[Cari 1.6] Carisma 1.6 16v 98 r. 90 KM - problem ze ssaniem |
Autor |
Wiadomość |
MmzTattoo
Mitsumaniak

Auto: 2003 Eclipse GS 2.4 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 194 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 03-02-2015, 17:40
|
|
|
Zanim pospinasz wszystko zmierz krokowy multimetrem sprawdź rezystancję cewek w manualu były podane wartości ale chyba coś ok 30 Ohm upalone mają ok połowę tego co powinny chyba wachało się zwykle miedzy 14 a 17 Ohm jak któraś będzie spalona to ecu znowu się upali. Mierzysz od środkowego pinu do zewnętrznych jak pamiętam |
_________________ Eclipse 2.4 03 obecnie http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
Carisma 1.6 97 liftback- sprzedana
 |
|
|
|
 |
GutFenix
Nowy Forumowicz M.G.
Auto: Carisma II '01 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2012 Posty: 27 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 05-02-2015, 08:36
|
|
|
wczoraj mierzyłem...
układ:
123
456
pomiędzy środkowym i skrajnymi jest 30 Ohm, w jednym przypadku 15 więc chyba upalony :/
a pomiędzy skrajnymi brak połączenia.
od razu też sprawdziłem w moim aucie, tam wartości nie przekraczają 4... |
|
|
|
 |
Ziemba.
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 441 Skąd: Okolice Grójca
|
Wysłany: 05-02-2015, 22:35
|
|
|
GutFenix napisał/a: | dziękuję za pomoc
a ewentualnie sam krokowiec starczy? czy musi być z przepustnicą?
|
O ile się nie mylę to jeżeli krokowiec nie uszkodził ECU to jego wymiana powinna pomóc. |
_________________ 03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj
http://www.pajacyk.pl/ |
|
|
|
 |
LuxiMan
Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 + LPG 1999r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2014 Posty: 31 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 26-02-2015, 17:20
|
|
|
Ja miałem równiez problemy z falującymi obrotami i zmieniłem przepustnice i wraz z nią krokowy (używany) dokładnie wczoraj. Po tym zabiegu straciłem ssanie może ktoś wie czemu? Mechanik ten co wstawial mowil zeby wlożyć stary krokowy bo niby byl jeszcze dobry..,a falujące obroty było od przepustnicy nie do końca zamykała i miała prześwity i krokowiec nie mogl wyregulować. Czy to możliwe? Jak sprawdzić (w łatwy sposob) czy krokowiec jest dobry czy nie? |
|
|
|
 |
Ziemba.
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 441 Skąd: Okolice Grójca
|
Wysłany: 26-02-2015, 17:30
|
|
|
Sprawdź go w taki sposób jak pisał
MmzTattoo napisał/a: | Zanim pospinasz wszystko zmierz krokowy multimetrem sprawdź rezystancję cewek w manualu były podane wartości ale chyba coś ok 30 Ohm upalone mają ok połowę tego co powinny chyba wachało się zwykle miedzy 14 a 17 Ohm jak któraś będzie spalona to ecu znowu się upali. Mierzysz od środkowego pinu do zewnętrznych jak pamiętam |
|
_________________ 03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj
http://www.pajacyk.pl/ |
|
|
|
 |
mrkoko123
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2015 Posty: 4 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 11-10-2015, 19:35
|
|
|
wyreguluj zawory. |
|
|
|
 |
|