Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak Ładowania
Autor Wiadomość
kamilknz25 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 9
Skąd: Konstantynów Łódzki
  Wysłany: 06-01-2015, 22:14   Brak Ładowania

Mam probiłem z ładowanie. Posiadam Colta cj0 1.3 z 1996r. Mój probiłem:
1. Jechałem autostradą.
2. Podczas jazdy wylaczylo mi się radio.
3. Po chwili kontrolka SRS
4. Wszystkie światła zaczęły zanikac.
5. Podał gazu przestał reagować na naciskanie.
6. Zatrzymałem się i bylo koniec jazdy.
7. Pasek alternatora jest i nic się nie zabkokowalo.


Kiedyś jak mi się zerwał pasek alternatora to włączyła mi się kontrolka akumulatora. A na autostradzie się nie włączyła. Co się mogło stać??????
_________________
Kamilknz25
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-01-2015, 22:17   

Mogł Się urwać przewód masowy, mógł się skończyć regulator napięcia, wypadałoby sprawdzic po kolei przewody prądowe a później sam alternator
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kamilknz25 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 9
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 06-01-2015, 22:28   

Jutro musze to sprawdzić. Pierwsza usterka tego auta od 7 lat.....

[ Dodano: 06-01-2015, 22:31 ]
A czy mogły się skończyć szczotki czy jakiś bezpiecznik?
_________________
Kamilknz25
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-01-2015, 07:27   

Profilaktycznie warto sprawdzić bezpieczniki w komorze silnika ;-) Szczotki są w module regulatora.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 07-01-2015, 08:00   

Szczotki się pewnie skończyły. Przebieg w okolicach 250 000 km? Kontrolka ładowania wcale się nie zapala? - to 100% wskaźnik szczotek.
 
 
olgierto 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Maj 2014
Posty: 139
Skąd: RŚL
Wysłany: 07-01-2015, 08:33   

W civicu miałem podobny objaw, tylko w wiekszosci jazdy to na wysokich obrotach było wporzo a na wolnych jak stałem na swiatłach to wszystkie funkcje zanikały ale dało się jechać dopóki akumulator był naładowany. Kontrolka z ładowania się zaczynała żarzyć aż do zapalania. Raz tylko na autostradzie pozanikało mi wszystko i z jedwością dojechałem do domu. Jak sprawdziłem później miernikiem V ładowania to na wolnych prawie wogóle a na wysokich obrotach coś tam było. Udało mi się dostać używany alternator i go wymieniłem i wszystko wróciło do normy.

Dlatego dziwi mnie to że kontrolka się nie zapala
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 07-01-2015, 08:41   

olgierto napisał/a:
Dlatego dziwi mnie to że kontrolka się nie zapala
to normalne w tych alternatorach - ma obwód przez szczotki, więc jak przestanie się świecić na zapłonie, to znaczy, że szczotek nie ma
 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-01-2015, 09:25   

voltomierz w dłoń i sprawdż napięcie aku i ładowanie. swoją drogą trochę dziwne że zapaliła się kontrolka SRS. ona nie zapala się przecież po zaniku zasilania. co prawda jeśli padł alternator to zanik zasilania nie był taki gwałtowny jak przy odłączeniu klem tylko stopniowo napięcie malało i może dlatego
 
 
kamilknz25 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 9
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 07-01-2015, 09:40   

Przebieg mam 186000. Ładuje akumulator i w południe sprawdzę.
_________________
Kamilknz25
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 07-01-2015, 11:29   

ludinho1 napisał/a:
dziwne że zapaliła się kontrolka SRS. ona nie zapala się przecież po zaniku zasilania
to nie jest dziwne - to jest normalne
po kolei wszystko się wyłącza, bo ECU odcina zasilanie jak napięcie akumulatora spadnie poniżej pewnej wartości
 
 
kamilknz25 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 9
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 07-01-2015, 23:14   

Zrobiłem jak pisaliśmy i okazało się ze ładowanie mam tylko przy niskich obrotach. Gdy wciskamy gaz ładowanie się kończy. Elektryk powiedział ze szczotki się skończyły. Może to być prawda?
_________________
Kamilknz25
 
 
olgierto 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Maj 2014
Posty: 139
Skąd: RŚL
Wysłany: 08-01-2015, 08:37   

może być. raczej cos ze szczotkami, na pewno cały moduł do wymiany
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-01-2015, 09:08   

Jeśli komuś chce się bawić, to same szczotki pewnie można dolutować. Może też być, że szczotki zawiesiły się z powodu nagromadzenia w szczotkotrzymaczu pyłu powstałego ze ścierających się szczotek. Tu nie ma co gdybać bo to nie technika kosmiczna, tylko demontować alternator a wszystko stanie się jasne :)
 
 
kamilknz25 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 9
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 09-01-2015, 12:30   

wymienilem na nowy alternator. Ładowanie jest ale na zapłonie nie świeci sie akumulator. co może być przyczyną???
Bezpieczniki i zarowka sa dobre.
_________________
Kamilknz25
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-01-2015, 13:24   

Dotknij przewodem od kontrolki który wchodzi do alternatora do masy silnika na włączonym zapłonie. Jeśli kontrolka się zapali, to wina regulatora napięcia jeśli jednak nie zapali się, to sprawdź czy na włączonym zapłonie dochodzi napięcie do kontrolki na jednym styku żarówki. Jeśli napięcie dochodzi, to jest jakaś przerwa na przewodzie od kontrolki do alternatora a jeśli do kontrolki nie dochodzi napięcie, to jest przerwa po między kontrolką a bezpiecznikiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.