Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem ze złożeniem skrzyni F5M42 w 2.5v6
Autor Wiadomość
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 13-01-2015, 08:10   

milo, przeczytaj wypowiedź kolegi Virtualny, która odnosiła się do wykorzystania metody zamrażania do produkcji skrzyń i tam zamieściłeś odpowiedź. Nie tyczyła się skrzyni w Galancie, ale metody zamrażania ciekłym azotem m. in. przy produkcji i remoncie skrzyń biegów.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 13-01-2015, 15:10   

KsiadzRobak napisał/a:
Nie tyczyła się skrzyni w Galancie, ale metody zamrażania ciekłym azotem m. in. przy produkcji i remoncie skrzyń biegów.

Równie możesz pisać o skrzyniach w oplu ford itd jak nie tyczyła galanta sam temat właśnie tyczy galanta :D
Każdy sposób jest dobry
KsiadzRobak łożysko wałeczkowe wałka pośredniego (jedyne które jest najciaśniej osadzone ) jak wymienisz może znasz metody zawsze przyda się tu na forum , ja mam swoja metodę :D
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 14-01-2015, 08:11   

milo napisał/a:
łożysko wałeczkowe wałka pośredniego
przecież nie masz wałka pośredniego w skrzyni
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 14-01-2015, 15:26   

Jest miedzy wałkiem sprzęgłowym a mechanizmem różnicowym , różnie nazywają wałek pośredni -wałek zdawczy wystarczy poczytać forum
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 14-01-2015, 15:54   

zdawczy to zdawczy, pośredni to pośredni
jedynym zadaniem wałka pośredniego jest odwracanie kierunku obrotów - w skrzyniach sprzed 1996 roku... wystarczy poczytać
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 14-01-2015, 16:02   

Mniejsza z tym każdy wie o co chodzi i różnie tu nazywają
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wiktor 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6, 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 331
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-04-2015, 22:44   

Virtualny napisał/a:
milo napisał/a:
Nie wątpię w to w galancie nie ma takiej potrzeby


Pewnie w większości nie ma takiej potrzeby, ale czasem jest.

U mnie był taki sam problem i za nic te łożysko wejść nie chciało. Pomógł papier ścierny.

U kolegi Wiktora też był ten problem, więc znamy przynajmniej dwa takie przypadki. Nie wiem jak kolega Wiktor sobie poradził, ale jedno jest pewne.
Jak pukanie, stukanie, kręcenie nie pomaga warto spróbować zamrozić łożysko, a jak to za mało no to papier w ręce i tylko delikatnie przetrzeć.


dokładnie u mnie był ten sam problem, pomógł drobny papier
 
 
azbest 
Mitsumaniak


Auto: Galant Avance 2.5 V6 + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 53
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-04-2015, 09:04   

Wedlug manuala powinno wystarczyc odwrocenie skrzyni tym lozyskiem do dolu i pod ciezarem wlasnym powinno wskoczyc. U mnie musialem cala skrzynia stuknac o stol w takiej pozycji i zaskoczylo. Wazne aby przy skrecaniu skrzyni pilnowac pierscien segera bo jak sie rozpedzimy ze skrecaniem to mozna go powyginac. To ze brakuje tych 2mm jest zupelnie normalne, przy rozbieraniu skrzyni po sciagnieciu segera walek rowniez powinnien opasc o te okolo 2mm.
_________________
dum spiro, spero
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.