ostygnie czy odpala.

nie moge rozkręcić drugiej pokrywy tego silnika, oni to kleją???

[ Dodano: 03-01-2015, 15:49 ]
mój krokowiec ma 5pin i 2pin do silniczka, jak ktoś wie jakie mają być wartości będe wdzięczny, no i jak sprawdzić ten czujnik powietrza w filtrze. :|


halo chłopaki jestem sam ?

[ Dodano: 03-01-2015, 21:24 ]
i jakie napięcie na silniczku krokowca. bo 6vnie rusza mechanizmu, dopiero od 8,5v silnik porusza ślimakiem i całą resztą, od 6v kręci się sam.

RĘCE OPADAJĄ

może ECU jednak elektrolit zwarcie zrobil na sterowanie systemu silnika itp

Ma ktoś kompa pożyczyć na 5min? podjadę w okol. wrocka

[ Dodano: 04-01-2015, 09:23 ]
niestety odpala prawie tak samo ciut lepiej.

nie widać napięcia na sterowaniu krokowca. przepustnica jest uchylona a ten nic, obroty trzyma i niechce spaść (dokręciłem go z lekko wypuszczonym trzpieniem i lekko otwiera przepustnice) lecz jej nie reguluje
_________________
Tomek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.