FTO kot........ :) |
Autor |
Wiadomość |
Heavy1155
Mitsumaniak MSS 1.6 Mivec 170bhp
Auto: MSS Mivec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 191 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 16-01-2015, 12:48
|
|
|
warczy pieknie!!! a i fajna chmurke wypierdzial przy 2gim revie.
kiedy zobaczymy ja na drodze? |
_________________ MSS Mivec 1.6 170bhp
 |
|
|
|
 |
brccrx
Forumowicz brccrx
Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015 Posty: 90 Skąd: Z tad i z tamtad......
|
|
|
|
 |
Heavy1155
Mitsumaniak MSS 1.6 Mivec 170bhp
Auto: MSS Mivec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 191 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 17-01-2015, 20:47
|
|
|
klasa! bardzo fajnie. a kable wpiales w wiazke czy osobno pusciles? |
_________________ MSS Mivec 1.6 170bhp
 |
|
|
|
 |
piorunGSR
Forumowicz

Auto: Lancer GSR
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 234 Skąd: Ełk/Dublin
|
Wysłany: 17-01-2015, 22:35
|
|
|
Seb jakie powinny byc wskazania czujnika ciśnienia oleju na jałowym i pod obciążeniem?? W Psi please!?! |
|
|
|
 |
brccrx
Forumowicz brccrx
Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015 Posty: 90 Skąd: Z tad i z tamtad......
|
Wysłany: 17-01-2015, 23:03
|
|
|
Heavy1155 napisał/a: | klasa! bardzo fajnie. a kable wpiales w wiazke czy osobno pusciles? |
Dzieki!
Wykorzystalem wiazke czesciowo, kabelek od czujnika oleju fabrycznego teraz podpiety jest do czujnika z wyswietlaniem wiec kontrolka oleju zniknela z zegarow. Jeden kabelek musialem dodac i jeszcze jeden bede musial.
Piotrek, o GSR-a pytasz? |
|
|
|
 |
piorunGSR
Forumowicz

Auto: Lancer GSR
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 234 Skąd: Ełk/Dublin
|
Wysłany: 17-01-2015, 23:05
|
|
|
Dawaj wartości mistrzu |
|
|
|
 |
brccrx
Forumowicz brccrx
Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015 Posty: 90 Skąd: Z tad i z tamtad......
|
Wysłany: 17-01-2015, 23:23
|
|
|
Zielonego pojecia nie mam o jaki silnik pytasz......wklep w googla albo na Mivec NZ poszukaj do 4g93 jezeli o to pytasz lub optymalne wartosci do TD04 wolne obroty i wyzsze. |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 18-01-2015, 18:36
|
|
|
Albo zakończy się nabijanie postów, albo tematy wylecą - dotyczy to wszystkich trzech kont. |
|
|
|
 |
brccrx
Forumowicz brccrx
Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015 Posty: 90 Skąd: Z tad i z tamtad......
|
Wysłany: 18-01-2015, 20:16
|
|
|
Rozwijamy zagadnienie cisnienia oleju (jak nie zauwazyles zamontowalem miedzy innymi czujnik oleju z wyswietlaniem) wiec co sie czepiasz, jak zwiazku z tematem nie widzisz to przeczytaj posty jeszcze raz, sam posty nabijasz jakimis dziwnymi komentarzami w ktorych nie wiem czego sie czepiasz, leczysz jakies kompleksy moze bo widze ze nas 3 Ci jakos tak zawadza?!
Nikt z moderacji jeszcze problemu nie zglaszal........
Jak ktos sie o cos pyta to grzecznie odpowiadam!
Pozdrawiam.
Edit:
Wlasnie zauwazylem ze Ty tutaj jestes moderatorem w tym dziale. Wybacz ale ja sie winy swojej nie dopatrzylem. |
|
|
|
 |
brccrx
Forumowicz brccrx
Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015 Posty: 90 Skąd: Z tad i z tamtad......
|
Wysłany: 19-01-2015, 00:15
|
|
|
Kilka zmian w wiazce sondy lambda poniewaz zdecydowalem sie urzyc sondy z FTO, musialem przerobic kostke bo jest inna.
Na zdjeciu sonda z 1.6 mivec, taka sama kostka jak z 1.3, kolory kabli inne, ale podlaczenie identyczne:
Kabelki sondy z FTO takie same kolory jak z 1.6
Udalo mi sie rowniez poprowadzic wiazke do Lambdy szerokopasmowej dzieki ktorej pomiar spalania mieszanki paliwa jest dokladniejszy w czasie rzeczywistym:
Na zdjeciu trzymam wyswietlacz w rece, musze znalezc gdzies miejsce zeby ja wcisnac. |
|
|
|
 |
brccrx
Forumowicz brccrx
Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015 Posty: 90 Skąd: Z tad i z tamtad......
|
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-01-2015, 17:55
|
|
|
Biały najlepiej wygląda |
_________________
 |
|
|
|
 |
brccrx
Forumowicz brccrx
Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015 Posty: 90 Skąd: Z tad i z tamtad......
|
|
|
|
 |
brccrx
Forumowicz brccrx
Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015 Posty: 90 Skąd: Z tad i z tamtad......
|
Wysłany: 28-02-2015, 15:21
|
|
|
Kilka jazd testowych za nami, okazalo sie ze olej byl wymieszany z bezyna i na tyle zadki ze przedostawal sie przez pierscienie lub uszczelki w turbo i po dobrym rozgrzaniu samochod kopcil/smierdzial przepalanym olejem. Szkoda bo dopiero co byl nowy.
Po wymianie oleju problem znikl, jednak musze sie rozejzec za olejem 20w50 lub dac chlodnice oleju, jeszcze zobaczymy.
Mapa ulozona i dziala calkiem dobrze jednakze gdy tylko boost przekroczy 0.1 bar komputer odcina paliwo.
Komponenty zeby zmontowac regulowany "fuel cut deffender" (zielonego pojecia jak to sie nazywa po Polsku nie mam ) zamowione i powinny w przyszlym tygodniu przyjsc.
Jak zacznie sie wpychanie 0.4 bar to wtryski wymienie na wieksze i cala mape paliwa oblicze na nowo.
Pomimo ze jeszcze nie ma dobrego doladowania to roznice czuc, calkiem dobrze sie juz rozpedza jak na 4g13 |
_________________ Jedyne na swiecie 1.3.....turbo.....FTO
http://www.fto-ireland.co...14454&start=125 |
|
|
|
 |
brccrx
Forumowicz brccrx
Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015 Posty: 90 Skąd: Z tad i z tamtad......
|
Wysłany: 03-03-2015, 01:05
|
|
|
Dzisiaj po raz pierwszy odwazylem sie przycisnac i silnik dostal 0.5 bar i jest lipa......
Jak turbo "laduje" doladowanie to idzie jak burza, jak tylko przekroczy 0.1-0.2 bar to jest jakby spadek mocy.
Ma ktos jakis pomysl? Waste gate ustawiony za "lekko"? Moze BOV za "miekko"?
Pare zdjec zeby post tak lyso nie wygladal
Odpicowany pojemnik na plyn wspomagania:
I koreczek
I wiatraczek
Dzis rano przyszly elementy do poskladania eliminatora pozytywnego cisnienia wykrywanego przez map sensor:
Poskladane i zapakowane wyglada tak;
 |
_________________ Jedyne na swiecie 1.3.....turbo.....FTO
http://www.fto-ireland.co...14454&start=125 |
|
|
|
 |
|