 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 14-05-2014, 13:30 |
[Cari 1.8] Carisma 1,8 GDI, 1999 r., 120 tys przebiegu |
Autor |
Wiadomość |
gajdoos [Usunięty]
|
Wysłany: 25-03-2007, 18:08 [Cari 1.8] Carisma 1,8 GDI, 1999 r., 120 tys przebiegu
|
|
|
Zamierzam kupić Carismę z 1999 r., 1,8 GDI, 120 tys przebiegu. Jest po małym dzwonie (lampy, zderzak, maska, błotnik, chłodnica i wystrzelone poduszki) ale podłużnice ma nieruszone i żadnych przesunięć silnika. Auto przyjechało z Niemiec, widziałem je przed remontem. Powiedzcie na co zwrócić uwagę kupując takie auto, uwzględniając mankamenty Carismy, która ma 8 lat. Zakładam, że do wymiany poza płynami będą klocki i może tarcze więc od razu zapytam jakie zamienniki warto kupić, bo słyszałem, że oryginały starczają na 20 tys. (klocki) i 50 tys. (tarcze).
Czym różnią się wersję sprzed i po liftingu poza wyglądem, czy lifting objął tylko wygląd czy też jakieś podzespoły, które decydują o tym że wersja nowsza jest lepsza?
Z góry dziękuję za pomoc.
gajdoos
gajdoos@wm.pl |
Ostatnio zmieniony przez gajdoos 25-03-2007, 18:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 25-03-2007, 18:21
|
|
|
gajdoos napisał/a: | Zakładam, że do wymiany poza płynami będą klocki i może tarcze więc od razu zapytam jakie zamienniki warto kupić, bo słyszałem, że oryginały starczają na 20 tys. (klocki) i 50 tys. (tarcze). |
najlepiej to wszystkie plyny ( chlodniczy, od wspomagania, hamulcowy ... ) do tego MUSOWO pasek rozrzadu lacznie z napinaczami ( przy okazji pompa wody, co by potem byl spokoj )
jezeli tarcze i klocki sa ok to nie trzeba ich wymieniac, co do tego ,ze tarcze i klocki starczaja na tyle i tyle , to powiem Ci, ze kazdej osobie na inny czas beda starczac te elementy.
ja polecam komplet ATE+ATE .
z takich wiekszych rzeczy to moze sprawdz czy nie faluja obroty itp ( do przeczyszczenia pewno bedzie przepustnica ) i czy nie pokazuje zadnych bledow, czy kontrolki gasna w odpowiedniej kolejnosci ( co by np srs nie gasl rowno z check engine bo to bedzie oznaczac, ze zamiast poduch masz zaslepki )
pozdrawiam . |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 25-03-2007, 20:58
|
|
|
gajdoos napisał/a: | Czym różnią się wersję sprzed i po liftingu poza wyglądem, czy lifting objął tylko wygląd czy też jakieś podzespoły, które decydują o tym że wersja nowsza jest lepsza? |
Lift to przede wszystkim unowoczesnienie wygladu, poprawa materialow wykonceniowych, silniki 1,6 bodajrze(ale nie jestem pewien) dostaly pare konikow wiecej, GDI bez zmian (dopiero od 2002 zmniejszyli moc ze 125KM do 122KM), i od 2000/2001 roku weszly do produkcji dieselki (te bardziej nowoczesne DI-D) . Cos slyszalem ze poprawili sztywnosc nadwozi rowniez....aha i bodajrze uklad hamulcowy wzmocnili
pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 25-03-2007, 21:15
|
|
|
Odpuść lepiej tego miśka bo za naprawę nowymi częściami zapłacisz więcej niż on jest wart. Chyba że chcesz się grzebać w używkach z rozbitków ale ja bym takich poduszek nie chciał widzieć w swoim aucie. No i jeszcze komp lub sensor kolizji do wymiany, napinacze pewnie też... IMHO maaasa części i kasy i się nie opłaci skórka za wyprawkę... |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 25-03-2007, 22:18
|
|
|
saphire napisał/a: | Odpuść lepiej tego miśka bo za naprawę nowymi częściami zapłacisz więcej niż on jest wart. Chyba że chcesz się grzebać w używkach z rozbitków ale ja bym takich poduszek nie chciał widzieć w swoim aucie. No i jeszcze komp lub sensor kolizji do wymiany, napinacze pewnie też... IMHO maaasa części i kasy i się nie opłaci skórka za wyprawkę... |
Zgadzam się z saphire...Odpuść sobie i poczekaj na lepsza okazję tym bardziej, że ich ostatnio nie brakuje.U Nas na forum często wstawiamy linki z ciekawymi ofertami wystarczy tylko uważnie śledzić forum.Oprócz tego masz tu możliwość skorzystania z pomocy kolegów z innego regionu kraju w celu oględzin upatrzonego Miśka.
Jeszcze raz szczerze odradzam kupno samochodu po takim dzwonie.Można wybaczyć osobie, która kupiła pojazd będąc nie świadomą tego, że jest on po kolizji ale żeby świadomie płacić kasę i później nie mieć pewności, że jest się w nim bezpiecznym to wg. mnie nieporozumienie.
Zdrowia naszego nie można narażać kosztem niższej ceny za tłuczone auto bo w konsekwencji tracimy duuużo wiecej.
[ Dodano: 25-03-2007, 22:32 ]
Sorry Bartku ale zanim się zorientowałem, że walnąłem gafę i edytowałem to Twój post był już napisany.Ułamek sekundy byłeś szybszy od mojej Cari |
Ostatnio zmieniony przez turek61 25-03-2007, 22:29, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
|
|