Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
rozsypany egr
Autor Wiadomość
radecky 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 5
Skąd: Polska
Wysłany: 22-03-2015, 15:48   rozsypany egr

Komputer pokazał błąd egr. Okazało się, że część zewnętrzna się porusza bo ułamało się mocowanie, przy próbie odkręcenia poszły 2 pozostałe. Pół egr-a zostało, wtyczkę odpiąłem i jeżdże tak kilka mies bo w sumie zapomniałem o tym.
Czy teraz mam recyrkulacje na stałe czy nie mam w ogóle i czy jazda z tym grozi awarią czegoś następnego?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-03-2015, 16:44   

Nie ma recyrkulacji, a czy to czemuś grozi to zalezy od tego jak będzie ustawiony zawór
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
radecky 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 5
Skąd: Polska
Wysłany: 22-03-2015, 18:24   

Brak recyrkulacji nie oznacza zaworu zamkniętego?
Po czym mogę poznać w jakiej jest on pozycji?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-03-2015, 19:22   

Teoretycznie powinno być zamkniete ale skoro cewka zaworu odpadła to kto wie jak jest naprawde.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
shrek FR 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma did
Kraj/Country: France
Dołączył: 12 Kwi 2015
Posty: 3
Skąd: Romilly sur seine
Wysłany: 12-04-2015, 10:15   

radecky napisał/a:

Po czym mogę poznać w jakiej jest on pozycji?


Gdy EGR jest na stale otwarty pojazd traci moc i zapala sie chek engine bo spaliny dostaja sie w duzej ilosci do komory spalania. Ja w mojej cari mialem taki przypadek ze EGR sie zawieszal i zostawal w pozycji otwartej. Czyszczenie nic nie dalo. Zdemontowalem zamklem go recznie i zmontowalem i nie podlaczylem.Komputer nie wskazuje zadnego bledu a auto jezdzi tak jak ze sprawnym EGR. Przejechalem juz tak jakies 100 tys km bez jakiego kolwiek problemu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.