Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY3A 1.8] turbienie
Autor Wiadomość
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 06-02-2015, 17:25   

Adamch napisał/a:
Chciałbym się dowiedzieć od was czy swap na 2.0 i wyciągnięcie go na 250KM jest w moim zasięgu.
- Tego się nie opłaca, tak jak pisali koledzy powyżej RalfPi, i Hubeeert, lepiej kupić Ralliarta 2.0 240KM.
Tu masz przykład na to, że da się turbinkę wsadzić do 1.8.
https://www.youtube.com/watch?v=4zzZPWRDUzY
Jakby nie to, że żona wie ile jest na koncie i nie chcę rozwodu :wink: , już dawno zgłębił bym temat. :P
Do GTSa jest nawet gotowy zestaw: http://roadracemotorsport...products_id=609
Adamch, Jak masz kasę, a piszesz, że masz :wink: , to wsadzaj turbinkę. Myślę że za 20tys. spokojnie temat do ogarnięcia.
Hubeeert napisał/a:
wszystko się da, pytanie ile chcesz na to przeznaczyć bo koszt przekroczy zakup EVO.
Zdecydowanie wszystko się da i nie podejrzewam, aby przekroczyło to zakup evo (zależy w jakim stanie). :wink:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-02-2015, 18:02   

tyku jak chcesz zrobić AWD z przedniopęda CY poniżej 20 k zł to załóż firmę - chętnych nie braknie.
Zrobiłem ostatnio coś takiego/podobnego. E54A na E74A (import z Japonii zakupiony za 5 k zł w tym celu). Sporo pasowało, to co nie spowodowało, że koszty były dość kosmiczne. Tu będą wyższe zdecydowanie ze względu na koszty zakupu kompletnego Ralliarta lub EVO żeby wyciągnąć z niego wiązki, ECU, napędy, zawieszenie, sanki zawieszenia itd.
Z zewnątrz samochody te są podobne, pod spodem od komory silnika w tył to zupełnie co innego.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 06-02-2015, 18:33   

Hubeeert napisał/a:
tyku jak chcesz zrobić AWD z przedniopęda CY poniżej 20 k zł to załóż firmę - chętnych nie braknie.
- Nie pisałem o napędzie AWD, tylko o samej turbinie jak na filmiku. :wink:
Hubeeert, Przecież taką przeróbkę na pewno byś ogarnął za 20tys. :wink: Jeszcze może by zostało, aby zabalować. :D
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-02-2015, 19:01   

Nie da się.
Nie wytrzyma:
1. Silnik - aluminiowy gówniak ze słabymi korbami, łańcuchem rozrządu potrafiącym wyciąąągnąąąć się od normalnej jazdy
2. Skrzynia ze sprzęgłem.

Do tego - hamulce to tam są do zwalniania a nie hamowania
Zawieszenie będzie sprawiało komiczne wrażenie - przód uniesie się do góry jak w startującej motorówce dziób

No i życzę szczęścia, zdrowia, pomyślności w skłonieniu fabrycznej instalacji do poprawnej pracy z silnikiem turbo.

Ja bym się za żadne pieniądze tego nie podjął.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 06-02-2015, 19:44   

Hubeeert napisał/a:
Do tego - hamulce to tam są do zwalniania a nie hamowania
Jak to kiedyś napisałem, to się na forum oburzyli koledzy. :wink:
Hubeeert napisał/a:
Ja bym się za żadne pieniądze tego nie podjął.
- No to mnie wyleczyłeś - dzięki. :P
Na forum lancerx.ru wyczytałem, że koszt przeróbki napędu to około 125tys. rubli = 6875,00 PLN(cena zależy za ile się kupi części). :shock: Jak czytałem, to nie widziałem przerobionego 1.8L tylko same 2.0L. :(
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
mzetka3 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sedan 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 2
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 06-02-2015, 21:11   

Hubeeert napisał/a:
Do tego - hamulce to tam są do zwalniania a nie hamowania

Nie jechałeś moim starym meganem. :D Jak się do niego przesiadłem (megane) to miałem wrażenie że nie mam wgl. hamulców :D
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-02-2015, 21:44   

tyku napisał/a:
Na forum lancerx.ru wyczytałem, że koszt przeróbki napędu to około 125tys. rubli
Tyle, że RU występował Lancer CY/CX AWD bez turbo...
mzetka3 napisał/a:
Nie jechałeś moim starym meganem.
Jeździłem Megane Coupe 1.6z 1999 roku - w porównaniu z Lancerem hamulce miał jak brzytwy

Zresztą - w moim Hyundaiu seryjne hamulce były jak z gumy - po założeniu odpowiednich klocków nagle okazało się, że mam hamulce jak marzenie. Nie BREMBO, nie Zimmerman nie inne drogie. Odpowiednie. Lancer tez może hamować co moi Klienci sprawdzili osobiście :)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 07-02-2015, 09:01   

Hubeeert napisał/a:
Lancer tez może hamować
Na seryjnych tarczach to niemożliwe, tylko po założeniu SP Performance Drilled Slotted + Hawk Performance HPS.
Hubeeert napisał/a:
Nie BREMBO, nie Zimmerman nie inne drogie. Odpowiednie.

Hubeeert, Oświeć nas, a nie rób tajemnicy z klocków. Może się okazać, że wydałem 3 tys na marne, a mogłem tylko klocki wymienić. :shock:
Co do turbienia to to masz rację, chyba nie ma się co w ten temat zapuszczać. :(
Napęd jest do ogarnięcia, tylko jakim kosztem i przez kogo-też odpada.
Zostaje tylko zabawa w elektronikę i upiększanie optyczne. :wink:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Greku1410 
Mitsumaniak


Auto: Civic VIII Type S 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lip 2013
Posty: 138
Skąd: Lublin / Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 07-02-2015, 11:58   

tyku napisał/a:
Hubeeert napisał/a:
Lancer tez może hamować
Na seryjnych tarczach to niemożliwe, tylko po założeniu SP Performance Drilled Slotted + Hawk Performance HPS.



nie wiem skad na tym forum takie przekonanie ze najlepsze tarcze to nawiercane. Takie tarcze są totalnie złym pomysłem do miasta bo jak są zimne to hamuja gorzej niż oryginały i nie dam sobie wmówić że jest inaczej bo przerabiałem je.

a co do turbo to też sie interesowałem dużo i po prostu kiedy moc przestała starczać pożegnałem się z Lancerem i kupiłem diesla innej japońskiej marki gdzie za mniej niż 2tys ze 140km dało się zrobić 200 a i jeszcze da się coś wyciągnąć ale to już za większe pieniążki.
_________________
Zapraszam na profil mojego CY3A
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=82049
 
 
Fenio 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer 1.8 CYxA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 30
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 07-02-2015, 13:02   

Nawiercane zawsze na zimno będą gorzej hamować bo przez dziurki powierzchnia tarcia tarcza-klocek jest mniejsza niż przy tarczach pełnych. Dziurki spełniają swoją rolę dopiero przy wysokich temperaturach ale na zimno mają jedynie fajny wygląd.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-02-2015, 15:30   

Greku1410 napisał/a:
Takie tarcze są totalnie złym pomysłem do miasta bo jak są zimne to hamuja gorzej niż oryginały

Ekhm...
Fenio napisał/a:
Nawiercane zawsze na zimno będą gorzej hamować bo przez dziurki powierzchnia tarcia tarcza-klocek jest mniejsza niż przy tarczach pełnych.
:mrgreen:

Panowie - skąd wy bierzecie te informacje? :mrgreen:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Greku1410 
Mitsumaniak


Auto: Civic VIII Type S 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lip 2013
Posty: 138
Skąd: Lublin / Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 08-02-2015, 00:32   

Cytat:
Panowie - skąd wy bierzecie te informacje? :mrgreen:


ja z autopsji, jak bym mial wymieniać drugi raz tarcze to bym wymienił na większe np z asx a nie na nawiercane za dużą kase. Ale to nie ten dział na takie rozmowy
_________________
Zapraszam na profil mojego CY3A
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=82049
 
 
mmachaj 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 28
Skąd: waw
Wysłany: 08-02-2015, 09:20   

Co do wymiany na zwykłe tarcze ale większe to słuszny kierunek. Nawet przy 16" felgach w lancerze jest miejsce na większe tarcze. Bez wątpienia większa tarcza to raz że lepsze hamulce, dwa że lepiej odprowadzają ciepło. A jednak taki zwykły cywilny zestaw hamulcowy lepiej się sprawdzi w codziennym użytkowaniu no i będzie tańszy. Może warto przemyśleć właśnie temat zestawów hamulcowych od cięższych aut typu ASX lub Outlander - też wychodził na 16".
 
 
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 08-02-2015, 10:17   

mmachaj napisał/a:
od cięższych aut typu ASX


Taki ASX z silnikiem benzynowym waży 1250 kg, Lancer z silnikiem benzynowym 1320 kg to raczej zostają tarcze od Outlandera.
_________________
 
 
Arczi89 
Mitsumaniak
03057/KMM


Auto: Lancer X 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 387
Skąd: Kielce
Wysłany: 08-02-2015, 12:12   

Ale większe tarcze to i większy zacisk. Więc trzeba zrobić swapa
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.