Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
FTO kot........ :)
Autor Wiadomość
Heavy1155 
Mitsumaniak
MSS 1.6 Mivec 170bhp

Auto: MSS Mivec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 191
Skąd: Dublin
Wysłany: 16-01-2015, 12:48   

warczy pieknie!!! a i fajna chmurke wypierdzial przy 2gim revie.
kiedy zobaczymy ja na drodze?
_________________
MSS Mivec 1.6 170bhp
 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 17-01-2015, 20:00   

Bog jeden wie haha, tak czy siak powoli ale postepy jakies sa!

Zamontowany wskaznik cisnienia oleju i doladowania w fabryczne miejsce montazu wskaznika ladowania akumulatora i zegarka:





http://s1303.photobucket....rey71a.mp4.html
_________________
Jedyne na swiecie 1.3.....turbo.....FTO :)

http://www.fto-ireland.co...14454&start=125
 
 
Heavy1155 
Mitsumaniak
MSS 1.6 Mivec 170bhp

Auto: MSS Mivec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 191
Skąd: Dublin
Wysłany: 17-01-2015, 20:47   

klasa! bardzo fajnie. a kable wpiales w wiazke czy osobno pusciles?
_________________
MSS Mivec 1.6 170bhp
 
 
piorunGSR 
Forumowicz


Auto: Lancer GSR
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 234
Skąd: Ełk/Dublin
Wysłany: 17-01-2015, 22:35   

Seb jakie powinny byc wskazania czujnika ciśnienia oleju na jałowym i pod obciążeniem?? W Psi please!?!
 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 17-01-2015, 23:03   

Heavy1155 napisał/a:
klasa! bardzo fajnie. a kable wpiales w wiazke czy osobno pusciles?


Dzieki!
Wykorzystalem wiazke czesciowo, kabelek od czujnika oleju fabrycznego teraz podpiety jest do czujnika z wyswietlaniem wiec kontrolka oleju zniknela z zegarow. Jeden kabelek musialem dodac i jeszcze jeden bede musial.

Piotrek, o GSR-a pytasz?
 
 
piorunGSR 
Forumowicz


Auto: Lancer GSR
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 234
Skąd: Ełk/Dublin
Wysłany: 17-01-2015, 23:05   

Dawaj wartości mistrzu
 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 17-01-2015, 23:23   

Zielonego pojecia nie mam o jaki silnik pytasz......wklep w googla albo na Mivec NZ poszukaj do 4g93 jezeli o to pytasz lub optymalne wartosci do TD04 wolne obroty i wyzsze.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 18-01-2015, 18:36   

Albo zakończy się nabijanie postów, albo tematy wylecą - dotyczy to wszystkich trzech kont.
 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 18-01-2015, 20:16   

Rozwijamy zagadnienie cisnienia oleju (jak nie zauwazyles zamontowalem miedzy innymi czujnik oleju z wyswietlaniem) wiec co sie czepiasz, jak zwiazku z tematem nie widzisz to przeczytaj posty jeszcze raz, sam posty nabijasz jakimis dziwnymi komentarzami w ktorych nie wiem czego sie czepiasz, leczysz jakies kompleksy moze bo widze ze nas 3 Ci jakos tak zawadza?!

Nikt z moderacji jeszcze problemu nie zglaszal........

Jak ktos sie o cos pyta to grzecznie odpowiadam!

Pozdrawiam.

Edit:

Wlasnie zauwazylem ze Ty tutaj jestes moderatorem w tym dziale. Wybacz ale ja sie winy swojej nie dopatrzylem.
 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 19-01-2015, 00:15   

Kilka zmian w wiazce sondy lambda poniewaz zdecydowalem sie urzyc sondy z FTO, musialem przerobic kostke bo jest inna.

Na zdjeciu sonda z 1.6 mivec, taka sama kostka jak z 1.3, kolory kabli inne, ale podlaczenie identyczne:



Kabelki sondy z FTO takie same kolory jak z 1.6



Udalo mi sie rowniez poprowadzic wiazke do Lambdy szerokopasmowej dzieki ktorej pomiar spalania mieszanki paliwa jest dokladniejszy w czasie rzeczywistym:



Na zdjeciu trzymam wyswietlacz w rece, musze znalezc gdzies miejsce zeby ja wcisnac.
 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 23-01-2015, 14:05   

Przyszedl czas na montaz podswietlenia zegarow ze zmiana kolorow z pilota 8)

Kilka zdjec i filmik:










http://youtu.be/DGAe8qjPrYs
_________________
Jedyne na swiecie 1.3.....turbo.....FTO :)

http://www.fto-ireland.co...14454&start=125
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 24-01-2015, 17:55   

Biały najlepiej wygląda 8)
_________________


 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 30-01-2015, 11:57   

Wszystko idzie zgodnie z planem,

http://youtu.be/MMmZNit6gsg

niedlugo jazda testowa 8)
 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 28-02-2015, 15:21   

Kilka jazd testowych za nami, okazalo sie ze olej byl wymieszany z bezyna i na tyle zadki ze przedostawal sie przez pierscienie lub uszczelki w turbo i po dobrym rozgrzaniu samochod kopcil/smierdzial przepalanym olejem. Szkoda bo dopiero co byl nowy.

Po wymianie oleju problem znikl, jednak musze sie rozejzec za olejem 20w50 lub dac chlodnice oleju, jeszcze zobaczymy.

Mapa ulozona i dziala calkiem dobrze jednakze gdy tylko boost przekroczy 0.1 bar komputer odcina paliwo.
Komponenty zeby zmontowac regulowany "fuel cut deffender" (zielonego pojecia jak to sie nazywa po Polsku nie mam ;) ) zamowione i powinny w przyszlym tygodniu przyjsc.

Jak zacznie sie wpychanie 0.4 bar to wtryski wymienie na wieksze i cala mape paliwa oblicze na nowo.

Pomimo ze jeszcze nie ma dobrego doladowania to roznice czuc, calkiem dobrze sie juz rozpedza jak na 4g13 :)
_________________
Jedyne na swiecie 1.3.....turbo.....FTO :)

http://www.fto-ireland.co...14454&start=125
 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 03-03-2015, 01:05   

Dzisiaj po raz pierwszy odwazylem sie przycisnac i silnik dostal 0.5 bar i jest lipa......

Jak turbo "laduje" doladowanie to idzie jak burza, jak tylko przekroczy 0.1-0.2 bar to jest jakby spadek mocy.

Ma ktos jakis pomysl? Waste gate ustawiony za "lekko"? Moze BOV za "miekko"?

Pare zdjec zeby post tak lyso nie wygladal :mrgreen:

Odpicowany pojemnik na plyn wspomagania:



I koreczek 8-)



I wiatraczek :D :D :D



Dzis rano przyszly elementy do poskladania eliminatora pozytywnego cisnienia wykrywanego przez map sensor:



Poskladane i zapakowane wyglada tak;



_________________
Jedyne na swiecie 1.3.....turbo.....FTO :)

http://www.fto-ireland.co...14454&start=125
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.