Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
falujące obroty ? wytnij se kata !
Autor Wiadomość
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 19-01-2015, 23:27   falujące obroty ? wytnij se kata !

Otoz mialem problem z falujacymi obrotami od 687 do 715. Falowanie ustalo po wycieciu kata ;) i wstawieniu rurki. Silnik lepiej koddycha !
 
 
romek atomek 
Forumowicz

Auto: pajero pinin 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 333
Skąd: wola justowska / kraków
Wysłany: 20-01-2015, 14:04   Re: falujące obroty ? wytnij se kata !

dareqq napisał/a:
Otoz mialem problem z falujacymi obrotami od 687 do 715. Falowanie ustalo po wycieciu kata ;) i wstawieniu rurki. Silnik lepiej koddycha !


dużo głośniej ? się zrobiło ?
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 20-01-2015, 14:30   

Brak roznicy w dzwieku. Tylko nie wstawiajcie zadnej strumiennicy tylko rure.
 
 
romek atomek 
Forumowicz

Auto: pajero pinin 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 333
Skąd: wola justowska / kraków
Wysłany: 20-01-2015, 16:48   

dareqq napisał/a:
Brak roznicy w dzwieku. Tylko nie wstawiajcie zadnej strumiennicy tylko rure.

a bo mnie kusi przez kata po prostu się przebić jakimś szpikulcem .. co by go bardzoej przelotowym uczynić.. bo mawiają że przy przebiegu 150 tys w górę to i tak kata już tam nie ma w sensie konstrukcji etc - ale ponieważ to zasłyszane - to sam pojęcia nie mam .. ;( no bo ile wytrzymuje katalizator ? wie ktoś rozsądnie ?
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 20-01-2015, 16:54   

U mnie 170 tyś i zabity był totalnie. Dławił silnik . lepiej wytnij. Iz sie przebijaj szpikulcem bo bedzie ci dzwonił. Tam ceramika jest
 
 
romek atomek 
Forumowicz

Auto: pajero pinin 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 333
Skąd: wola justowska / kraków
Wysłany: 21-01-2015, 14:30   

nie szlo tego przepalić ?
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 21-01-2015, 14:31   

Raczej nie . po prostu kat wiecej nie wytrzymuje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.