Brak iskry na 2 i 3 cylindrze |
Autor |
Wiadomość |
plakin
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2015 Posty: 12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-03-2015, 17:11 Brak iskry na 2 i 3 cylindrze
|
|
|
Witam. Po raz kolejny mam pewien problem. Otóż cari nie ma iskry na 2 cylindry. Świece zmienione. Cewka sprawdzona- przekładana i iskrę daje. Polaryzacja (?) na obu kostkach taka sama (1900/650). Przejście kabla z ECU do wtyczki cewki również sprawdzone.
Pytanie-gdzie szukać problemu? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-03-2015, 18:29
|
|
|
Jaki silnik i rocznik auta |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
plakin
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2015 Posty: 12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-03-2015, 19:24
|
|
|
1.8 glx 4G93 rok 1997 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-03-2015, 19:34
|
|
|
To wesja na dwóch cewkach czy jeszcze na kopułce |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
plakin
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2015 Posty: 12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-03-2015, 21:28
|
|
|
2 cewki. Jakieś pomysły Koledzy?
Dziś wymieniłem ECU- numery MD zgodne ze starym ECU. Podaje paliwo bo je czuć, więc immo nie blokuje. Co to może być że nie idzie impuls na jedną cewkę...? Czujnik położenia wałka/wału? Jeśli tak to czemu na jednej cewce iskra jest a na drugiej już nie? Może przeskoczył pasek? HELP! |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-03-2015, 21:45
|
|
|
Sprawdź jeszcze wiązke między zasilaniem cewki a ECU |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
plakin
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2015 Posty: 12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-03-2015, 06:00
|
|
|
Sprawdzone- kable całe |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-03-2015, 08:08
|
|
|
A napięcia sterujące z ECU wychodzą |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
plakin
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2015 Posty: 12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-03-2015, 16:18
|
|
|
Zmieniłem kompa. Iskra wróciła. Auto i tak nierówno pracowało- brak kompresji na 4 cyl=uszkodzony zawór. Głowica do zdjęcia i będziemy działać Dzięki za pomoc |
|
|
|
 |
|