| chipowanie | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Greku1410   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Civic VIII Type S 2.2
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 19 Lip 2013
 Posty: 138
 Skąd: Lublin / Czechowice-Dziedzice
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | goofy_LLE   Mitsumaniak
 mody to podstawa
 
 Auto: Galant 2.5 V6 EA5W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 09 Gru 2013
 Posty: 111
 Skąd: Jaszczów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Greku1410   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Civic VIII Type S 2.2
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 19 Lip 2013
 Posty: 138
 Skąd: Lublin / Czechowice-Dziedzice
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | radek79   Mitsumaniak
 
 Auto: x5
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 30 razy
 Dołączył: 22 Mar 2009
 Posty: 7453
 Skąd: CHEŁM
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | W@sio   Mitsumaniak
 Well, hello there!
 
  
 Auto: Doładowane ;-)
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 54 razy
 Dołączył: 09 Sty 2013
 Posty: 2144
 Skąd: Lublin / Sporniak
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-01-2015, 19:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Fabryka mocy jedzie na opinii, bo ceny mają z kosmosu. Za remap mojego mitsu zażyczyli sobie 2500zł, przy czym mogą mi to zrobić jeśli znajdę jeszcze inne 4 auta MM(evo, o1t, rvr) bo inaczej nie będzie im się opłacało ściągać gostka z Warszawy (sami miśków nie mapują) 
 Co do chipowania - jaka hąda? Benzyna/lpg, czy turbognuj? Pisz PW, zorientowany jestem jako tako w hondach i ludziach, którzy piszą programy pod konkretne auta w sensownych pieniądzach.
 |  
				| _________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
 
 EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
 miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
 
 Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Greku1410   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Civic VIII Type S 2.2
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 19 Lip 2013
 Posty: 138
 Skąd: Lublin / Czechowice-Dziedzice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-01-2015, 12:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | civic 2.2 i-ctdi bez dpf seria to 140 a przy tym silniku mozliwosci sa spokojnie przy wymianie chlodnicy ok 200 z tym ze po telefonie do fabryki mocy powiedzieli ze wiecej niz 160-170 sie nie da, a wiem ze robia ludzie w tych civicach 400nm i 190-210km |  
				| _________________ Zapraszam na profil mojego CY3A
 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=82049
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | W@sio   Mitsumaniak
 Well, hello there!
 
  
 Auto: Doładowane ;-)
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 54 razy
 Dołączył: 09 Sty 2013
 Posty: 2144
 Skąd: Lublin / Sporniak
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-01-2015, 12:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | No wiesz, zrobić da się i 400 koni z tego silnika, ale podziała chwilę i się rozpadnie  . Chodzi o bezawaryjność. Zadzwoń do ProChip w Nałęczowie, mają hamownię z prawdziwego zdarzenia i nie zedrą z Ciebie. Możesz też pojechać do Kudłacza do Świdnika, on napisze Ci program itp, ale nie dostaniesz wykresu z hamowni. |  
				| _________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
 
 EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
 miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
 
 Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Greku1410   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Civic VIII Type S 2.2
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 19 Lip 2013
 Posty: 138
 Skąd: Lublin / Czechowice-Dziedzice
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | patrycjuszek   Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.0 v6  150 ps
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 13 razy
 Dołączył: 03 Cze 2009
 Posty: 556
 Skąd: Wisxnice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-02-2015, 15:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak się składa że robiłem w FM - moją  HONDE FR-V 2,2 I-ctdi z 2006 roku też bez DPF. 
 400 nm to jest max ale dla sprzęgła. Silnik da radę więcej. Jak masz 2000pln na zestaw od type-r to rób 400 i więcej. Na ośke 200 koni to jest też dużo. Trzeba dobre opony kupować . Ja mam yokohama advan sport.
 
 Oprócz klocków Ferrodo FDS905 za 400 zł na przód nic nie ulepszałem.
 Zrobione mam na programie 35 tys. i nic się nie dzieje.
 Spalanie 7-8 l/100.
 Oleju bierze około 1 l na 15000km.
 200km/h to nie problem
 
 Tu jest link z wykresami do mojej Hondy:
 
 http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=10706
 
 Max moc z tego silnika to 260 ps. Po zmianie intercoolera, sprzęgła, tarcz, klocków i wydechu można jeździć bezawaryjnie.
 
 Co do cen to sprawa jest prosta legalna firma, legalne oprogramowanie , ubezpieczenie auta jakby spadło z rolek musi kosztować. Program na piracie bez hamowni to koszt 800 zl.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |