Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A 2.5] Sprzęgło problem
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-2015, 14:15   

fergul11 napisał/a:
Po zmianie kilka dni pedał działał mięciutko i bez zastrzeżeń do czasu gdy biegi zaczęły ciężko wchodzić, wychodzić i haczyć , a pedał trzeba cisnąć do oporu i jest twardy .
Gdy auto jest pochylone przodem w dół jest ogromny problem włożyć 1kę lub wsteczny .
Gdy wyłączę silnik biegi wchodzą mięciutko i tak jak przed awarią , bez żadnych problemów !!!
Nie wysprzęgla do końca.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Tomaszowski 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 1998 2.0 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-02-2015, 14:22   

odpowietrz uklad lub wymień wysprzęglik. Pomoże.
_________________

 
 
martinez_g 
Forumowicz

Auto: galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 100
Skąd: bytom
Wysłany: 24-02-2015, 15:00   

lub tez pompka sprzęgła szwankuje
_________________
martinez_g
 
 
fergul11 
Mitsumaniak


Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 2372
Skąd: Co.Clare
Wysłany: 24-02-2015, 20:10   

Tomaszowski napisał/a:
odpowietrz uklad lub wymień wysprzęglik. Pomoże.

Chcesz pomóc , czytaj co napisałem , objawy występują PO WYMIANIE NA NOWY WYSPRZĘGLIK.
martinez_g napisał/a:
lub tez pompka sprzęgła szwankuje

To jedyna część która została stara , jednak cena nowej..... wolę galanta zezłomować , w żonę tyle nie zainwestowałem co w to auto ostatnio !!!
Hubeeert napisał/a:
Nie wysprzęgla do końca.

Ale jak spowodować żeby zaczął wysprzęglać ?
Na pedale regulacji już brak , odpowietrzał mechanik z moją pomocą (cisnąłem pedał)

Gdy auto stoi na równym z zapalonym silnikiem można jako tako zmieniać biegi , gdy tylko stoi na spadku przodem w dół naprawdę ciężko jest włożyć bieg , wsteczny wchodzi jakby do połowy słychać heblowanie zębatki !

Jakieś linki , wodziki , mogło się coś przesunąć ?
Niski poziom oleju i podczas przechyłu takie historie ?
Nie jestem mechanikiem , trzymać klucz potrafię , ale praktyki mi jednak z autami brak , widzę że jednoznacznej odpowiedzi nie będzie ,ale ewidentnie coś jest nie tak .
_________________
Mam oko na Ciebie
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-02-2015, 21:25   

fergul11 napisał/a:
odpowietrzał mechanik z moją pomocą (cisnąłem pedał)


Najgorsze co możę być , Galanta w ten sposób prawidłowo nie odpowietrzysz :wink:
Najlepsza metoda to czysta grawitacja i spływ płynu z całego układu oczywiście kontrolując zbiorniczek .
 
 
fergul11 
Mitsumaniak


Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 2372
Skąd: Co.Clare
Wysłany: 24-02-2015, 21:54   

deejay napisał/a:
Najlepsza metoda to czysta grawitacja i spływ płynu z całego układu oczywiście kontrolując zbiorniczek .

To już jakaś wskazówka , jutro odkręcam kalamidkę i czekam aż płyn pocieknie sam .

[ Dodano: 02-03-2015, 20:24 ]
Mechanik załamany , wszystko wskazuje na wadliwe sprzęgło , będzie reklamować komplet. Valeo .
Przyznał że miał już problem z galantem też 2.0 ze sprzęgłem , ale nie powiedział jakiej marki wtedy było .
_________________
Mam oko na Ciebie
 
 
JacekBB 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 12
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19-06-2015, 11:01   

Pare dni temu wracając do domu pedał sprzęgła podczas jazdy został w połowie a po naciśnięciu pare razy został już w podłodze, padł wysprzęglik. Zestaw naprawczy w IC chyba ok 15 zł ale cały kompletny wysprzęglik z TRW 30zł :) Oczywiście układ odpowietrzony metodą pompowania pedałem, działa PERFECT

Fotka tutaj
_________________
Colt 1.6 16V 94' sprzedany
Galant 2.5 V6 98' sprzedany
Outlander II 3.0 V6
 
 
piaga 
Mitsumaniak

Auto: Galant AVANCE 2.5 V6 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 86
Skąd: Łosice
Wysłany: 07-07-2015, 16:01   

Witam , Galant 2.5 v6 manual 99r. czuję że już pada sprzęgło, szarpie, bierze pod koniec , ale ostatnio przy rozpędzaniu wyskoczyła mi kilka razy ,,czwórka"... Miał ktoś taką sytuację ? Co się dzieje ?http://forum.mitsumaniaki.pl/images/smiles/icon_eyes.gif
_________________
piaga
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 07-07-2015, 16:17   

piaga napisał/a:
ale ostatnio przy rozpędzaniu wyskoczyła mi kilka razy ,,czwórka

To raczej nie wina sprzęgła a skrzyni, która nie trzyma na biegu:).
piaga napisał/a:
bierze pod koniec ,

Probowąłeś podregulować na pedale?

Moje które się konczy bierze na środku, ale od góry jest puste i też nie muszę wciskać do konca:) Nic nie zgrzyta, nie szarpie, czasem się uślizgnie i wtedy go czuć.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
piaga 
Mitsumaniak

Auto: Galant AVANCE 2.5 V6 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 86
Skąd: Łosice
Wysłany: 07-07-2015, 18:05   

Jeszcze nie regulowałem pedału , zwłaszcza że biegi wchodzą ciężko. A z tą ,,czwórką'' - to da się coś wyregulować ?Czy skrzynia do remontu?
_________________
piaga
 
 
fergul11 
Mitsumaniak


Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 2372
Skąd: Co.Clare
Wysłany: 07-07-2015, 19:06   

Moje objawy były takie
-ciężko chodził pedał sprzęgła , tak około dwa dni aż pękła łapa !
po rozebraniu okazało się że tarcza jeszcze 80-75% ,prawie nówka , ale łożysko już ledwo zipało .
-nowa tarcza
-nowy docisk
-nowy płyn
-nowy wysprzęglik
-nowy olej w skrzyni plus 250 ml militec
...i zapomniałem co to zgrzytnięcia, haczenia ,ciężko chodzący pedał
Doszło do tego że żona zabrała mi galanta , a oddała qashqaia.
_________________
Mam oko na Ciebie
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-07-2015, 19:12   

fergul11 napisał/a:
Doszło do tego że żona zabrała mi galanta , a oddała qashqaia.
Sprzedaj kaszanke a za jej wartośc kupisz kilka VR-ek albo innych Galantów ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
fergul11 
Mitsumaniak


Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 2372
Skąd: Co.Clare
Wysłany: 08-07-2015, 01:08   

To się nie kalkuluje z powodu Motor Taxu
Qashqai ma euro 5 a Galant lub VR z pojemnością 2,5 litra to z 1000€ rocznie , Qq tylko 390€ rocznie
Do tego ubezpieczenie i pojemność silnika też tu ma znaczenie :(
_________________
Mam oko na Ciebie
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21020
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-07-2015, 08:55   

Oj tam, oj tam piniondze to nie wszystko ale jak frajda z jazdy VR-4 TT :mrgreen: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.