CS5W LRPF - Lancer Cedia Ralliart 4G93T - 1.8 GDI Turbo |
Autor |
Wiadomość |
ziggi
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G GS Legacy GT Spec-B
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 66 Skąd: Łódź -> Dublin
|
Wysłany: 06-03-2015, 18:29 CS5W LRPF - Lancer Cedia Ralliart 4G93T - 1.8 GDI Turbo
|
|
|
Pojawiam się na forum po bardzo długiej nieobecność. Miłość do Mitsubishi uderzyła zjnów jak grom z jasnego nieba. Od dłuższego czasu czasu wiedziłem że chcę zamienić Bore 1.6 8V na coś z duszą, w kombi, najlepiej w benzynie na automacie (dużo stoję w korkach) i z silnikiem do 2L za to z turbo (Mieszkam w Irlandii gdzie podatek drogowy dla auto do 2008r jest naliczany od pojmności silnika).
Nic konkretnego nie miałem na myśli ani nie spieszno mi było z zakupem.
Jak to w życiu bywa okoliczności się splotły. Na trzy tygodnie przed końcem ubezpieczenia Bory trafiłem przypadkiem na lokalne ogłoszenie Lancer Cedia Ralliart 1.8 Turbo GDI. Miłość od pierwszego wejrzenia, jak z moim Eclipsem 1G (którego trzymam w Polsce do jeżdżenia jak jestem na urlopie) 10 lat temu. W czwartek widziałem ogłoszenie. W nocy nie mogłem spać. Żona dała OK widząc jak się męczę. W piątek zrobiłem weryfikację historii online. Nic złego nie wyszło. W sobotę pojechałem do warsztato-sklepu który go sprzedawał. Zostawiłem Bore w rozliczeniu. Wróciłem Mitsu. Minęło 6 dni. Banan nie schodzi mi z twarzy.
Nie wiem dokładnie co to za silnik, według sprzedawcy to 1.8 Turbo GDI. Turbo jest Będę prosił o dokładne wyspecyfikowanie modelu żebym wiedział co tak naprawdę kupiłem.
Wyszedłem z założenia że z Mitsubishi i moim ślepym życiowym szczęściem nie mogę źle trafić.
Fotki z dnia oględzin i zakupu poniżej. Na razie nie miałem czasu zrobić nowych, zawał w pracy, grypa w domu, dziecko itd. Muszę jeszcze silnik pstryknąć.
Bardzo proszę o komentarze i sugestie, wszystkie będą dla mnie bardzo cenne.
Album:
https://www.fotosik.pl/u/Natakranta/album/1768157 |
Ostatnio zmieniony przez ziggi 11-03-2018, 21:01, w całości zmieniany 6 razy |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 06-03-2015, 19:16
|
|
|
Super się prezentuje!
Porób fotki silnika bo jestem ciekawy czym się różni od zwykłego 1.8GDI. Myślałem o takim silniku u siebie |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21935 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-03-2015, 19:46
|
|
|
Jakie Wy tam macie na wyspach zarąbiste auta. O silnikach nie wspomnę. Zazdroszczę. Nawet w życiu nie słyszałem o takim silniku! |
|
|
|
 |
ziggi
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G GS Legacy GT Spec-B
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 66 Skąd: Łódź -> Dublin
|
Wysłany: 06-03-2015, 20:23
|
|
|
Hugo napisał/a: | Jakie Wy tam macie na wyspach zarąbiste auta. O silnikach nie wspomnę. Zazdroszczę. Nawet w życiu nie słyszałem o takim silniku! |
Jest to import z Japonii. Przypłynął do Irlandii w 2013r. Nominuje się 124000 km przelotu.
Szukając informacji przed zakupem znalazłem takie dane, wychodziło by że to ostatni z listy, bo jako jedyny jest GDI i Turbo.
4G93 DOHC 16 Valve GDI Turbo
Gasoline Direct Injection (GDI) with turbocharger
Total Displacement - 1834cc
Bore - 81.0mm
Stroke - 89.0mm
Compression Ratio - 10.0:1
Maximum Output - 118 kW (160 PS; 158 bhp) @ 5,200 rpm / 121 kW (165 PS; 162 bhp) @ 5,500 rpm
Maximum Torque - 220 N·m (160 ft·lbf) @ 3,500 rpm / 220 N·m (160 ft·lbf) @ 3,500 rpm
Muszę zrobić foty pod maską jak grypa mi trochę odpuści. |
|
|
|
 |
brccrx
Forumowicz brccrx
Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015 Posty: 90 Skąd: Z tad i z tamtad......
|
|
|
|
 |
ziggi
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G GS Legacy GT Spec-B
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 66 Skąd: Łódź -> Dublin
|
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2505 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 06-03-2015, 21:39
|
|
|
W Polsce to byłby rarytasik Jeszcze takiego nie widziałem, no może raz ale w sedanie |
|
|
|
 |
ziggi
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G GS Legacy GT Spec-B
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 66 Skąd: Łódź -> Dublin
|
Wysłany: 06-03-2015, 21:55
|
|
|
Jaki servis polecacie do darmowego hostingu zdjęć żeby linkować w postach?
Historia lubi się powtarzać. 10 lat temu szukałem Audi 80 1.9 TDI a kupiłem Eclipse 1G GS (2.0 N/A)
Teraz myślałem o A4 alobo Octavi 1.8T w kombi a kupiłem Lancera 1.8 Turbo
Z ciekawostek, w Japoni mają dźwignię kierunkowskazu po prawej stronie kierownicy, a wycieraczek po lewej. W drodze do domu po zakupie za każdym razem włączałem wycieraczki zamiast migacza Teraz już się przyzwyczaiłem. |
|
|
|
 |
mati_z
Forumowicz
Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 281 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 06-03-2015, 22:00
|
|
|
Niezły karawan
Moc i moment podobny jak w 6A13 z Gala tylko pewnie wykres inny. Ile to waży?
Skrzynia INVECS II? |
|
|
|
 |
brccrx
Forumowicz brccrx
Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015 Posty: 90 Skąd: Z tad i z tamtad......
|
Wysłany: 06-03-2015, 23:49
|
|
|
W Longford kolego
Za wolne dla mnie te GDI sa, normalne 4g93t to jeszcze jeszcze jekies szanse maja z R.E.D. em zalezy jakie doladowanie i mody.
Ten zolty to chyba Rob go sprzedaje, import prosto z Japonii, silnik po kapitalce, tu masz jego temat na Mitsipieces:
http://www.mitsipieces.co...h-in-from-Japan |
_________________ Jedyne na swiecie 1.3.....turbo.....FTO
http://www.fto-ireland.co...14454&start=125 |
|
|
|
 |
ziggi
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G GS Legacy GT Spec-B
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 66 Skąd: Łódź -> Dublin
|
Wysłany: 07-03-2015, 19:05
|
|
|
Tak, to ten z ogłoszenia które linkowałem.
Dzięki za namiar na irlandzkie forum, lokalne kontakty będą pewnie niezastąpione w zdobywaniu części.
Zarejestrowałem się i poczytałem.
Poczytałem i znalazłem że mój Lancer też przeszedł przez jego ręce
Cofamy się w czasie dwa lata, do marca 2013 - Ralliart Wagon
Archeologia samochodowa stosowana. Potęga internetu.
|
|
|
|
 |
promatti
Mitsumaniak bziuuuuuum

Auto: EA5A '00 / CW7W '10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2010 Posty: 685 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-03-2015, 20:37
|
|
|
ziggi napisał/a: | Jaki servis polecacie do darmowego hostingu zdjęć żeby linkować w postach? |
Photobucket
Fajne autko, świetnie się prezentuje. Oby Ci się spisywało |
_________________ Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 Mivec + LPG '09, 2016.10 - ...
Mitsubishi Pajero II 3.5 V6 '97, 2016.10 - 2017.10
Mitsubishi Colt CJ0 1.3 '03, 2014 - 2016
Mitsubishi Outlander II 2.2 DID '10, 2015 - 16.10.2016
Mitsubishi Galant 2.5 V6 '00 2013 - forever - Galeria
 |
|
|
|
 |
piorunGSR
Forumowicz

Auto: Lancer GSR
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 234 Skąd: Ełk/Dublin
|
Wysłany: 08-03-2015, 15:52
|
|
|
Pogratulowć zakupu bardzo fajny misiek. Widze że coraz wiecej Nas tu. |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 08-03-2015, 22:40
|
|
|
W pytke misiek! 100% JDM Ciekawe jak ten motor znosi modyfikacje... Pewnie 200KM i 300Nm spokojnie można z niego wycisnąć |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
ziggi
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G GS Legacy GT Spec-B
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 66 Skąd: Łódź -> Dublin
|
Wysłany: 09-03-2015, 00:16
|
|
|
piorunGSR napisał/a: | Pogratulowć zakupu bardzo fajny misiek. Widze że coraz wiecej Nas tu. | Ja tu, w Dublinie, już prawie 8 lat, niesamowite że tak długo się zbierałem do zakupu Mitsu. 4 lata sobie dałem oczy mydlić że 1999 Bora 1.6 sedan "jest OK i nam wystarczy".
Żona zawsze jest antyzmianowa względem wszystkiego, a potem "Misiek, miałeś rację...", a teraz "Misiek, ale to nasze nowe Mitsu jest piękne!"
Cieszę się że jutro do pracy. Samochodem się przejadę
Jak czas i pogoda pozwoli to chętnie się kiedyś spotkam żeby pogadać na żywo i wymienić się doświadczeniami. |
|
|
|
 |
|