Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Filtr odpowietrzania pokrywy zaworów
Autor Wiadomość
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 21-03-2007, 10:15   

Krzyzak napisał/a:
no i tradycyjne pytanie, czy byly zmieniane prowadnice zaworow?


były, dostalem w paczce stare wiec raczej przekrętu nie było.

burst napisał/a:
ak dałeś jaką kolwiek gume z JC to pozostaje tylko wyjąć silnik i wymienić na ori.


Co do producenta uszczelek,uszczelniaczy itp. to niestety nie wiem jakie były,mimo ze dostałem opakowania to nie pamiętam juz co na nich pisało,nie zwrócilem wtedy uwagi na to po prostu, jedynie co to pytali jaką uszczelkę pod głowicę dać (wybrałem drozszą i tym samym miała być lepsza).
_________________

 
 
andrzej1
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2007, 22:53   

Krzyzak napisał/a:
no i tradycyjne pytanie, czy byly zmieniane prowadnice zaworow? bo niebieskie dmuchniecie przy ruszaniu wybitnie pokazuje na pompowanie oleju przez uszczelniacze


Głowica, zrobić czy nie robić oto jest pytanie. Prowadnice,oringi a może wytarte zawory to jak na mój skromny czerep możliwa przyczyna dymienia. :doubt:
 
 
bombello1
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2007, 23:09   

do miśków daje się tylko uszczelniacze ori lub elringa ,nigdy nie noname.
proponuje wymiane bez ściągania głowicy bardzo fajnie się robi pod cisnieniem.(szybko i tanio)-tylko koszt uszczelniaczy.
pozdrawiam.

Ps. u mnie na nowych uszczelniaczach było dobrze 2 godziny.
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 21-03-2007, 23:28   

Dzięki Panowie za rady, postaram sie o to by jeszcze raz zrobili tą głowicę, mimo iż wszystko nowe było.
A a firma w której regenerowałem silnik (filia w Mysłowicach - na giełdzie)dała mi teraz namiar na jakiegos ich zaprzyjaźnionego mechanika w Gliwicach - Pan Jacek.

Tak mówię o wszystkim bez konkretnych nazw zeby po pierwsze nie robić kryptoreklamy a po drugie nie zrażać kogos do tej firmy - mimo wszystko ekipa jest skora do współpracy i nie zwalają na nikogo winy.
_________________

 
 
bombello1
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2007, 23:43   

hmhm ale w zasdzie coś mi nie pasi ,bo dziwne że to się stało po strzale paska,i po kapitalce dalej jest(przychylam się raczej do pękniętej głowicy)

ps.daj znać jak będziesz coś wiedział.
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 23-03-2007, 17:26   

Padła opinia:
Uszczelniacze - ze mogły sie ześlizgnąć i dlatego dymi.

we wtorek oddaje im auto i będą naprawiali.

Więc za moze tydzień będę juz wiedział co i jak i moze juz bedzie wszytko OK ( w końcu).
_________________

 
 
bombello1
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2007, 23:46   

Sam jestem ciekaw.
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 30-05-2007, 17:39   

O trafiłem na swój temat sie opowiem co i jak sie potoczyło.
Samochód trafił do mechanika w Gliwicach ten orzekł ze to uszczelniacze, głowica poszła na stól do badania w Częstochowie, wyszło że jednak wszystko z nią jest ok :|
Wiec ponownie wróciła do mechanika i ten nie wierząc w to ze ona jest jednak dobra wrzucił ją na piec rozgrzał zalał olejem i wtedy dopiero wyszło ze ma peknięcie które objawia sie jak jest silnik nagrzany.
Po niedługich poszukiwaniach zakupiłem (niestety na swoj koszt) nową używaną głowicę(samą bez hydrauliki) i poszła na warsztat do przełożenia wnętrzności.
Teraz juz jest OK przejechałem nim co prawda ok 200km ale nic nie dymi i silnik dobrze działa.(musi w końcu jest cały nowy :/ )

Podsumowując, w firmie zajmującej sie regeneracją głowic przyjęli mi reklamację ale mimo wszystko pęknięcie głowicy uznali za wadę ukryta bo ponoć nie ma technologi do sprawdzania szczelności olejowej, a oni zawsze sprawdzali szczelność wodną -która zawsze była dobra.
Operacja reklamacji kosztowała mnie 350zł. Ale oby to był ostatni wydatek związany z peknięciem paska rozrządu.
Jeżdzi sie teraz wybornie i teraz mogę powiedzieć ze jest w stanie igiełka :D
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.