Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E52A 1.8] Ustawienie zapłonu Galant 4G93
Autor Wiadomość
Marcin.Kłoda
[Usunięty]

  Wysłany: 21-01-2007, 22:46   [E52A 1.8] Ustawienie zapłonu Galant 4G93

Witam wszystkich serdzecznie, dzisiaj doszedłem do wniosku że najwyższa pora żeby w moim diamenciku ustawić zapłon. Posiadam lampe stroboskopową do zapłonu. Jak narazie wydawało mi sie że nie będzie z tym najmniejszego problemu. Jednak się myliłem dowiedziałem sie że podobno żeby ustawić zapłon podobno najpierw trzeba zmostkować jakieś piny podobno we wtyczce OBD. I teraz mam kilka pytań: czy ktoś wie czy to jest prawda że tak trzeba zrobić, gdzie jest wogóle ta wtyczka no i które to piny trzeba zmostkować. Najlepiej to prosił bym o informacje jak najlepiej przeprowadzić proces ustawiania zapłonu i co czym nie należy zapomnieć przed rozpoczęciem no i po zakończeniu regulacji. Z góry dziękuje za pomoc mam nadzieje że znajdzie sie ktoś odpowiednio poinformowany. Dzięki. Mój misiek to Galant `94 1.8 16V GLSi 4G93
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 28-05-2007, 17:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-01-2007, 12:19   

Musisz podlaczyc do masy zlacze ustawiania zaplonu. Wyprzedzenie regulujesz na goracym silniku krecac aparatem zaplonowym.
Edit: zlacze wyglada zazwyczaj tak:



(trzeba zdjac zatyczke) i jest umieszczone na sciance grodziowej w komorze silnika.
 
 
Marcin.Kłoda
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2007, 19:11   

Dziękuje Ci bardzo za podpowiedź ale niestety ja nigdzie nie widze takiego elementu jak zakreśliłeś na zdjęciu, poza tym prosze o dokładniejszy opis które to kable trzeba połączyc z masą. Jak znajdziesz troche czasu to bardzo prosze o pomoc jest to dla mnie bardzo ważne bo potwornie graja mi zawory a luzy na zaworach są prawidłowe więc najprawdopodobniej pozostał juz tylko zapłon. Chyba że wiesz może co może być przyczyną stukania zaworów.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-01-2007, 21:05   

moze sa wyzlobienia i sie nie da poprawnie ustawic luzu - pisalem o tym na forum, nawet zrobilem rysunek pogladowy, musisz poszukac

co do zaplonu:
- rozgrzewasz silnik i gasisz
- po lokalizacji tego zlacza zdejmujesz zaslepke i podlaczas do masy - tam jest 1 pin, nie mozna go pomylic (zlacze meskie)
- odpalasz silnik, podlaczas lampe stroboskopowa i aparatem zaplonowym regulujesz wyprzedzenie na bazowe (pewnie napisane na jakiejs naklejce w komorze silnika)
 
 
borys
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2007, 21:00   

W galancie z 94 r. to złącze jest brązowe i wisi przy scianie grodziowej przy nr.vin.Na forum colta są zdjęcia .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.