Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wypalanie DPF - u
Autor Wiadomość
kolo77 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 32
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 03-04-2015, 07:40   wypalanie DPF - u

Witam serdecznie wszystkich Forumowiczów. Zwracam się z pytaniem jak przeprowadzić dokładne wypalanie filtra DPF. Posiadam Outlandera z 2009 roku DID 2,0. Zaznaczam że jeżdżę dużo w cyklu mieszanym. Z góry dziękuję za odpowiedź.
_________________
Marcin
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 03-04-2015, 08:58   

Nie ma tam czegoś takiego. Podobno jest filtr dpf typu otwartego czyli wszystko wylatuje ;) Jedyne co możesz wypalać to sadzę w turbinie - wystarczy kilkaset km odpowiedniej jazdy :twisted: . Dlaczego zadajesz takie pytanie? jest jakiś problem? jakaś kontrolka się zaświeciła?
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
kolo77 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 32
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 03-04-2015, 10:03   

Dziękuję za odpowiedź. Nie nic mi się nie zapaliło, żadna kontrolka, pytanie z czystej ciekawości - mam pierwszy raz w życiu diesla. Pozdrawiam.
_________________
Marcin
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 03-04-2015, 20:06   

to nie oszczędzaj go za bardzo i będzie jeździł. Turbinę zanim zacznie dobrze pracować trzeba rozgrzać, po ciężkiej pracy ostudzić kilka minut na wolnych obrotach. Diesel nie lubi wolnej i monotonnej jazdy, nie lubi miasta i "tras" 2 km. Długi dystans to jest to...
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.