Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cari 1.8 GDI check 56, 66 ?
Autor Wiadomość
dmra 
Nowy Forumowicz

Auto: Honda Prelude
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 8
Skąd: Elbląg
Wysłany: 28-02-2015, 10:48   Cari 1.8 GDI check 56, 66 ?

Witam. Mam wielką prośbę do Was bo przeszukałem spory kawałek forum i niestety nie trafiłem na wskazówki związane z moim problemem.
Do rzeczy. Pacjent to Cari 1.8 GDI, 99r. Z dziwnym objawem, czyli po odpaleniu auto jeździ normalnie (poza świecącym CE), a po kilki km. pedał gazu zaczyna reagować dopiero przy samej podłodze.
Zrobiłem diagnostykę (pin 1 i 4 na "drucik") i wyskakuje 1x błąd 56, a potem powtarza się błąd 66.
Z góry dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony przez dmra 08-03-2015, 13:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 28-02-2015, 10:56   

56 - abnormal fuel pressure system
66 - brake vacuum sensor system

Sorry, wolę nawet nie próbować tłumaczyć ;)
Kody błędów i instrukcję serwisową znajdziesz na Forum.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
dmra 
Nowy Forumowicz

Auto: Honda Prelude
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 8
Skąd: Elbląg
Wysłany: 28-02-2015, 11:02   

Czyli 56 to filtr,pompa, lub regulator ciśnienia ?
A 66 :shock: Możesz mi jakoś rozjaśnić temat ?
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 28-02-2015, 11:16   

Wg tłumacza Google
56 - System nieprawidłowe ciśnienie paliwa
66 - System czujników podciśnienia hamulca
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
dmra 
Nowy Forumowicz

Auto: Honda Prelude
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 8
Skąd: Elbląg
Wysłany: 28-02-2015, 11:21   

Bardzo Ci dziękuję za pomoc. Zaczynam studiować manuala :)
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 28-02-2015, 11:26   

To życzę miłej lektury ;)
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-02-2015, 18:14   

Proponuje skasowac błedy chocby przez odłaczenie akumulatora, zrobić jazde próbną i sprawdzić które błedy się powtórzą. Czujnik VACUM powinien znajdowac się w serwie. Co do paliwa to najlepiej skorzystać z evoscana http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
dmra 
Nowy Forumowicz

Auto: Honda Prelude
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 8
Skąd: Elbląg
Wysłany: 02-03-2015, 18:48   

robertdg, tak też pomyślałem i zacząłem od skasowania błędów, ale na jazdę próbną niestety czasu zabrakło. Dziękuję Wam bardzo za sugestie :D Będzie mi dużo łatwiej uratować to autko.

EDIT: Błędy skasowane. 66 znikną po podłączeniu niepodpiętej kostki od "brake vacuum sensor" :roll:
Natomiast objaw spadania z obrotów i "upośledzony" pedał gazu nadal występuje, ale nie wyświetla żadnego błędu.
"Trzepać" układ paliwowy od filtra zaczynając, czy jakieś inne porady dla mnie macie :) ?
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 02-03-2015, 18:58   

sprawdź jakie masz ciśnienie zgodnie z tym tematem:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213

najlepiej jak byś zrobił logi evoscanem, ale możesz też na postoju miernikiem zmierzyć i czy przypadkiem jak stukasz w gaz to czy ciśnienie nie spada..., ale tak jak napisałem lepiej sprawdzić podczas przyspieszania evoscanem o którym napisał robertdg
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
dmra 
Nowy Forumowicz

Auto: Honda Prelude
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 8
Skąd: Elbląg
Wysłany: 07-03-2015, 18:19   

Hmm, więc tak. Błędy skasowane, ale dalej przechodzi w tryb awaryjny po kilku minutach jazdy i nie pokazuje żadnych błędów (kontrolka CE miga szybko w nieskończoność). Po dodaniu gazu na luzie obroty falują między 800-300, czasem potrafi nawet zgasnąć.
Mierzyłem w tym czasie ciśnienie na czujniku i na wolnych 2.85V, na 2-krpm 3.14V, ale gdy chodzi sobie chwilę na wolnych obrotach to potrafi się dławić i w tym samym momencie spada ciśnienie paliwa aż do zgaśnięcia silnika (jak zgaśnie to napięcie na czujniku wynosi do 1.2V), mimo, że napięcie na aku trzyma 14.4 do samego zgaśnięcia silnika :cry:
Wyczyściłem filtr i korytko pompy w baku bo kupa syfu tam była i nawet zdechły pająk, ale nic to nie dało.
Trzepie też ten temat, żeby ustalić gdzie jeszcze są filterki, ale nie mogę dalej ich zlokalizować: http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=150
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-03-2015, 18:53   

Skorzystaj z rad w tym temacie, zakup odpowiedni kabel i porób logi http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 07-03-2015, 19:22   

Cari 99r, ale filtr w baku..., rozumiem że to jest po lifcie, jeżeli nie to możesz mieć filtr paliwa jak zdejmiesz lewe przednie koło to za osłoną silnika, jeżeli masz jeszcze syf w baku to warto go wyciągnąć i wypłukać, przy okazji przewody paliwowe które idą na przód też wypłukać bo w nich też mogło coś zostać, a później może powtórzyć się problem

a filterki wielkości ok. 5mm są opisane w temacie o pompie WC, lepiej nie sprawdzaj jak będzie się zachowywać silnik bez tych filterków, ale możesz spróbować je wyczyścić, jeżeli będą w dobrym stanie to możesz spróbować ich użyć ponownie
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
dmra 
Nowy Forumowicz

Auto: Honda Prelude
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 8
Skąd: Elbląg
Wysłany: 07-03-2015, 20:30   

Ten temacik też czytałem. Mam kabelek Vag KKL, ale nie mogę znaleźć Evoscan'a, tylko kończę na linkach, które ode mnie kasę chcą.
Połączyłem się jakimś innym programem, ale pokazywał tylko ogólnikowo, że kłopot z paliwem.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-03-2015, 20:32   

Trzeba albo kupić albo dobrze poszukać :)
 
 
dmra 
Nowy Forumowicz

Auto: Honda Prelude
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 8
Skąd: Elbląg
Wysłany: 09-03-2015, 18:47   

Dziś próba połączenia się przez Evoscan'a i wyskakuje błąd: No response from ECU.
Coś robię źle, czy po prostu ECU padło ?
Wyczyszczenie tych małych filterków w pompie niestety nie pomogło :cry:
Może jest ktoś w okolicy Elbląga, kto by mi to ogarną ?

EDIT: Może takie coś się stało ? https://www.youtube.com/watch?v=6EK1vtuNluA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.