Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
galancik 2.4 gdi odcina palio przy 3,1 tys ob Pomocy
Autor Wiadomość
cali00 
Nowy Forumowicz
cali00

Auto: Galant 2.4 GDI 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Brzozów
Wysłany: 18-04-2015, 18:20   galancik 2.4 gdi odcina palio przy 3,1 tys ob Pomocy

Witam mam problem z moim Galantem 2.4 GDI 1999r problem jest następujący przy obrotach 3100 odcina palio dodam ze wymieniłem przepustnice wymieniłem katalizator na stumennice ( na komputerze tylko wykazało brak napięcia na drugiej sadzie pierwsza ok ) z tego co przeczytałem necie mógłby być regulator wysokiego ciśnienia ? pompka paliwa ? co o tym sadzicie Pozdrawiam
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 19-04-2015, 09:25   

na początek wymienił bym filtr paliwa,sam zawór regulacji paliwa pokazał by błąd i ile dobrze pamiętam,lub sama pompa wysokiego ciśnienia już nie domaga,warto też sprawdzić szczelność całego układu paliwowego
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-04-2015, 09:41   

Zawsze też można podpiąc skaner i zrobić logi i pracy w trybie rzeczywistym, może po tych parametrach będzie coś widać.

Polecam zapoznać się z http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
cali00 
Nowy Forumowicz
cali00

Auto: Galant 2.4 GDI 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Brzozów
Wysłany: 23-04-2015, 16:42   

filter paliwa zmieniony i nic dalej to samo ...;( dodam ze galacik padl z 3 razy zgasł w trakcie jazdy gdy obroty byly bliskie tych 3.100 mrugała kontrolka "cheka" . teraz sam nie wiem co tu wymienić zeby to chodziło jak trza dodam ze wydaje mi sie ze dużo pali... może ma to jakis wpływ . Jak myślicie sonda ta do wymiany? może cewka ? bądź silniczek krokowy ? będę wdzięczny za pomoc

[ Dodano: 23-04-2015, 16:43 ]
a co do skanera to by napeno coś wykazało tylko ja jestem ciemny do tych rzeczy ;(
 
 
Marcelinho 
Mitsumaniak
No Risk,No fun

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 587
Skąd: Łomianki/W-wa
Wysłany: 23-04-2015, 17:56   

Odłącz akumulator na 15 min i podłącz z powrotem.Przejedź się i zobacz czy coś się zmieniło.
_________________
BLACK STREET BANDIT

Galant 2.4 GDI RalliArt

 
 
 
cali00 
Nowy Forumowicz
cali00

Auto: Galant 2.4 GDI 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Brzozów
Wysłany: 23-04-2015, 20:17   

Bylem odłoczyłem i dalej nic 3100 ;( ilipa
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 23-04-2015, 20:28   

bez poznania kodu błędu puki co wróżenie z fusów,podłącz pod kompa i zrób zdjęcie telefonem np.
 
 
 
cali00 
Nowy Forumowicz
cali00

Auto: Galant 2.4 GDI 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Brzozów
Wysłany: 23-04-2015, 20:36   

bylem na kompie brak napiecia drugiej sadzie to moze sonde wymienie ?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-04-2015, 20:38   

cali00 napisał/a:
wymieniłem katalizator na stumennice

Gratuluję, po założeniu strumienicy ECU oszalało ze szczęścia czemu dało wyraz zapalając CE i przechodząc w tryb awaryjny :mrgreen: co wiąże się ze zwiększoną konsumpcją paliwa :) Winna temu jest odczyt na drugiej sondzie, która służy do korekty dawki paliwa po przejściu spalin przez katalizator. Nie, usunąć się go NIE DA.

Odcinka paliwa oznacza kłopoty z jego ciśnieniem.
Tak niska odcinka oznacza duże (drogie) kłopoty.
Na 95% padła Ci pompa paliwa wysokiego ciśnienia. Regulator ciśnienia nie da AŻ TAKICH objawów.

Podłącz samochód pod Evoscan i sprawdź ciśnienie paliwa w czasie jazdy.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
cali00 
Nowy Forumowicz
cali00

Auto: Galant 2.4 GDI 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Brzozów
Wysłany: 23-04-2015, 22:50   

tak cały środek z tego kata bo myślałem że zapchany.... Tak szczerze nie mam pojęcia co to ten evoscan i penie nikt mojej okolicy czegoś takiego niema żeby to zrobić ;( ( a na kompie byłem przed wciągnięciem kata)."drogie" czyli wymiana pompy ? zniknie ustrka ? zmienie sonde i pojade jeszcze raz na kompa i zobacze co sie zmieni... :oops:
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2309
Skąd: Chorzów
Wysłany: 23-04-2015, 23:12   

Jeśli druga sonda nie działa, to wyskoczy CE. Ale nawet jeśli obie sondy będą sprawne, CE dalej będzie wyskakiwał, bo nie masz między nimi katalizatora, i obie będą dawać taki sam odczyt. Dla komputera sterującego jest to ewidentny błąd. Rozwiązanie - trzeba sprawdzić sondy i w razie potrzeby wymienić, oraz kupić (i oczywiście zamontować) katalizator. Uniwersalny katalizator z Bosala kosztuje ok. 250 zł, więc nie jest to jakaś zawrotna kwota.

cali00 napisał/a:
Tak szczerze nie mam pojęcia co to ten evoscan i penie nikt mojej okolicy czegoś takiego niema żeby to zrobić

http://www.evoscan.com/
Oprzyrządowanie i oprogramowanie serwisowe do samochodów japońskich. Czy ktoś to ma w Twojej okolicy ? Strzelę, że może w Sanoku, może w Krośnie znajdzie się jakiś warsztat. W innym wypadku Rzeszów lub Przemyśl (patrzyłem wg mapy). Ale po prostu popytaj się po warsztatach w okolicy.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 26-04-2015, 11:29   

ja w swoim byłym GDI miałem wycięty katalizator i wstawioną chyba zwykły tłumik z jakiegoś auta i nie było żadnych problemów z silnikiem, nie było błędów,spalanie na normalnym poziomie

[ Dodano: 26-04-2015, 11:31 ]
apg2312 napisał/a:
Jeśli druga sonda nie działa, to wyskoczy CE

nie prawda jedyny jaki błąd wyskoczy przy sądzie w galancie to brak podgrzewania sondy
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-04-2015, 14:39   

radek79 napisał/a:
nie prawda jedyny jaki błąd wyskoczy przy sądzie w galancie to brak podgrzewania sondy

Nieprawda. Błąd grzałki sondy to jedno, ale sama sonda ma dwa obwody...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 27-04-2015, 20:19   

Hubeeert napisał/a:

radek79 napisał/a:
nie prawda jedyny jaki błąd wyskoczy przy sądzie w galancie to brak podgrzewania sondy

Nieprawda. Błąd grzałki sondy to jedno, ale sama sonda ma dwa obwody...

teoria nie idzie w parzę z praktyką,sąda pokarzę błąd gdy ją całkowicie odłączysz lub uszkodzona właśnie grzałka sondy,jeżeli twierdzisz że się mylę podaj mi kod błędu nie sprawnej sondy w galancie gdi
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-04-2015, 21:52   

radek79 napisał/a:
teoria nie idzie w parzę z praktyką,

Możliwe. Polak potrafi - jak życie pokazuje nawet sworznie spawać do wahacza. C to dla niego wyciąć katalizator, chwalić się tym na Forum i zarzucać innym, że się nie znają???
radek79 napisał/a:
sąda pokarzę błąd
Są tu [edit] trzy błędy, ale nie w słowie błąd...
radek79 napisał/a:
gdy ją całkowicie odłączysz lub uszkodzona właśnie grzałka sondy
Oczywiście bo ECU nie widząc różnicy w odczytach pomiędzy sondami nie wyrzuci błędu katalizatora... :roll:
radek79 napisał/a:
,jeżeli twierdzisz że się mylę podaj mi kod błędu nie sprawnej sondy w galancie gdi
Patrz moje poprzednie zdanie. I naprawde zadaj sobie trochę trudu po to, żeby się dokształcić...

Kocham naszych Rodaków za optymizm w drutowaniu samochodów i pretensje do całego świata, że ten zdrutowany zaśmiecony i schrzaniony przez samego właściciela kawał złomu nie jeździ, stuka, puka i wlewa w siebie więcej paliwa na 100km niż M1A2 Abrams w ciągu całej kampanii w Iraku... Kocham ich też za to, że w końcu przyjeżdżają je u mnie naprawiać i tanio nie jest. Oby tak dalej.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.