Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
outlander
Autor Wiadomość
szuldek 
Nowy Forumowicz

Auto: Alfa 159SW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 3
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 13-02-2015, 13:57   

Witajcie,
by nie zakładać nowego tematu,
czytam o Outlanderach I i przymierzam się do kupna z silnikiem 2.4 (benzyna)

kilka osób zamontowało gaz do 2.4 Mivec, moje pytania:
1.jak rozpoznać (poza napisem na przykrywie silnika :) że 2.4 to Mivec albo nie,
w jakich rocznikach nie był montowany 2.4 Mivec (tylko O1)?
2. 2.4 Mivec były sprzedawane w EU czy tylko import z USA?
3. 2.4 "nie Mivec" jakie ma oznaczenie silnika?
 
 
olgierto 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Maj 2014
Posty: 139
Skąd: RŚL
Wysłany: 14-02-2015, 10:52   

a są jakieś inne 2.4 w O1 nie będące MIVEC?? mi się cały czas wydawało że O1 był w 3 silnikami: 2.0, 2.0T i 2.4
 
 
szuldek 
Nowy Forumowicz

Auto: Alfa 159SW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 3
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 15-02-2015, 22:00   

Panowie, pomoże ktoś?
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 15-02-2015, 22:21   

Wersja amerykańska miała silnik 2.4 zwykły o mocy 142 kM. Zazwyczaj występowało to w połączeniu z automatem oraz tylne lampy były trochę inne niż na Europę. W tylnym zderzaku zazwyczaj po bokach zamocowane są światła obrysowe. Nie pamiętam oznaczenia silnika. Tu masz jego dane:
http://www.autocentrum.pl...42km-2001-2003/
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
Ostatnio zmieniony przez Jaro1974 15-02-2015, 22:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 15-02-2015, 22:21   

Może Panie też mogłyby pomóc ;) Andrzej jak zwykle przede mną :p Wychodzily dwie wersje 2.4 w O1 faktycznie. ze zmiennymi fazami i bez... Na rynek Amerykański wychodziły (chyba) obie, w Europie tylko mivec o ile mi wiadomo... najczęściej z automatem :)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
szuldek 
Nowy Forumowicz

Auto: Alfa 159SW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 3
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 16-02-2015, 09:13   

wszystko jasne, dziękuje
 
 
MadziaQ.. 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 03 Mar 2015
Posty: 66
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-03-2015, 00:43   

Witam,
Nie chce zaśmiecać forum więc podepnę się do tematu.
Od dłuższego czasu poluje na Outlandera 2.0 ale niestety wszystkie albo powypadkowe albo malowane a mi zależy koniecznie na tej wersji z okrągłymi halogenami i plastikowymi nakładkami na nadkole.
Od pewnego czasu zastanawiam się czy może nie kupić 2.0 z turbo.
I tu pojawia się moje pytanie, czy jest szansa na zakup outlandera 2.0T z oryginalnym lakierem, nie za dużym przebiegiem do 30tyś lub z lpg coś ok. 30tyś?
Pozdrawiam
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 03-03-2015, 05:37   

MadziaQ.. Outlander Turbo to super wybór, nie mniej jednak uważał bym na egzemplarze z tak niskimi przebiegami - pamiętaj, że te auta mają 9-10 lat jeśli wierzysz w bajki sprzedawców o jeździe do kościoła ponad 200 konnym SUVem :) Dla auta w tym wieku nie za duży przebieg to coś rzędu 100 tys km. Ostatnio auta potaniały i zakładany budżet przez Ciebie może wystarczyć na auto w zakładanym stanie (niepoobijane jak ulęgałka) i być może instalacją LPG.

Szansa na zakup Outlandera Turbo z oryginalnym lakierem jest zawsze, o czym może ściadczyć auto którym jeżdżę od dwóch lat :)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
MadziaQ.. 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 03 Mar 2015
Posty: 66
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-03-2015, 13:00   

Dziękuje za odpowiedz, mnie bardziej chodziło o dużo większe przebiegi zaczynające się od 250tyś w górę... poniżej pewnie może być chociaż sama nie wiem jaki maksymalny przebieg wytrzymuje to autko, po prostu po zakupie chciałabym nim jeszcze pojeździć kilka lat. Co to wersji to cały czas nie wiem trochę poczytałam na forum i zauważyłam, że z tym 2.0 jest chyba mniej problemów niż 2.0T. Dodatkowo sytuacja mnie zmusiła do tego aby samochód miał lpg teraz mam auto które pali sporo a codziennie do pracy muszę dojeżdżać trochę kilometrów więc zastanawiam która wersja będzie lepsza i mniej problemowa. Podpowiedziałby mi ktoś na co warto zwrócić uwagę przy zakupie 2.0T?
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 04-03-2015, 09:30   

Stwierdzenie, że ta wersja jest mniej lub bardziej problematyczna jest hmmmm nadużyciem :P Toż wiele podzespołów jest wspólna :) Myślę, że przede wszystkim historia auta - czy był robiony rozrząd, czy był wymieniany kolektor wydechowy, stan hamulców i zawieszenia, przeniesienia napędu, poza tym jakie podzespoły są w instalacji gazowej, czy samochód pracuje na niej poprawnie :) Dobrze jest po prostu pojechać autem do ASO żeby "prześwietlili"
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
MadziaQ.. 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 03 Mar 2015
Posty: 66
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-03-2015, 21:48   

Dziękuje za odpowiedz.
W takim razie zastanawiam się nad dwoma egzemplarzami oba trochę daleko i nie wiem czy jest sens jechać tylko po to aby zmierzyć miernikiem i żeby się okazało że był malowany może ktoś jako znawca wychwyci coś zanim wsiądę w samochód i pojadę oglądać:
http://kupgo.pl/offer/890...0-4X4-LPG-2005r
http://otomoto.pl/mitsubi...-C36127562.html
i ten
http://allegro.pl/mitsubi...5121102020.html
Byłabym wdzięczna za pomoc i podpowiedzenie czy na pierwszy rzut oka coś jest nie tak z tymi autkami.
Mam jeszcze jedno pytanie czy na outlandera 250tyś przebiegu to sporo? Zdaje sobie sprawę, że pewnie nie jeśli się o auto dbało, ale tego nie wiem i ciekawi mnie jakie maksymalne przebiegi potrafi przeżyć outlander.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 05-03-2015, 13:38   

Do obydwu miałbym zastrzeżenia:
Czerwony - nerki (atrapy chłodnicy) inne niż w każdym Turbo (z przedlifta) - być może był przodem uderzony
Czarny - dość mocno maska nachodzi na lampy - też do sprawdzenia czy to jest kwestia regulacji, czy grzebane mocniej było bo dzwon był, pod maską wszystko dość mocno pordzewiałe (nakrętki, śrubki, mocowania itp) poza tym ma dołożony zawór upustowy do atmosfery (z tego co widzę HKS SSQV4, prawdopodobnie podróbka :) )

Poza tym wiele zastrzeżeń nie mam po pobieżnym przejrzeniu zdjęć, może ktoś jeszcze coś zauważy
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
MadziaQ.. 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 03 Mar 2015
Posty: 66
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-03-2015, 14:05   

Dziekuje,
Czyli tak jak myślałam coś z nimi nie jest do końca w porządku, zastanawiałam się jeszcze nad tym ale są dwie rzeczy które mi się nie podobają jedno to nie chciałam srebrnego auta a drugie to że będę musiała się bawić z urzędami dlatego wolałabym już zarejestrowany w Polsce chociaż to są rzeczy które byłabym w stanie przeboleć jeśli auto dobre i nie malowane, chodzi mi o tego:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C34862857.html
Widzę że długo mi się zejdzie z kupieniem outlandera turbo ale takiego jednak będę szukała chyba że trafi się akurat w dobrym stanie zwykłe 2.0.
Generalnie jestem cierpliwa i uparta akurat na outlandera więc będę szukać i szukać poprzednie swoje auto szukałam ponad pół roku ale jeżdżę nim do dzisiaj (czyli 6lat) jest niezawodny i w bardzo dobrym stanie aż szkoda sprzedawać. Może trafi się tak, że ktoś z forum będzie sprzedawał wtedy to kupiłabym najchętniej bo wiadomo że człowiek z forum pewnie dbał o swoje autko.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 05-03-2015, 17:30   

Ja mam czarnego i choć wygląda obłędnie, to.utzymanie takiego wyglądu wiąże się z myciem samochodu przynajmniej raz w tygodniu ;) Na srebrnym nie widać brudu, ale z drugiej strony widać co było malowane, a na tym z linku nie widać, więc bym się zainteresował ;)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
olgierto 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Maj 2014
Posty: 139
Skąd: RŚL
Wysłany: 06-03-2015, 10:55   

potwierdzam, że czarny trudny w utrzymaniu :wink: łątwiejsze chyba te grafitowe
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.