Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pajero 3.0 V6
Autor Wiadomość
ppkss4_ 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 102
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 03-05-2014, 13:36   pajero 3.0 V6

Jak w temacie, potrzebuje zdjęcia komory silnika pajero 3.0, położenia zbiorników z plynami itd. Przerabiam Miska z 2.5 TD na 3.0 V6. 24V z Sigmy i chcę zobaczyć jak w oryginale są zlokalizowane.

Również potrzebuje informacji jaką jest odległość misy olejowej od belki na której znajduje się poduszka przedniego mostu.

Za pomoc z góry dziękuję.
 
 
xlunaticx 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero P1 i PII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 18
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 04-05-2014, 15:37   

ja bym ci podał wymiary ale chyba 3.0 v6 12v ma inaczej
 
 
ppkss4_ 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 102
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 27-02-2015, 17:58   

Temat można uznać za zamknięty, auto już śmiga z nowym motorem.

Pozdrawiam. - Temat do usunięcia :-)
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 27-02-2015, 19:39   

Może, bez usuwania tematu, opisz w kilku zdaniach co sprawiło największe problemy przy tej zamianie.
Przyda się innym planującym taki swap. :wink:
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
ppkss4_ 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 102
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 28-02-2015, 16:16   

Będę miał trochę więcej czasu to napisze lecz sam nie wiem od czego zacząć bo tyle tego do opisania :-) na dzień dzisiejszy gdybym miał jeszcze raz podjąć decyzję wymiany silnika to bym powiedział Sobie NIE... Komuś? Również bo w tej cenie by kupiłby że 4 Miśki |-O

Ostatnia operacja to wymiana silnika ale przy tym doszła wymiana skrzyni na SS, przedni most od SS oraz tylny z blokada. Do tego cała instalacja podcisnienia i elektryczna doszła, dwa moduly - do kontrolek i kompresora do tylnej blokady. Odtworzylem to tak jak jest fabrycznie w PII. Wskaźnik załączonych napędów z Pajero Spor. co więcej? Napisze w wolnej chwili :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.