check silnika |
Autor |
Wiadomość |
Bleki6
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.6 98rp
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 15 Skąd: Sowiny
|
Wysłany: 26-01-2015, 20:07 check silnika
|
|
|
Witam Was ! Mam pewien maly problem z moja kari ! Od kilku dni po zapaleniu auta i przejechniu kilkudziesieciu metrow jak zawsze przechodzi na gaz tylko ze w chwili przelaczenia zaswieca sie check silnika i auto traci moc ,dzieje sie tak tylko raz tylko rano jak jest zimny silnik . Jak zgasze i zapalę drugi raz jest już dobrze ! Co to może oznaczać ? Za szybko przechodzi na gaz ? Silnik jest nie rozgrzany ? Tylko że do tej pory było ok .....Carisma 1.6 1998 rp gaz sekwencja . Będe wdzięczny za jakiekolwiek porady . Pzdr Bleki6 |
_________________ Były-Mazda 929 coupe 86rp
Mazda 929 coupe 88 rp
Mazda Rx7 coupe 87tp
Mitsubishi Starion 2.0 Turbo 87 tp
Fiat ritmo cabrio Abarth 88rp
I wiele innych mniej lub bardziej ciekawych pomykaczy |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-01-2015, 20:21
|
|
|
Podstawa, to sprawdzenie błędów, jak to zrobić samodzielnie masz opisane tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
Napisz jeszcze jaka to dokładnie instalacja czyli sterownik, reduktor i wtryski i ile już przejechała w tym autku. |
|
|
|
 |
remi
Forumowicz
Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 810 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 26-01-2015, 22:03
|
|
|
Jeśli to wina zbyt szybkiego przejścia na gaz, to rano przełącz na benzynę, tak żeby auto samo nie przeszło na gaz, zrób ze dwa kilometry więcej i wtedy przełącz ręcznie na gaz. Zobaczysz jaki będzie efekt |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-01-2015, 22:24
|
|
|
Przejście na LPG zależy od temperatury reduktora i czy w lecie jak i w zimie silnik przełączy się na gaz przy takiej samej temperaturze reduktora i silnika więc nie ma czegoś takiego jak zbyt szybkie przejście kiedy jest zimniej no chyba, że ktoś teraz obniżył w sterowniku LPG temperaturę przełączenia na LPG. Najważniejsze w tym momencie jest sprawdzenie błędów silnika aby dowiedzieć się czy to jakieś uszkodzenie w elektryce silnika czy to jakiś problem z instalacją LPG. |
|
|
|
 |
Bleki6
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.6 98rp
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 15 Skąd: Sowiny
|
Wysłany: 27-01-2015, 17:31
|
|
|
Musze Wam napisać że byłem już na wielu forach zalogowany bo i różnymi autami się jeździło ale tylko tu dostalem odpowiedz z podanym linkiem ....dzięki Plecho1spodziewałem się tekstów w stylu ....to juz było ,wyszukiwarka nie gryzie itp
Ale do rzeczy -Remi zrobiłem tak jak pisałeś i bez różnicy też wywalił chek .
Plecho1 gaz jest w aucie 4 letni na nim przejechano ok 40 tys km ,typ Agis/Mini ,reduktor Scorpion , wtryski niebieskie no name ..pierwsze widze taką firmę ,zawsze miałem Brc lub Lowato .
Sprawdzę jecze kody ! Może coś mądrego mi pokażą . |
_________________ Były-Mazda 929 coupe 86rp
Mazda 929 coupe 88 rp
Mazda Rx7 coupe 87tp
Mitsubishi Starion 2.0 Turbo 87 tp
Fiat ritmo cabrio Abarth 88rp
I wiele innych mniej lub bardziej ciekawych pomykaczy |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 27-01-2015, 17:42
|
|
|
Wtryski pewnie Regi, jest to dolna półka cenowa ale nie są takie najgorsze. Po tym przebiegu mogły się zabrudzić jeśli były filtry słabej jakości lub nie były na czas wymieniane bo normalnie powinny wytrzymać około 100 tys km. Sprawdź te błędy bo to wiele wyjaśni dodatkowo dobrze by było podłączyć instalację LPG pod komputer w celu sprawdzenia parametrów jej pracy. |
|
|
|
 |
|