 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAxW] Swap 4G63 do GDI |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 31-03-2015, 13:26
|
|
|
adamek90 napisał/a: | Hugo a po tych kolektorach dasz radę poznać z jakiej wersji pochodzą? | Tak, są to kolektory od wersji o mocy 150 KM.
Tak wygląda kolektor wydechowy od wersji o mocy 144KM:
http://allegro.pl/mitsubi...5107308954.html
ten jest od wersji 2,0 16V, ale GDI po lifcie ma taki sam. |
|
|
|
 |
adamek90
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 104 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 09-04-2015, 12:17
|
|
|
Może ktoś opisać od czego zacząć wyjmowanie silnika w 2.4 gdi? Jakieś rady wskazówki? Będę wdzięczny. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-04-2015, 13:41
|
|
|
adamek90 napisał/a: | Może ktoś opisać od czego zacząć wyjmowanie silnika w 2.4 gdi? | Odkręcenie maski, odłączenie wszystkich czujników i odłożenie wiązek elektrycznych na boki, tak by nie przeszkadzały, odkręcenie wydechu na łączeniu kolektora wydechowego z "dwururką", spuszczenie oleju ze skrzyni biegów i wyjęcie z niej półosi, odkręcenie poduszki silnika na belce przy chłodnicy i na wózku zawieszenia, podwieszenie silnika, odkręcenie poduszki przy rozrządzie i na skrzyni biegów i jazda do góry Najszybciej wyjąć silnik ze skrzynią. Chwila strachu i silnik stoi obok auta. |
|
|
|
 |
|
|