Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bizi78
14-02-2015, 07:46
wyposażenie space star
Autor Wiadomość
piorunek 
Nowy Forumowicz

Auto: corolla e11 okular
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 2
Skąd: koziołki
Wysłany: 14-02-2015, 07:14   wyposażenie space star

Szukam dla siebie auta, wymóg małe z zewnątrz duże w środku, przyspieszenie do 100km/h poniżej 11 sek. i najlepiej silnik będzie tolerował lpg.

I wyszło mi space star 1,8 112KM.
Mam pytania odnośnie tego samochodu, dokładnie wyposażenia i jakie są złe strony tego autka.

Wyposażenie:
1 Czy wychodziły modele z esp?
2 Czy wychodziły modele z isofix'em?

3 Jak radzi sobie autko z rdzą? Na ile była dawana gwarancja na blachę?
4 Od jakiej V robi się głośno? oraz źródło hałasu np. silnik opony, powietrze itp.
5 Czy ten silnik da się zagazować bez późniejszych problemów

6 Ile trzeba dać rozsądnie za autko po 2003?
Zastanawiam się czy warto ściągnąć coś z de
np http://ww3.autoscout24.de...5592?asrc=st|as

7 Jakie są zalety i wady tego modelu :?:
_________________
Byt kształtuje świadomość a odbyt samopoczucie.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20984
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 14-02-2015, 07:45   

1. nie
2. nie
3. rdzewieje: tylna klapa, przednia maska, tylne nadkola, wlew paliwa i czasem kielichy przód (u mnie), oczywiście wszystko zależy od egzemplarza
4.
5. MPi powinno bez problemu, co do bezawaryjności to zależy od gazownika
6. w Polsce chyba nie był oferowany 1.8MPi więc tylko import, przynajmniej będzie zawieszenie niewytłuczone
7. zalety: wygodnie się wsiada, bezawaryjne (u mnie)....
Wady: pojawiająca się rdza, zawieszenie kiepsko trzyma się w zakrętach...




Temat przenoszę na ogólny.
Jak coś znajdziesz i będziesz szukał pomocy w ocenie konkretnego egzemplarza to napisz w dziale chcę kupić.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 14-02-2015, 09:29   

Bizi78, zdziwiłeś mnie tym nietrzymaniem w zakrętach. Powiem szczerze, że nie zauważyłem czegoś takiego - może dlatego , że ja zazwyczaj zakręty z bezpieczną prędkością przejeżdżam.
Moim zdaniem SS zawieszeniowo i w kwestii prowadzenia jest jednym z lepszych samochodów którymi jeździłem i na przykład w porównaniu do mojego nowego Forda B-maxa ( który prowadzi się rewelacyjnie) nie wypada wcale źle mimo swoich lat. Precyzja prowadzenia może troszkę niższa ( w sensie radochy jaką daje szybkie przejechanie zakrętu) ale w Fordzie jest pewnie dość zaawansowane ESP i pełno elektroniki a w SS nie ale za to mitsu bardziej miękko i komfortowo dziury przejeżdża.

Ja do wad SS bym dorzucił przeciętne w skuteczności hamulce i słabe światła. Za to jest genialny jeśli chodzi o wygodę i użyteczność. Ale ja lubię MPV-y.
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20984
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 14-02-2015, 15:45   

Chodziło mi o przechylanie się w zakrętach.
MSS jest dość wysoki a zatem środek ciężkości znajduję się wyżej.
Rajdowych zapędów nie mam ale lubię jeździć dynamicznie a nie jak emeryt :wink: .
DID ma inne sprężyny z przodu + cięższe serducho niż 1.3 i może to wpływa na odczucia 8) .
Swoją drogą, niedługo pewnie przyjdzie czas na wymianę jeszcze ori amorków.

Co do wad to dodam jeszcze ręczny na tarczach.

Szkoda, że już zaprzestali produkcji chętnie bym kupił kiedyś świeższy rocznik :doubt: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
kisian 
Mitsumaniak
kisian 00537

Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Skąd: Wola Dębińska
Wysłany: 14-02-2015, 19:30   

Bizi78 napisał/a:
zawieszenie kiepsko trzyma się w zakrętach...

Moim zdaniem MSS raczej lubi zakręty
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-02-2015, 21:27   

kisian napisał/a:
Moim zdaniem MSS raczej lubi zakręty
Też tak uważam.
drtymf napisał/a:
Ja do wad SS bym dorzucił przeciętne w skuteczności hamulce
Jak SS ma słabe hamulce, to Galant nie ma ich wcale... Uwierz mi.
drtymf napisał/a:
słabe światła
Fakt, sa beznadziejne.
 
 
honor 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 122
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14-02-2015, 22:06   

Kilka razy próbowałem wyprowadzić MSS z równowagi wchodząc w zakręt lub skręcając w uliczkę pod kątem 90 stopni i nigdy samochód nie zaskoczył mnie swoją reakcją. Moim zdaniem zawieszenie daje spory margines i samochód zachowuje się przewidywalnie. Hamulce bez zarzutu. Jak komuś brakuje siły hamowania to można przełożyć tarcze 281 i jarzma z Carismy.

Do wad mogę zaliczyć spory hałas powyżej 3000 obr/min, przynajmniej w wersji 1.6, innymi nie jeździłem. Trzeba uważać przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające i na zjazdach bo ucho od holowania i belka pod silnikiem są dosyć nisko.

Wersja 1.8 powinna już dosyć ładnie jechać bo 1.6 w trasie pozostawia trochę do życzenia.
 
 
kisian 
Mitsumaniak
kisian 00537

Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Skąd: Wola Dębińska
Wysłany: 15-02-2015, 12:07   

Hamulce już podstawowe są dobre. Ja po założeniu 281mm lekko muskam pedał i auto wyraźnie zwalnia. Do Swapu hamulców trzeba tarcze jarzma zaciski i oczywiście klocki. Chyba że ktoś woli szlifować zaciski z wierzchu(ok.1mm)
 
 
 
macos 
Forumowicz


Auto: Space Star 1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 121
Skąd: DJA
Wysłany: 15-02-2015, 12:33   

honor napisał/a:
Do wad mogę zaliczyć spory hałas powyżej 3000 obr/min

Tak ,to na pewno na minus.Przy MSS 1,3 jest tak samo.
kisian napisał/a:
Hamulce już podstawowe są dobre.

Jak najbardziej,przy MSS 1,3 gdzie nie rozwija się dużych prędkości :) , są naprawdę bardzo dobre.Mam przejechane 243 kkm ,a wymieniłem tylko tylne okładziny.
_________________
Piotr
 
 
piorunek 
Nowy Forumowicz

Auto: corolla e11 okular
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 2
Skąd: koziołki
Wysłany: 15-02-2015, 17:42   

Dziękuję za szybką odpowiedź. Jednak jak patrze na auta 10-letnie, którymi ewentualnie byłbym zainteresowany i nic nie widzę dla mnie. W domu mam mazdę premacy i właśnie chciałbym wymienić corolle e11 na coś przynajmniej o takim samym wyposażeniu tylko krótsze od mazdy. Najlepiej ok 4m max 4,1 i mieć 1KM na 10kg żeby przyzwoicie się odpychało.
Nawet jak patrze na nowsze/teraz sprzedawane konstrukcje to okazuje się że przyzwoitych silników nie ma. Chyba weszła ekologia lub księgowa z liczydłem :cry:
Jak na razie zostanę przy starym corolli okularze :P
_________________
Byt kształtuje świadomość a odbyt samopoczucie.
 
 
macos 
Forumowicz


Auto: Space Star 1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 121
Skąd: DJA
Wysłany: 15-02-2015, 20:16   

piorunek napisał/a:
mieć 1KM na 10kg

No to upoluj MSS 1,8 MPi w dobrym stanie ,sam chciałbym mieć takiego :)
_________________
Piotr
 
 
kisian 
Mitsumaniak
kisian 00537

Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Skąd: Wola Dębińska
Wysłany: 16-02-2015, 09:20   

macos napisał/a:
Jak najbardziej,przy MSS 1,3 gdzie nie rozwija się dużych prędkości

W moim 1,6 też sprawowały się bardzo dobrze, a jeżdżę raczej dynamicznie. Nie bały się ani autostrad ani prędkości maksymalnej.
 
 
 
tomwasz 
Mitsumaniak

Auto: MSS 1.8 MPI Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 221
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-02-2015, 22:03   

Hugo napisał/a:
Jak SS ma słabe hamulce, to Galant nie ma ich wcale... Uwierz mi.


Potwierdzam. Galant ma spowalniacze, przynajmniej przed liftem.

Silnik 1.8 112KM jest gitara, podoba mi się w nim to, że "łapie" od dołu, prawie jak diesel. Mam go w LPG (dopiero 16kkm na LPG) i jeździ przyjemnie. Spalanie w mieście max 10l w trasie 8l. U mnie (2004 rok) rdzewieje tylko przednia klapa i miejscami schodzi klar-lak (czy jak to się tam pisze), głównie pod oknami - może poprzedni właściciel odmrażał szyby kwasem solnym? ;-)
W moim przekonaniu głośno zaczyna się robić przy ~100km/h. Włożyłem wygłuszenie od DiD ale niewiele pomogło. Opony mniej słychać jedynie.
Rok temu za swoje dałem 9300 plus opłaty, miało kilka usterek, które naprawiłem w zasadzie w godzinę pod domem. Plus gaz 3200. Mił przebieh 105kkm ale nie za bardzo w to wierzę. Na razie jestem baaaaardzo zadowolony.
Aha - jak jesteś wysoki to będzie Cię denerwować tylna klapa - mam 175cm i chowam się pod nią na styk.

Edit: Można bez kropek.
Ostatnio zmieniony przez mkm 16-02-2015, 23:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 16-02-2015, 23:35   

Bizi78, Ty masz 1.3 na wysokim profilu, więc może bujać. :wink:
Ja mam Sporta i na 15-tkach trzyma się bardzo ładnie.
Mnie najbardziej przeszkadza, że siedzę strasznie wysoko, ale w końcu to taki typ auta :D
Hamulce też dają radę, ABS dość irytujący, bo jest "za wolny".
Diesel szokuje spalaniem zwłaszcza przy płynnej jeździe - myślałem, że te "prawie 4litry" o których czytałem na Forum przy tych gabarytach jest przesadzone, ale faktycznie przy spokojnej jeździe "wącha ropę" :lol:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-02-2015, 23:42   

tomwasz napisał/a:
Potwierdzam. Galant ma spowalniacze, przynajmniej przed liftem.
Przed liftem nie ma w ogóle hamulcy, po II lifcie coś tam hamuje :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.