Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] Nie odpala po rozgrzaniu
Autor Wiadomość
janprint 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.4 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 2
Skąd: gdansk
Wysłany: 12-03-2015, 10:18   [EA3A/W 2.4] Nie odpala po rozgrzaniu

witam na forum mitsumaniakow
mam nastepujacy problem,galant 2.4 gdi jak jest zimny odpala bez problemu za pierwszym razem. Po przejechaniu pewnego odcinka drogi i samochód postoi pół godziny nie chce odpalić po ostygnięciu lub na następny dzeiń odpala za pierwszym razem, co moze byc tego przyczyną.
Ostatnio zmieniony przez robertdg 12-03-2015, 19:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-03-2015, 10:54   

Bardzo mozliwe są tzw. "zimne luty" w czujniku położenia wałka rozrządu. Można go przelutować. Poszukaj na forum.
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 12-03-2015, 11:06   

Hugo napisał/a:
Bardzo mozliwe są tzw. "zimne luty" w czujniku położenia wałka rozrządu. Można go przelutować. Poszukaj na forum.

w v6 da się a w gdi nie da się go rozebrać
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-03-2015, 11:09   

radek79 napisał/a:
w v6 da się a w gdi nie da się go rozebrać
Odwrotnie, w V6 jest w aparacie zapłonowym, w GDI jest taki sam jak w 2,0 16V wkręcony w głowicę.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-03-2015, 19:54   

A co ma czujnik położenia wałka do odpalania na rozgrzanym silniku, jakby był padnięty albo był w fazie padania to albo by nie odpalał wogóle albo by gasł w trakcie jazdy, proponuje diagnistyke komputerowa, kwestia który to rocznik :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
janprint 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.4 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 2
Skąd: gdansk
Wysłany: 12-03-2015, 20:56   

rocznik 1999, 22000przebiegu
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-03-2015, 21:03   

Można próbowac wymigać błedy jezeli ECU cos rejestruje na bieżaco albo zrobić diagnostyke evoscanem
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 13-03-2015, 08:05   

robertdg napisał/a:
A co ma czujnik położenia wałka do odpalania na rozgrzanym silniku, jakby był padnięty albo był w fazie padania to albo by nie odpalał wogóle albo by gasł
właściwie to to drugie, bo w pierwszym przypadku jest algorytmicznie zastępowany przez czujnik wału i pracę "2 cylindry naraz"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.