problem ze złożeniem skrzyni F5M42 w 2.5v6 |
Autor |
Wiadomość |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 13-01-2015, 08:10
|
|
|
milo, przeczytaj wypowiedź kolegi Virtualny, która odnosiła się do wykorzystania metody zamrażania do produkcji skrzyń i tam zamieściłeś odpowiedź. Nie tyczyła się skrzyni w Galancie, ale metody zamrażania ciekłym azotem m. in. przy produkcji i remoncie skrzyń biegów. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 13-01-2015, 15:10
|
|
|
KsiadzRobak napisał/a: | Nie tyczyła się skrzyni w Galancie, ale metody zamrażania ciekłym azotem m. in. przy produkcji i remoncie skrzyń biegów. |
Równie możesz pisać o skrzyniach w oplu ford itd jak nie tyczyła galanta sam temat właśnie tyczy galanta
Każdy sposób jest dobry
KsiadzRobak łożysko wałeczkowe wałka pośredniego (jedyne które jest najciaśniej osadzone ) jak wymienisz może znasz metody zawsze przyda się tu na forum , ja mam swoja metodę |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 14-01-2015, 08:11
|
|
|
milo napisał/a: | łożysko wałeczkowe wałka pośredniego | przecież nie masz wałka pośredniego w skrzyni |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 14-01-2015, 15:26
|
|
|
Jest miedzy wałkiem sprzęgłowym a mechanizmem różnicowym , różnie nazywają wałek pośredni -wałek zdawczy wystarczy poczytać forum |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 14-01-2015, 15:54
|
|
|
zdawczy to zdawczy, pośredni to pośredni
jedynym zadaniem wałka pośredniego jest odwracanie kierunku obrotów - w skrzyniach sprzed 1996 roku... wystarczy poczytać |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 14-01-2015, 16:02
|
|
|
Mniejsza z tym każdy wie o co chodzi i różnie tu nazywają |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Wiktor
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6, 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 331 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 17-04-2015, 22:44
|
|
|
Virtualny napisał/a: | milo napisał/a: | Nie wątpię w to w galancie nie ma takiej potrzeby |
Pewnie w większości nie ma takiej potrzeby, ale czasem jest.
U mnie był taki sam problem i za nic te łożysko wejść nie chciało. Pomógł papier ścierny.
U kolegi Wiktora też był ten problem, więc znamy przynajmniej dwa takie przypadki. Nie wiem jak kolega Wiktor sobie poradził, ale jedno jest pewne.
Jak pukanie, stukanie, kręcenie nie pomaga warto spróbować zamrozić łożysko, a jak to za mało no to papier w ręce i tylko delikatnie przetrzeć. |
dokładnie u mnie był ten sam problem, pomógł drobny papier |
|
|
|
 |
azbest
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 2.5 V6 + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2012 Posty: 53 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-04-2015, 09:04
|
|
|
Wedlug manuala powinno wystarczyc odwrocenie skrzyni tym lozyskiem do dolu i pod ciezarem wlasnym powinno wskoczyc. U mnie musialem cala skrzynia stuknac o stol w takiej pozycji i zaskoczylo. Wazne aby przy skrecaniu skrzyni pilnowac pierscien segera bo jak sie rozpedzimy ze skrecaniem to mozna go powyginac. To ze brakuje tych 2mm jest zupelnie normalne, przy rozbieraniu skrzyni po sciagnieciu segera walek rowniez powinnien opasc o te okolo 2mm. |
_________________ dum spiro, spero |
|
|
|
 |
|