Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.0 DID] ciężki rozruch
Autor Wiadomość
maxiu 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2011 Instyle 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 14
Skąd: Knurów
Wysłany: 01-03-2015, 15:44   [2.0 DID] ciężki rozruch

Witam, kupiłem parę dni temu drugiego Outlandera i dosyć ciężko mi odpala w sensie musi parę sekund kręcić. Mój pierwszy przedlift odpala od strzału nieważne jaka temperatura. Kupiłem go od znajomej która mi powiedziała wprost, że kiedyś jej nie odpalił i wymienila świece na nowe. Naladowalem akumulator bo był trochę rozladowany ale nie pomogło. Co mnie zastanawia to, że auto nie grzeje sobie świec na zapłonie, nie wiem czy w polifcie to norma przy dodatniej temperaturze? Dzięki za odp.
 
 
leszek044 
Forumowicz


Auto: M.Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 44
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 01-03-2015, 19:25   Re: [2.0 DID] ciężki rozruch

maxiu napisał/a:
Witam, kupiłem parę dni temu drugiego Outlandera i dosyć ciężko mi odpala w sensie musi parę sekund kręcić. Mój pierwszy przedlift odpala od strzału nieważne jaka temperatura. Kupiłem go od znajomej która mi powiedziała wprost, że kiedyś jej nie odpalił i wymienila świece na nowe. Naladowalem akumulator bo był trochę rozladowany ale nie pomogło. Co mnie zastanawia to, że auto nie grzeje sobie świec na zapłonie, nie wiem czy w polifcie to norma przy dodatniej temperaturze? Dzięki za odp.


Na ciepłym czy na zimnym silniku zle odpala?
 
 
maxiu 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2011 Instyle 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 14
Skąd: Knurów
Wysłany: 01-03-2015, 20:08   

Tak i tak, czasem odpali normalnie po całej nocy, a dziś stałem pod domem i odpaliłem go kilka razy pod rząd po dłuższej jeździe to 2 na 3 razy kręcił przez dobre kilka sekund. Jak był na przeglądzie to mi powiedzieli, że to pewnie aku, ale jak pisałem już go ładowałem poza tym kręci bardzo żwawo, tylko długo.
 
 
leszek044 
Forumowicz


Auto: M.Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 44
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 01-03-2015, 23:22   

maxiu napisał/a:
Tak i tak, czasem odpali normalnie po całej nocy, a dziś stałem pod domem i odpaliłem go kilka razy pod rząd po dłuższej jeździe to 2 na 3 razy kręcił przez dobre kilka sekund. Jak był na przeglądzie to mi powiedzieli, że to pewnie aku, ale jak pisałem już go ładowałem poza tym kręci bardzo żwawo, tylko długo.

Ja mialem problem na cieplym silniku z paleniem to diagnostyka pokazala ze jest uwalonu czujnik polozenia walka rorzadu....po wymianie problem znikl.Pierw zrob diagnostyke i bedziesz wiedzial wszystko.Ja mam outka od stycznia i tez nabieram dopiero wiedzy na jego temat:)
 
 
maxiu 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2011 Instyle 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 14
Skąd: Knurów
Wysłany: 03-03-2015, 21:23   

leszek044 napisał/a:
Ja mialem problem na cieplym silniku z paleniem to diagnostyka pokazala ze jest uwalonu czujnik polozenia walka rorzadu....po wymianie problem znikl.Pierw zrob diagnostyke i bedziesz wiedzial wszystko.Ja mam outka od stycznia i tez nabieram dopiero wiedzy na jego temat:)

Dzięki, autko idzie wkrótce do wymiany rozrządu to im zwrócę na to uwagę :)
 
 
vaha 
Forumowicz

Auto: OII fl 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2013
Posty: 39
Skąd: PO
Wysłany: 09-03-2015, 08:34   

U mnie po wymianie świec (i akumulatora) też jest większy problem z rozruchem na zimno. Jak jest na minusie to muszę ze 2-3 razy podgrzać świece, aby szybko odpalił. Jak nie to kręci dłużej a potem idzie większa biała chmurka.

Poza tym, jak jadę (zimny/ciepły) to przy dodawaniu gazu słychać syczenie. W serwisie nie dopatrzyli się żadnego błędu.

Macie jakiś pomysł?

Dziś w Motorze wyczytałem, że może to być kwestia regulatora ciśnienia paliwa. Pytanie tylko, czy i gdzie u nas znajduje się taki regulator? Zetknęliście się z tym? W necie nie znalazłem nigdzie takiej części do naszego modelu... :-|
 
 
leszek044 
Forumowicz


Auto: M.Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 44
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 26-08-2015, 20:02   

vaha napisał/a:
U mnie po wymianie świec (i akumulatora) też jest większy problem z rozruchem na zimno. Jak jest na minusie to muszę ze 2-3 razy podgrzać świece, aby szybko odpalił. Jak nie to kręci dłużej a potem idzie większa biała chmurka.

Poza tym, jak jadę (zimny/ciepły) to przy dodawaniu gazu słychać syczenie. W serwisie nie dopatrzyli się żadnego błędu.

Macie jakiś pomysł?

Dziś w Motorze wyczytałem, że może to być kwestia regulatora ciśnienia paliwa. Pytanie tylko, czy i gdzie u nas znajduje się taki regulator? Zetknęliście się z tym? W necie nie znalazłem nigdzie takiej części do naszego modelu... :-|


Kolego syczenie to może być objaw nie szczelności intercoolera.
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-08-2015, 20:29   

Rozwiązania najprostsze są często najlepsze, u mnie też kiedyś słabo odpalał, wymiana filtra paliwa pomogła zdecydowanie (tym bardziej że filtr w Outku jest raczej niewielki...
bonito
_________________
Jest obecnie: Mazda MX-5 (do zabawy), VW Passat B6 (do roboty)
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 08-09-2015, 11:49   

vaha napisał/a:
U mnie po wymianie świec (i akumulatora) też jest większy problem z rozruchem na zimno. Jak jest na minusie to muszę ze 2-3 razy podgrzać świece, aby szybko odpalił. Jak nie to kręci dłużej a potem idzie większa biała chmurka.

Poza tym, jak jadę (zimny/ciepły) to przy dodawaniu gazu słychać syczenie. W serwisie nie dopatrzyli się żadnego błędu.

Macie jakiś pomysł?

Dziś w Motorze wyczytałem, że może to być kwestia regulatora ciśnienia paliwa. Pytanie tylko, czy i gdzie u nas znajduje się taki regulator? Zetknęliście się z tym? W necie nie znalazłem nigdzie takiej części do naszego modelu... :-|


syczenie może być rónież objawem uwalonej uszczelki(koszt +/- 19PLN) przy rurze która wchodzi w klape gaszącą. U mnie po wymianie tejże właśnie "klapy" zaczęło syczeć i wyraźnie było słychać gwizd turbiny. Rozebrałem jeszcze raz i okazało się, że taka niewielka zielona uszczelka była lekko uszkodzona(prawdopodobnie przy ściąganiu lub zakładuaniu rury w klape). Wizyta w ASO VW, koszt uszczelki to butelka wódki, wymiana i jest "normalnie"
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
hucker 
Forumowicz

Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 117
Skąd: Białystok
Wysłany: 01-01-2016, 12:56   

vaha napisał/a:
U mnie po wymianie świec (i akumulatora) też jest większy problem z rozruchem na zimno. Jak jest na minusie to muszę ze 2-3 razy podgrzać świece, aby szybko odpalił. Jak nie to kręci dłużej a potem idzie większa biała chmurka.

Poza tym, jak jadę (zimny/ciepły) to przy dodawaniu gazu słychać syczenie. W serwisie nie dopatrzyli się żadnego błędu.

Macie jakiś pomysł?

Dziś w Motorze wyczytałem, że może to być kwestia regulatora ciśnienia paliwa. Pytanie tylko, czy i gdzie u nas znajduje się taki regulator? Zetknęliście się z tym? W necie nie znalazłem nigdzie takiej części do naszego modelu... :-|


Ja też wymieniłem świece i muszę troszkę pokręcić zanim odpadli . Wydaje mi się że powodem może być fakt że świeca oryginalna BERU ma natężenie prądu 25A a ją zamontowałem zamiennik NGK o natężeniu prądu 7,5A
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.