[EA3A/W 2.4] Nie odpala po rozgrzaniu |
Autor |
Wiadomość |
janprint
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.4 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2015 Posty: 2 Skąd: gdansk
|
Wysłany: 12-03-2015, 10:18 [EA3A/W 2.4] Nie odpala po rozgrzaniu
|
|
|
witam na forum mitsumaniakow
mam nastepujacy problem,galant 2.4 gdi jak jest zimny odpala bez problemu za pierwszym razem. Po przejechaniu pewnego odcinka drogi i samochód postoi pół godziny nie chce odpalić po ostygnięciu lub na następny dzeiń odpala za pierwszym razem, co moze byc tego przyczyną. |
Ostatnio zmieniony przez robertdg 12-03-2015, 19:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-03-2015, 10:54
|
|
|
Bardzo mozliwe są tzw. "zimne luty" w czujniku położenia wałka rozrządu. Można go przelutować. Poszukaj na forum. |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 12-03-2015, 11:06
|
|
|
Hugo napisał/a: | Bardzo mozliwe są tzw. "zimne luty" w czujniku położenia wałka rozrządu. Można go przelutować. Poszukaj na forum. |
w v6 da się a w gdi nie da się go rozebrać |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-03-2015, 11:09
|
|
|
radek79 napisał/a: | w v6 da się a w gdi nie da się go rozebrać | Odwrotnie, w V6 jest w aparacie zapłonowym, w GDI jest taki sam jak w 2,0 16V wkręcony w głowicę. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 12-03-2015, 19:54
|
|
|
A co ma czujnik położenia wałka do odpalania na rozgrzanym silniku, jakby był padnięty albo był w fazie padania to albo by nie odpalał wogóle albo by gasł w trakcie jazdy, proponuje diagnistyke komputerowa, kwestia który to rocznik |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
janprint
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.4 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2015 Posty: 2 Skąd: gdansk
|
Wysłany: 12-03-2015, 20:56
|
|
|
rocznik 1999, 22000przebiegu |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 12-03-2015, 21:03
|
|
|
Można próbowac wymigać błedy jezeli ECU cos rejestruje na bieżaco albo zrobić diagnostyke evoscanem |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 13-03-2015, 08:05
|
|
|
robertdg napisał/a: | A co ma czujnik położenia wałka do odpalania na rozgrzanym silniku, jakby był padnięty albo był w fazie padania to albo by nie odpalał wogóle albo by gasł | właściwie to to drugie, bo w pierwszym przypadku jest algorytmicznie zastępowany przez czujnik wału i pracę "2 cylindry naraz" |
|
|
|
 |
|