[EAxx] Automatyczna skrzynia przerzucanie biegow |
Autor |
Wiadomość |
wyderka
Mitsumaniak

Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 820 Skąd: ZPL
|
Wysłany: 05-11-2013, 22:13
|
|
|
poprostu ten olej jest polecany do naszych skrzyni |
|
|
|
 |
cichy_86
Forumowicz

Auto: Shark Gray
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2013 Posty: 63 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 05-11-2013, 22:14
|
|
|
ile litrów będzie mi potrzebne do wymiany dynamicznej ? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-11-2013, 22:20
|
|
|
OK. 9,5 litra. Najlepiej kupić 10 litrów to zostanie ok. 0,5 litra na dolewki itp. w razie "W". |
|
|
|
 |
wyderka
Mitsumaniak

Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 820 Skąd: ZPL
|
Wysłany: 05-11-2013, 22:20
|
|
|
teoretycznie 10L ja zamówiłem 11 wrazie W i weszło mi około 10,5 |
|
|
|
 |
cichy_86
Forumowicz

Auto: Shark Gray
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2013 Posty: 63 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 05-11-2013, 22:50
|
|
|
dzięki wielkie już zamówiłem |
|
|
|
 |
magisterek
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2013 Posty: 39 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 23-02-2015, 18:02 [EA5A/W 2.5] skrzynia biegów
|
|
|
Witam, spotkał się ktoś z was z takim problemem skrzyni biegów - gdy mój misiek postoi dłużej na górce czasem też i na płaskim mam problem z przerzuceniem na skrzyni biegów na D. Trzeba mocniej pociągnąć i jest takie szarpniecie. Jaka może być przyczyna?
Mógłby ktoś pokazać jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni?
Z instrukcji nic nie widzę ;/ |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-02-2015, 18:23
|
|
|
magisterek napisał/a: | Mógłby ktoś pokazać jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni? | http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=26200 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 24-02-2015, 07:08
|
|
|
magisterek napisał/a: | Witam, spotkał się ktoś z was z takim problemem skrzyni biegów - gdy mój misiek postoi dłużej na górce czasem też i na płaskim mam problem z przerzuceniem na skrzyni biegów na D. Trzeba mocniej pociągnąć i jest takie szarpniecie. Jaka może być przyczyna? | to normalne zjawisko w ASB. W pozycji "P"arking masz blokadę wyjścia pół osi. W ASB niezwykle ważne jest by używać hamulca ręcznego gdyż działanie jakie opisujesz niszczy tą blokadę i w konsekwencji powoduje uszkodzenie skrzyni.
Ja by zapobiec takim zjawiskom robię tak" podczas pozostawiania auta na pochyłej nawierzchniach zatrzymuję auto hamulcem zasadniczym, zaciągam ręczny, przełączam pozycjoner z "D" na "N", puszczam hamulec zasadniczy, jak auto "oprze się" na hamulcu ręcznym dopiero przełączam pozycjoner na "P".
Spróbuj tak zrobić. |
|
|
|
 |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 24-02-2015, 08:02
|
|
|
Spróbuj dokładnie tak:
- zatrzymaj się, wrzuć N
- zaciągnij ręczny trzymając hamulec nożny
- puść nożny
- auto trochę zjedzie
- przełącz na P
Po takiej sekwencji nie będzie problemów. |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 24-02-2015, 08:14
|
|
|
KsiadzRobak, to zmiany naniosłeś |
|
|
|
 |
mati_z
Forumowicz
Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 281 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-02-2015, 10:21
|
|
|
Zimą też zaciągacie ręczny? Bo ja się trochę obawiam, że mi przymarznie |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 24-02-2015, 10:40
|
|
|
mati_z, ja na tym forum wyraziłem taką obawę i zostałem wyśmiany. Ja zimą rzadko zaciągam, ale generalnie rzadko staję na pochyłościach. |
|
|
|
 |
mati_z
Forumowicz
Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 281 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-02-2015, 10:45
|
|
|
polaff, mi w Colcie nawet latem ręczny potrafił się zapiec przy dłuższym postoju więc wolę nie ryzykować i też zaciągam tylko na większej górce. |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 24-02-2015, 10:46
|
|
|
mati_z, tak, ale mój galant stio tylko czasem w niedzielę, z reguły 6/7 dni w tygodniu jeżdżą 2 auta u mnie LEx i gal, a 5/6 dni cytryna więc nie ma co sie zapiekać |
|
|
|
 |
magisterek
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2013 Posty: 39 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 24-02-2015, 10:51
|
|
|
Dzięki wielkie, trochę mnie uspokoiliście
A pytanie jeszcze używacie też ręcznego na płaskim? |
|
|
|
 |
|