Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:58 |
[I 2.0] Rezerwa dziwy przypadek |
Autor |
Wiadomość |
arthek9
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2015 Posty: 9 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 05-03-2015, 19:19 [I 2.0] Rezerwa dziwy przypadek
|
|
|
Witam moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc szukalem w internecie ale nie znalazlem wiec pytam tutaj a wiec kupilem pare dni temu outlandera 2005r i zauwazylem ze kontrolka od rezerwy nie swieci wskazowka dziala normalnie a kontrolka sie nie swieci komp. pokazuje 0 km rezerwa nadal nie swieci czy mozliwe ze moze sie spalic zaroweczka prosze o jakies porady |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 05-03-2015, 21:20
|
|
|
lampka rezerwy zapala sie niezaleznie od pokazywanego zasięgu, toteż zasięg może być zerowy, a rezerwy jeszcze nie będzie okazywało (zwłaszcza jeśli jeździsz na LPG). Co do zapalania lampki to u mnie zapala się tuż przed kreską E(mpty)
No i tak nawiasem, wypada się przywitać z forumowiczami w stosownym temacie (najlepiej pierwszym swoim postem na forum ) |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
arthek9
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2015 Posty: 9 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 05-03-2015, 22:00
|
|
|
Przepraszam forumowiczow za brak szacunku mam na imie Artur jestem z Brzesko Okocim mieszkam w DE ciesze sie ze moge byc na tym forum.Moje mitsu mam od kilku dni i zapoznaje sie z nim dopiero gazu nie posiadam dziwna sprawa z ta lampka bo sugerujac sie kompem to strach jezdzic nie wiem co myslec |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 05-03-2015, 22:09
|
|
|
Najprostsze rozwiązanie - nie dopuszczaj do zapalenie się rezerwy. To chyba nie jest jakiś problem, żeby co 200,300 czy 400 km tankować pod korek ?
A jak chcesz sprawdzić, czy lampka działa, to wrzuć sobie do bagażnika 10 czy 20 litrowy kanister, i wyjeździj wszystko, co masz w baku. Ale przypuszczam, że jednak wcześniej lampka rezerwy Ci się jednak zaświeci |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
arthek9
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2015 Posty: 9 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 05-03-2015, 22:25
|
|
|
pewnie ze moge tankowac do pelna ale to jest irytujace ze wlasnie taka kontrolka nie swieci albo komp porzadnie przeklamuje |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 06-03-2015, 01:29
|
|
|
Jak masz w baku benzynę, to przecież jest normalnym objawem że kontrolka się nie świeci Gorzej by było, gdybyś miał pełny bak, a kontrolka rezerwy by się świeciła...to by było dopiero irytujące
To zrób tak, jak mówiłem - kanister z 10 czy 20 litrami paliwa i lejkiem do bagażnika, i wyjeździj paliwo do końca. Oczywiście, o ile masz benzynę, bo z dieslem takiego numeru raczej nie polecam... |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 06-03-2015, 09:52
|
|
|
apg2312 napisał/a: | To zrób tak, jak mówiłem - kanister z 10 czy 20 litrami paliwa i lejkiem do bagażnika, i wyjeździj paliwo do końca. Oczywiście, o ile masz benzynę, bo z dieslem takiego numeru raczej nie polecam... |
W O1 nie było diesli. |
|
|
|
 |
olgierto
Forumowicz
Auto: Outlander I 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Maj 2014 Posty: 139 Skąd: RŚL
|
Wysłany: 06-03-2015, 10:52
|
|
|
rezerwa zapala sie przed E a zasieg 0 pokazuje juz od pierwszej kreseczki |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 06-03-2015, 13:24
|
|
|
nytsug napisał/a: |
W O1 nie było diesli. |
Rok produkcji 2005, więc może to być już O II, gdzie diesel 2.0 DI-D 140 KM już występował |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 06-03-2015, 15:08
|
|
|
apg2312 napisał/a: | nytsug napisał/a: |
W O1 nie było diesli. |
Rok produkcji 2005, więc może to być już O II, gdzie diesel 2.0 DI-D 140 KM już występował |
Pierwsza wersja OII wyszła w 2006r. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21022 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 06-03-2015, 19:47
|
|
|
apg2312 napisał/a: | Rok produkcji 2005, więc może to być już O II, gdzie diesel 2.0 DI-D 140 KM już występował |
Dział: Outlander I GEN . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 06-03-2015, 19:53
|
|
|
No dobra, macie rację |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
arthek9
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2015 Posty: 9 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 06-03-2015, 21:02
|
|
|
witam tak to jest 1 dynka ja patrzac na komp i widzac od dluzszego czasu 0 km a wskazowka prawie na samym dole to boje sie jezdzic bo nigdy nic nie wiadomo
[ Dodano: 10-03-2015, 22:13 ]
Witam nie wiem czy to przypadek ale przegonilem auto po autostradzie i wreszcie rezerwa sie zapala tak jak ma byc;) |
|
|
|
 |
qlka2
Forumowicz
Auto: Outlander I 2,0 Sport 4WD 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Paź 2013 Posty: 151 Skąd: KT
|
Wysłany: 27-03-2015, 11:37
|
|
|
Jak jeździłem Nissanem były podobne usterki. Jest tam jakiś czujnik który reaguje z tego co pamiętam na temperaturę, tzn. jak jest dużo paliwa to chłodzi ono ten czujnik. Wzrost temperatury chyba skutkował zapaleniem lampki rezerwy. Kojarzę że zamiast oryginału montowali od Lanosa czy Matiza za jakieś grosze i działało to bez problemu.
Nie miało to nic wspólnego ze wskazówką poziomu.
Nie wiem jak jest w Outku bo tego nie rozpracowywałem jeszcze.
Tak na szybko, tu coś jest na ten temat:
http://forum.nissanklub.p...ujnik+%2Bpaliwa |
|
|
|
 |
|