Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:58
po wymianie rozrządu głośniej chodzi
Autor Wiadomość
dinero47 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 2004 + LR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-07-2010, 00:55   po wymianie rozrządu głośniej chodzi

Witam wszystkich Mitsumaniaków, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Outlandera 2.0 2004 rok. Mam następujący problem po wymianie rozrządu(3 rolki, 2 paski, pompa wody bez napinacza hydraulicznego) auto zdecydowanie głośniej chodzi, szczególnie od 3 tys obrotów w górę, takie buczenie. Czytając różne fora natknąłem się na kilka sugestii:
1. rozrząd został przestawiony - tą opcję wykluczam bo patrzyłem na ręce i znaki się zgadzały
2. za mocno naciągnięty pasek rozrządu - możliwe
3. zle ustawiony jest walek balansowy (od paska rozrzadu) - ustawia sie na znak + wkretak, a tutaj mógł być na sam znak ustawiony - nie wiem czy to dotyczy mojego autka bo podobny problem znalazlem na forum dotyczące akurat Galanta, ale jesli w moim aucie jest taka możliwość to prawdopodobnie tak się stało
Proszę o sugestie i porady.
Pzdr
dinero47
 
 
m@rcin 
Mitsumaniak

Auto: outlander 2,0 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 102
Skąd: sulechów
Wysłany: 21-07-2010, 23:45   

Może być wina paska(zamiennika) że głośniej pracuje podobno na paskach MITSUBOSHI pracują silniki ciszej ja mam pasek continental i silnik pracuje głośniej tzn słychać już pasek rozrządu :?
 
 
 
dinero47 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 2004 + LR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-07-2010, 13:31   

problem rozwiazany teraz znowu chodzi cichutko, informacja dla potomnych
przy ustawianiu rozrzadu, walek pompy oleju trzeba ustawic(napedza drugi walek balansowy) na znaki plus po wykreceniu odpowiedniej sruby z bloku wsadzic 4,5 cm srube wchodzi co drugi obrot walka pompy oleju.
Jesli ktos jest zainteresowany mam manuala serwisowego do tej wersji a nie ma go w dziale download, sam chyba bezposrednio go tam wrzucic nie moge.
Pzdr
dinero47
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 24-07-2010, 12:55   

Ja miałem ten sam problem po wymianie rozrządu. Miałem tak że ciut poniżej 3 tyś obrotów zaczynały się dziwne odgłosy, które tuż powyżej 3 tyś się kończyły. Wymianę rozrządu robiłem w serwisie, a później sam szukałem w domu (bo był weekend) co jest nie tak. Okazało się że jakiś czas temu wyleciała jedna śruba trzymająca osłonę kolektora wydechowego i katalizatora. Przy wymianie rozrządu zapewne ktoś oparł się ręką albo puknął kluczem. Po dokręceniu odgłos zniknął.
 
 
Daniel_Sz 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 48
Skąd: Piła
Wysłany: 15-11-2011, 23:02   

dinero47, dinero47,
Witam
Czy możesz na maila przesłać mi ustawianie rozrzadu na mojego maila. Mój mail:
daniel-szymczak@wp.pl

Dziękuję i pozdrawiam:

Daniel
 
 
 
blaksan 
Nowy Forumowicz

Auto: OI 03 2,016v 4wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 14
Skąd: ZG
Wysłany: 21-11-2011, 21:24   Re: po wymianie rozrządu głośniej chodzi

dinero47 napisał/a:
Witam wszystkich Mitsumaniaków, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Outlandera 2.0 2004 rok. Mam następujący problem po wymianie rozrządu(3 rolki, 2 paski, pompa wody bez napinacza hydraulicznego) auto zdecydowanie głośniej chodzi, szczególnie od 3 tys obrotów w górę, takie buczenie.


Podeślij mi proszę ten manual
Kod:
blaksan@gmail.com
.
Mam wrażenie, a może to tylko przewrażliwienie, że u mnie jest podobnie. Chociaż u mnie auto chodziło zarówno przed wymianą i po wymianie rozrządu głośniej w tych granicach obrotów. Generalnie powyżej 120 km/h jazda jest dosyć upierdliwa pod względem hałasu (jakby huczenie-buczenie od przodu auta)
 
 
Lewy1978 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 20
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-11-2011, 11:31   

dinero47 napisał/a:
problem rozwiazany teraz znowu chodzi cichutko, informacja dla potomnych
przy ustawianiu rozrzadu, walek pompy oleju trzeba ustawic(napedza drugi walek balansowy) na znaki plus po wykreceniu odpowiedniej sruby z bloku wsadzic 4,5 cm srube wchodzi co drugi obrot walka pompy oleju.
Jesli ktos jest zainteresowany mam manuala serwisowego do tej wersji a nie ma go w dziale download, sam chyba bezposrednio go tam wrzucic nie moge.
Pzdr
dinero47


mam dokładnie ten sam problem, poproszę o manuala (lewy@hot.pl),
może uda mi się samemu coś z ty zrobić,
a może umówimy się, podjadę i pomożesz mi to zrobić (oczywiście nie za darmo), bo nie jestem orłem mechaniki
pozdrawiam
_________________
-----------------------------------------------
pozdrawiam
Lewy
 
 
 
bleki28 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 26
Skąd: Sędziszów
Wysłany: 27-03-2015, 15:46   

ten sam problem proszę o manuala pawelkucharski80@o2.pl z góry dziekuję
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21022
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 27-03-2015, 16:33   

bleki28 napisał/a:
ten sam problem proszę o manuala

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33519
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
bleki28 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 26
Skąd: Sędziszów
Wysłany: 27-03-2015, 18:09   

panowie która to jest śruba w bloku silnika do zablokowania wałka balansowego napędzanego zwałka pompy olejowej proszę o foto lub szkic jadę jutro na reklamacje wymiany rozrządu cyrk mechaniory
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21022
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 27-03-2015, 20:25   

Tutaj masz instrukcję od galanta silnik 4G63 SOHC, w outku jest DOHC:
http://www.akbi.pl/mp/pdf/rozrzad_4g63.pdf
http://www.samnaprawiam.c...mitsubishi.html
Otwór inspekcyjny jest chyba w tym samym miejscu.
Tutaj masz pokazane na filmiku około 2min:
https://www.youtube.com/watch?v=d_ZLdZFj7tM
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Rino 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitaubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2015
Posty: 8
Skąd: Olszanica
Wysłany: 16-04-2015, 21:17   

Witam wszystkich. Chcialbym sie podlaczyc pod temat. Otóz po wymianie rozrzadu silnik zaczął drgac. Rozrzad ustawiony na znaki i oczywiscie wałek balansowy zablokowany. I nie mam pojecia dlaczego tak jest ze silnik wpada w taki rezonans. przed wymiana było wszystko ok. Koledzy naprowadzcie mnie co zle robie itp. prosze rowniez o wyrozumialosc. pozdrawiam
 
 
marcin123 
Forumowicz

Auto: outlander 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 73
Skąd: Leśnica
Wysłany: 16-04-2015, 21:26   

drugi walek balansowy w kadłubie. temat znany na forum. mało który mechanik o nim wie.ja też jechałem do poprawki z kartką
 
 
Rino 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitaubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2015
Posty: 8
Skąd: Olszanica
Wysłany: 16-04-2015, 22:00   

Ale obydwa walki (ten na pasku krotkim i głownym) jest ustawione na znaki
Znaki wałkow rozrządu sa ustawione, wał na znaku GMP, no i walki balansowe tak samo.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-04-2015, 06:56   

Rino - a jak go zablokował? Tu nie chodzi o znaki (bo takich na tym ukrytym nie ma), a zablokowanie. Taka drobna różnica, a bardzo trudna do zrozumienia (szczególnie dla mechaników z dużym stażem).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.