 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.8 TD] Most 5,285 z blokadą ? |
Autor |
Wiadomość |
zunmen
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 46 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 14-01-2015, 10:00 [2.8 TD] Most 5,285 z blokadą ?
|
|
|
Może ktoś coś takiego przerabiał
Chodzi mi o to czy da się złożyć most 5,285 z blokadą
Nie widziałem nigdzie mostu 5.285 z fabryczną blokadą
Kupić most 5,285 ( 8" ) i 4,875 z blokadą ( niby też 8" główka ) i przełożyć sam wałek atakujący i talerz z 5,285 do 4,875.
Miało by to ręce i nogi ?? |
|
|
|
 |
AndrzejM22
Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5 TD Krótkie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 124 Skąd: Ełk -u okolice. :)
|
Wysłany: 16-01-2015, 12:10
|
|
|
Na pewno takie mosty są, 5.285 z blokada .
Ja takowy posiadam zakupiłem z długiego Pajero II 2.5 Automat. I zamontowałem go w swoją obudowę a miałem wcześniej 4.625 . Oczywiście wymieniłem przedni i tylny, bo innej opcji nie ma .
A to drugie pytanie to nie znam odpowiedzi niby powinno to pasować , przekręcić tylko wałek atakujący i koło talerzowe ustawić luz miedzy zęby i powinno to działać. Ale czegoś takiego nie robiłem . |
_________________ Pajero 2,5 TD 33" Baja Claw TTC mosty 5.285 +jakiś lift + jakaś winda.
Pajero 3.5 V6 cywilne |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 18-01-2015, 12:05
|
|
|
Jak zauważasz różnice po wymianie na nowe mosty? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
AndrzejM22
Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5 TD Krótkie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 124 Skąd: Ełk -u okolice. :)
|
Wysłany: 20-01-2015, 08:59
|
|
|
Przełożenia w mostach zmieniła ponieważ przy tym silniku i kołach 33" (dokładnie 285/75r16 EMTEKACH) samochód po pierwsze był za słaby , przyspieszał strasznie wolno i brakowało mocy przy ciągnięciu przyczepy , był za szybki w terenie zwłaszcza przy manewrowaniu trzeba było to robić na pół sprzęgle. I wtedy zapadał decyzja o wymianie przełożeń . Szczęśliwy traf chciał że bardzo łatwo takowe znalazłem na drugim końcu polski gdzie akurat TIR znajomego przebywał i następnego dnia już je miałem. . Po szybkim montaży jakieś jedno popołudnie ze 2-3 godziny . Jazda próbna i okazało się ze konie nagle się znalazły auto przyspiesza o wiele lepiej, manewruje się lepiej nie męczę sprzęgła. Jedyna drobna uciążliwość to samochód jest troszkę wolniejszy niż fabryka przewidziała . Sprawdzone według GPS , ale niewielka to różnica także przejazd 300-400 km nie jest meczący. Po wymianie a użytkuje nowe przełożenia już około 2 lat , spalanie spadło około 1 litra , i nie mecze tak sprzęgło silnika skrzyni. Także jak ktoś ma duże kola i brakuje mocy polecam wymianę przełożeń . Niebo a ziemia . |
_________________ Pajero 2,5 TD 33" Baja Claw TTC mosty 5.285 +jakiś lift + jakaś winda.
Pajero 3.5 V6 cywilne |
|
|
|
 |
|
|