| outlander II 2011r warto??? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | rybaka669   Nowy Forumowicz
 
 Auto: vw
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 14 Mar 2015
 Posty: 4
 Skąd: janow Lubelski
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lexus   Mitsumaniak
 lexus
 
  
 Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 13 razy
 Dołączył: 12 Mar 2010
 Posty: 1122
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-03-2015, 16:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Napęd tylko na przód i bez rocforda no i gdzie gdzie te navi |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rybaka669   Nowy Forumowicz
 
 Auto: vw
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 14 Mar 2015
 Posty: 4
 Skąd: janow Lubelski
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jurekschroda   Forumowicz
 
 Auto: Lancer, Colt, Carisma
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 12 razy
 Dołączył: 30 Lip 2008
 Posty: 683
 Skąd: Wielkopolska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-03-2015, 10:00 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | rybaka669 napisał/a: |  	  | prosze o opinie najbardziej tego ostatniego
 | 
 
 Nie jest to wersja Instyle, tylko Intense Plus. Dołożone ma podgrzewanie foteli i to tyle z wersji Instyle.
 
 " (...) do wyboru napęd na oś przednią, na obie osie tył+przód, oraz zablokowanie mechanizmu różnicowego."
   Czyli zero pojęcia sprzedającego o napędzie.
 
 Szkoda, że ma hak - w ciemno ciągnął przyczepę z koniem.
 W książce serwisowej powinien być wpis z wymiany rozrządu. Sprawdź też, czy nie była wymieniana głowica.
 Ogólnie auto prezentuje się nieźle - przynajmniej na zdjęciach.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Moominek   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Outlander III 2.0 benz. CVT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 7 razy
 Dołączył: 24 Mar 2005
 Posty: 1002
 Skąd: Legionowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-03-2015, 10:18 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | rybaka669 napisał/a: |  	  | 
 prosze o opinie najbardziej tego ostatniego bo niedługo bede go ogladał bo nie wiem czy jest wart swojej ceny???
 | 
 
 To ja coś o białym
   Wg mnie wart, a na pewno można cenę negocjować. Oglądałem ostatnio podobnego i ten mimo większego przebiegu wydaje się mniej "zużyty". Być może to efekt odpicowania tego auta, nawet opony wypastowane.
   Nie pomogę w kwestii,na co zwrócić uwagę przy dieselku. W oglądanym przeze mnie czasem był słyszalny delikatny gwizd turbinki przy schodzeniu z obrotów, być może tak ma być.
 Kolor biały brudzący się ale nieprzeciętnie cieszący oko. Skóry, w oglądanym przeze mnie były jasne, tu są czarne. Te jasne niestety dawały nieprzyjemne odczucie zimna w chłodny dzień. Podgrzewanie fotela to rekompensowało ale brak takowego na tylnych fotelach i dzieciarnia trochę się krzywiła. Posiadając kiedyś mitsu w skórach mogę dodać, że latem za gorące,zimą za zimne. Czarne skóry wyglądają na bardziej przyjemne i delikatne, być może wszystko o czym pisałem ich nie dotyczy ale sam sprawdź.
 4x4. Kwestia potrzeb. Koledzy podpowiadają, że ta opcja jest mocno przydatna. Napęd 4x4 podobno odłącza się po przekroczeniu pewnej prędkości. Szkoda, bo stały byłby lepszy. W zasadzie 4x4 i blokada dyferencjału będzie przydatna bardziej w cięższym terenie i zapewne zimą. Na pewno jest to na plus dla auta.
 
 Jeśli jest to auto z polskiego ASO, podjedź z właścicielem do niego i poproś o wydruki z przeglądów, będziesz miał wgląd, co w aucie było zrobione, wyniki przeglądów powłoki lakierniczej i potwierdzenie przebiegu. W oglądanym przeze mnie np. wymieniane były szpilki kół, jakoś tak zupełnie nie wiem dlaczego.
   Czy w tej wersji wyposażenia nie dodawano czasem standardowo metalowej nakładki na tylny pas bagażnika?
 |  
				| _________________ EA5W 2.5 V6 -
  - już nie pali  Oto jego historia   MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
 CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
 CX3A(black) - też ukatrupili...
 OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
 OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lexus   Mitsumaniak
 lexus
 
  
 Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 13 razy
 Dołączył: 12 Mar 2010
 Posty: 1122
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-03-2015, 10:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja bym sprawdził sprzęgło bo z tyłu naklejka z koniem to i przyczepka z nim troche wazy .Do Moominek  turbinka jak gwizda to początek jej końca napęd na 4 nie wyłącza się powyżej 40km na godz tylko jak przełączysz na lock czyli blokada i przechodzi wtedy na 4WD.w opcji 4/4 masz stały napęd na 4 koła o zmiennym procentowym rozdziałem w zależności od przyczepności |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rezon   Mitsumaniak
 
 Auto: był OutlanderII 2.0DID
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 63 razy
 Dołączył: 11 Lip 2008
 Posty: 4689
 Skąd: RZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-03-2015, 15:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | niekoniecznie - moja niemal od nowości lekko pogwizdywała zwłaszcza jak było zimno i przy sprzedaży (155kkm) nie wykazywała żadnych oznak zużycia. Tak jak pisali poprzednicy - sprzęgło do sprawdzenia bo jest dość delikatne, ale wymiana kompletu na kolejne min. 100kkm to wydatek poniżej 5kzł, więc też do przeżycia. 	  | lexus napisał/a: |  	  | turbinka jak gwizda to początek jej końca | 
 
 [ Dodano: 20-03-2015, 15:16 ]
 jeszcze co do białego - ma silnik diesla Mitsu. Z jednej strony jeden z najciekawszych silników jakimi jeździłem - cichy niemal jak benzyna, wysoka kultura pracy, duży moment, itd... Naprawdę robił wrażenie - bardzo pozytywne. Jednocześnie znając politykę cenową Mitsu na części zamienne - nigdy nie kupiłbym używanego Outka z tym silnikiem. Byle usterka silnika to mogą być koszty napraw powyżej 10kzł.
 |  
				| _________________ był Outlander 2 2.0Did
  był Superb 1,8TSI 4x4  jest V60 CC  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rybaka669   Nowy Forumowicz
 
 Auto: vw
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 14 Mar 2015
 Posty: 4
 Skąd: janow Lubelski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-04-2015, 12:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | witam po krótkiej przerwie wracam do problemu jakim jest zakup samochodu a wiec ogladalem samochod w Białej i co sie dowiedzialem to była wymieniana glowica z rozrzadem koszt podobno 4500pln jak dla mnie cos mało. ps. brać go po uwagę czy sobie darować?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bonito   Forumowicz
 
 Auto: był Outlander II 2.0 TDI
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 7 razy
 Dołączył: 31 Paź 2008
 Posty: 556
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-04-2015, 15:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kolego - pewnie gość na placu nie odróżnia głowicy od własnej głowy i plecie co mu akurat do tej głowy przyjdzie... Koszt nowej głowicy to (w serwisie VW) około 8000 PLN + wymiana (pewnie z 1000 PLN) + rozrząd (1000-1500 PLN). To tak dla orientacji. A czy brać pod uwagę - trzeba kierować się własnym rozumem (ja osobiście nigdy nie kupiłbym auta w komisie, ale są różne szkoły).
 
 bonito
 |  
				| _________________ Jest obecnie: Mazda MX-5 (do zabawy), VW Passat B6 (do roboty)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |