Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak iskry na 2 i 3 cylindrze
Autor Wiadomość
plakin 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-03-2015, 17:11   Brak iskry na 2 i 3 cylindrze

Witam. Po raz kolejny mam pewien problem. Otóż cari nie ma iskry na 2 cylindry. Świece zmienione. Cewka sprawdzona- przekładana i iskrę daje. Polaryzacja (?) na obu kostkach taka sama (1900/650). Przejście kabla z ECU do wtyczki cewki również sprawdzone.
Pytanie-gdzie szukać problemu?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-03-2015, 18:29   

Jaki silnik i rocznik auta :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
plakin 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-03-2015, 19:24   

1.8 glx 4G93 rok 1997
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-03-2015, 19:34   

To wesja na dwóch cewkach czy jeszcze na kopułce :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
plakin 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-03-2015, 21:28   

2 cewki. Jakieś pomysły Koledzy?
Dziś wymieniłem ECU- numery MD zgodne ze starym ECU. Podaje paliwo bo je czuć, więc immo nie blokuje. Co to może być że nie idzie impuls na jedną cewkę...? Czujnik położenia wałka/wału? Jeśli tak to czemu na jednej cewce iskra jest a na drugiej już nie? Może przeskoczył pasek? HELP!
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-03-2015, 21:45   

Sprawdź jeszcze wiązke między zasilaniem cewki a ECU
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
plakin 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: 17-03-2015, 06:00   

Sprawdzone- kable całe
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-03-2015, 08:08   

A napięcia sterujące z ECU wychodzą :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
plakin 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-03-2015, 16:18   

Zmieniłem kompa. Iskra wróciła. Auto i tak nierówno pracowało- brak kompresji na 4 cyl=uszkodzony zawór. Głowica do zdjęcia i będziemy działać :) Dzięki za pomoc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.