Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Błąd P0170 a normalna praca silnika
Autor Wiadomość
bielak930
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2015, 17:46   

Zapomniałem dodać, że tamten błąd wyskoczył już po przejechaniu około 15 km. Świece, fajki i przewody są ok bo nie ma szarpania przy wrzuceniu np 5 biegu przy 60 km/h.

http://www78.zippyshare.com/v/4gQJsBnU/file.html
Wrzucam logi które dzisiaj zarejestrowałem na gazie i benzynie. W obu przypadkach silnik był zimny gdy ruszałem.

Instalacja LPG jest jeszcze na gwarancji a błąd wyskoczył podczas jazdy na gazie. Teraz tylko kwestia tego czy to instalacja spowodowała palący się check czy to było coś innego. Odkąd skasowałem błąd zrobiłem około 100km i póki co Check się nie zapalił.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-02-2015, 19:23   

Jakość paliwa też ma znaczenie, na próbe możesz wykonać testy na paliwie zatankowanym na innej stacji
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-02-2015, 14:03   

Na LPG jest ubogo jak... tutaj kazdy moze sobie dodac co mu odpowiada. Korekty LTFT są cały czas na maks, stąd ten błąd. Korekty STFT też cały czas na plus. Po przełączeniu na PB zaczyna się wszystko stabilizować, więc to wina instalacji LPG.

Ale nie masz po co jechać do tych gazowników. Jeśli wypuścili Cię ze źle ustawioną instalką w CL, to aż strach pomyśleć w jakim tempie wypalasz zawory w open loop. Musisz jechać do gazownika, który ma pojęcie, Ci gazownicy go nie mają i wystroili jak umieli...
 
 
bielak930
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2015, 17:05   

Instalacja zakładana w AC STAG Białystok na 27 lipca. Wygląda na to że trzeba będzie złożyć im wizytę :? Instalacji nie mogę stroić nigdzie indziej bo jest jeszcze rok na gwarancji u nich. Więc jak pojadę do nich aby to poprawili to co mam powiedzieć? Nie bardzo ogarniam te logi :oops:
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-02-2015, 20:34   

Powiedz aby poprawnie ustawili instalację. Gazownik powinien być jednocześnie dobrym elektromechanikiem znającym zasady działania silnika spalinowego. Instalację powinni Ci ustawiać podczas jazdy lub na hamowni.
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-02-2015, 07:39   

plecho1 napisał/a:
Instalację powinni Ci ustawiać podczas jazdy lub na hamowni.

To jest podstawa. Najlepiej by było z sondą szerokopasmową w wydechu.
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
bielak930
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2015, 15:33   

Dzisiaj byłem w stagu i ustawili mi mapę od nowa. Przyznali, że rzeczywiście było trochę ubogo. W linku log z przejazdu po ustawieniu nowej mapy. Czy teraz instalacja jest ustawiona poprawnie ?

http://www65.zippyshare.com/v/2QzsiVTs/file.html
 
 
mati_z 
Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 281
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-02-2015, 19:35   

Korekty długoterminowe trochę poszły w dół, ale nadal są wysokie. ECU nadal wzbogaca mieszankę, bo jest za uboga. Odepnij na chwilę akumulator, żeby skasować korekty, trochę pojeździj i wtedy zobacz ;)
Z tego co gdzieś czytałem to właśnie najlepiej przy regulacji LPG nie sugerować się mapami tylko patrzeć na korekty (powinny być jak najbliżej zera). Oczywiście podstawą jest prawidłowa praca silnika na benzynie :)
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 16-02-2015, 07:52   

Co ciekawe, niemal każdy O1T w którym grzebałem miał na benzynie obie korekty na poziomie +10-12%
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.