Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
geometria tylniego zawieszenia w CX3A
Autor Wiadomość
szewciu 
Nowy Forumowicz
szewciu

Auto: lancer CX3A 1.8 2009r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2015
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 11-04-2015, 20:20   geometria tylniego zawieszenia w CX3A

Witam wszystkich

Mam pytanie odnośnie regulacji tylniego zawieszenia w modelu CX3A .Założyłem ostatnio 18 i zauważyłem że tylnie prawe koło stoi krzywo ,po sprawdzeniu geometrii okazało się że ma -1,5 stopnia a lewe ma -0,5 .Moje pytanie jaki powinien być prawidłowy kąt .Dodam jeszcze ,że są założone sprężyny H&R obniżające o 30mm
 
 
michaello 
Forumowicz


Auto: Byl LANCER jest CIVIC X Hatch
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 460
Skąd: WE
Wysłany: 13-04-2015, 15:46   

Proszę.

 
 
szewciu 
Nowy Forumowicz
szewciu

Auto: lancer CX3A 1.8 2009r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2015
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-04-2015, 18:32   

Witam ,dzięki za odpowiedz . Widzę że u ciebie jest też różnica między lewym a prawym kołem. Czy to jest normalne
 
 
michaello 
Forumowicz


Auto: Byl LANCER jest CIVIC X Hatch
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 460
Skąd: WE
Wysłany: 14-04-2015, 14:48   

Niestety nie mam pojecia, kompletnie sie na tym nie znam :D , wydruk to efekt kontroli podczas wymiany drazkow kierowniczych na ktorym uwidoczniony jest zakres katow o który pytales (specyfikacja min max). Jak rozumiem pytanie czysto teoretyczne poniewaz jestes po geometrii.
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 15-04-2015, 06:07   

szewciu napisał/a:
Widzę że u ciebie jest też różnica między lewym a prawym kołem. Czy to jest normalne
To nie jest normalne. Norma to 0.00 z tolerancją dziesiątych stopnia. Powyżej tej tolerancji jazda nie jest bezpieczna.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-04-2015, 10:07   

mjsystem napisał/a:
Norma to 0.00 z tolerancją dziesiątych stopnia
Tolerancje kątów określa się w minutach kątowych a jedna minuta to 1/60 stopnia a nie 1/10..
Wydruk ze Staniewickiej? Jeżeli jest na zielonym ;) to wszystko jest w fabrycznych tolerancjach.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 15-04-2015, 10:25   

Hubeeert napisał/a:
Tolerancje kątów określa się w minutach kątowych a jedna minuta to 1/60 stopnia a nie 1/10..
Oczywiście, mea culpa, miało być w minutach, co zresztą jak byk jest na wykresach. :oops:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.