Przesunięty przez: roch_27 22-08-2007, 09:40 |
TŁUMIK do Galanta... |
Autor |
Wiadomość |
ROOB
Mitsumaniak ROOBert 01218/KMM

Auto: Galant EA5A 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 123 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 19-03-2007, 17:18 TŁUMIK do Galanta...
|
|
|
witam i pozdrawiam wszystkich serdecznie..
cóż, mam pytanko.. mianowicie, gdzie można zakupić tłumik(ki) do Galanta? w mieście rodzinnym nie posiadają takich natomiast... można zamówić ale tłumik środkowy kosztuje tam ok450zł... to chyba małe przegięcie...
może ktoś z Was coś na ten temat wie
z góry dziękuje za pomoc... |
_________________ Był. E52A, EA5A, obecnie Hanka ale, wszystko z czasem...
 |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 25-03-2007, 22:01
|
|
|
a o który tłumik Ci chodzi ???? Końcowy czy środkowy ???? |
|
|
|
 |
ROOB
Mitsumaniak ROOBert 01218/KMM

Auto: Galant EA5A 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 123 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 27-03-2007, 16:15
|
|
|
witam ponownie.. o środkowy.. ale już nie aktualne.. kupiłem... zapłaciłem 125zł..
dziękuje... pozdrawiam.. |
_________________ Był. E52A, EA5A, obecnie Hanka ale, wszystko z czasem...
 |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 27-03-2007, 19:27
|
|
|
Aha To dobrze jak znalazłeś. Jakbyś chciał końcowy, to mam na zbyciu, bo wymieniałem na sportowy i stary leży.
Pozdr |
|
|
|
 |
remkowsky [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2007, 20:17
|
|
|
frost83, a jaki stan tego twojego tlumika??? jaki ma "przebieg"?? masz jakies fotki? moze bym sie kiedys pokusil bo czeka mnie wymiana calego tlumika
a teraz pytanie do wszystkich - czym sie rozni koncowy V6 od 16V poza tym ze ma dwa wyloty? bedzie pasowal? zawsze chcialem podwojna rurke bo ta cienka w 16-tkach wg mnie nie pasuje do takiego duzego auta a tak czy inaczej nadchodzi czas wymiany... |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 27-03-2007, 20:31
|
|
|
Ogólny stan dobry. Na liczniku było 146tys (ile z tego prawdy nie wiem) Jak jutro bede miał chwilke to zrobie foty i Ci prześle |
|
|
|
 |
remkowsky [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2007, 19:56
|
|
|
odnosnie mojego wczesniejszego pytania czy tlumik koncowy od V6 pasuje do 16V...
V6
16V
i teraz pytanie - czy to wygiecie mocowania tlumika koncowego ze srodkowym w V6 jest tak znaczne w rzeczywistosci?? da sie to polaczyc, tzn od V6 do 16V?? wyglada na to ze rodzaj łaczenia i wieszaki sa takie same...
z gory dzieki!! |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 28-03-2007, 21:55
|
|
|
Nie wiem jak jest w V16. W mojej V6 to wygięcie jest znaczne, tzn najpierw z tłumika rura idzie na lewo a potem do góry kolanem nad belką poprzeczną i pod skosem łączy się z następną rurą na 3-y śruby. A jeżeli chodzi po połączenie w razie jakby nie pasowało - to zrobić da sie wszystko tylko trzeba mieć pomysł. Skoro ja wstawiłem tłumik sportowy o zupełnie innym rozmiarze rury, który ni w ząb nie poasował, to z tym też dasz sobie rade, albo ktoś kto robi czasem takie rzeczy. Pozdr
[ Dodano: 28-03-2007, 21:58 ]
Sorki, z tłumika idzie na prawo patrząc od tyłu samochodu |
|
|
|
 |
remkowsky [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2007, 10:21
|
|
|
frost83 spojrz na fotki w moim poprzednim poscie. samo łączenie jest jak widac identyczne z tym ze samo jego polozenie jest pod innym katem i nie wiem czy z tym cos da sie zrobic... zostaje giecie lub przespawanie tego łączenia czego jednak wolalbym nie robic |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 29-03-2007, 23:31
|
|
|
Kurde. Musiałbyś poszukać od kogoś stary tłukik do wyżucenia i przymierzyć. Ale myśle że prędzej będzie pasował od V6 do Twojego V16 niź odwrotnie. W moim może i jest większe zgięcie, ale to nie powinno stanowić problemu, najwyżej rura będzie troche wyżej nad belką, ale 100% pewności nie mam. Będe jutro u swojego mechanika to go zapytam czy da rade.Pozdr |
|
|
|
 |
|