galancik 2.4 gdi odcina palio przy 3,1 tys ob Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
cali00
Nowy Forumowicz cali00
Auto: Galant 2.4 GDI 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2015 Posty: 7 Skąd: Brzozów
|
Wysłany: 18-04-2015, 18:20 galancik 2.4 gdi odcina palio przy 3,1 tys ob Pomocy
|
|
|
Witam mam problem z moim Galantem 2.4 GDI 1999r problem jest następujący przy obrotach 3100 odcina palio dodam ze wymieniłem przepustnice wymieniłem katalizator na stumennice ( na komputerze tylko wykazało brak napięcia na drugiej sadzie pierwsza ok ) z tego co przeczytałem necie mógłby być regulator wysokiego ciśnienia ? pompka paliwa ? co o tym sadzicie Pozdrawiam |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 19-04-2015, 09:25
|
|
|
na początek wymienił bym filtr paliwa,sam zawór regulacji paliwa pokazał by błąd i ile dobrze pamiętam,lub sama pompa wysokiego ciśnienia już nie domaga,warto też sprawdzić szczelność całego układu paliwowego |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-04-2015, 09:41
|
|
|
Zawsze też można podpiąc skaner i zrobić logi i pracy w trybie rzeczywistym, może po tych parametrach będzie coś widać.
Polecam zapoznać się z http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
cali00
Nowy Forumowicz cali00
Auto: Galant 2.4 GDI 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2015 Posty: 7 Skąd: Brzozów
|
Wysłany: 23-04-2015, 16:42
|
|
|
filter paliwa zmieniony i nic dalej to samo ...;( dodam ze galacik padl z 3 razy zgasł w trakcie jazdy gdy obroty byly bliskie tych 3.100 mrugała kontrolka "cheka" . teraz sam nie wiem co tu wymienić zeby to chodziło jak trza dodam ze wydaje mi sie ze dużo pali... może ma to jakis wpływ . Jak myślicie sonda ta do wymiany? może cewka ? bądź silniczek krokowy ? będę wdzięczny za pomoc
[ Dodano: 23-04-2015, 16:43 ]
a co do skanera to by napeno coś wykazało tylko ja jestem ciemny do tych rzeczy ;( |
|
|
|
 |
Marcelinho
Mitsumaniak No Risk,No fun
Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 587 Skąd: Łomianki/W-wa
|
Wysłany: 23-04-2015, 17:56
|
|
|
Odłącz akumulator na 15 min i podłącz z powrotem.Przejedź się i zobacz czy coś się zmieniło. |
_________________ BLACK STREET BANDIT
Galant 2.4 GDI RalliArt
 |
|
|
|
 |
cali00
Nowy Forumowicz cali00
Auto: Galant 2.4 GDI 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2015 Posty: 7 Skąd: Brzozów
|
Wysłany: 23-04-2015, 20:17
|
|
|
Bylem odłoczyłem i dalej nic 3100 ;( ilipa |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 23-04-2015, 20:28
|
|
|
bez poznania kodu błędu puki co wróżenie z fusów,podłącz pod kompa i zrób zdjęcie telefonem np. |
|
|
|
 |
cali00
Nowy Forumowicz cali00
Auto: Galant 2.4 GDI 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2015 Posty: 7 Skąd: Brzozów
|
Wysłany: 23-04-2015, 20:36
|
|
|
bylem na kompie brak napiecia drugiej sadzie to moze sonde wymienie ? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-04-2015, 20:38
|
|
|
cali00 napisał/a: | wymieniłem katalizator na stumennice |
Gratuluję, po założeniu strumienicy ECU oszalało ze szczęścia czemu dało wyraz zapalając CE i przechodząc w tryb awaryjny co wiąże się ze zwiększoną konsumpcją paliwa Winna temu jest odczyt na drugiej sondzie, która służy do korekty dawki paliwa po przejściu spalin przez katalizator. Nie, usunąć się go NIE DA.
Odcinka paliwa oznacza kłopoty z jego ciśnieniem.
Tak niska odcinka oznacza duże (drogie) kłopoty.
Na 95% padła Ci pompa paliwa wysokiego ciśnienia. Regulator ciśnienia nie da AŻ TAKICH objawów.
Podłącz samochód pod Evoscan i sprawdź ciśnienie paliwa w czasie jazdy. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
cali00
Nowy Forumowicz cali00
Auto: Galant 2.4 GDI 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2015 Posty: 7 Skąd: Brzozów
|
Wysłany: 23-04-2015, 22:50
|
|
|
tak cały środek z tego kata bo myślałem że zapchany.... Tak szczerze nie mam pojęcia co to ten evoscan i penie nikt mojej okolicy czegoś takiego niema żeby to zrobić ;( ( a na kompie byłem przed wciągnięciem kata)."drogie" czyli wymiana pompy ? zniknie ustrka ? zmienie sonde i pojade jeszcze raz na kompa i zobacze co sie zmieni... |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2309 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 23-04-2015, 23:12
|
|
|
Jeśli druga sonda nie działa, to wyskoczy CE. Ale nawet jeśli obie sondy będą sprawne, CE dalej będzie wyskakiwał, bo nie masz między nimi katalizatora, i obie będą dawać taki sam odczyt. Dla komputera sterującego jest to ewidentny błąd. Rozwiązanie - trzeba sprawdzić sondy i w razie potrzeby wymienić, oraz kupić (i oczywiście zamontować) katalizator. Uniwersalny katalizator z Bosala kosztuje ok. 250 zł, więc nie jest to jakaś zawrotna kwota.
cali00 napisał/a: | Tak szczerze nie mam pojęcia co to ten evoscan i penie nikt mojej okolicy czegoś takiego niema żeby to zrobić |
http://www.evoscan.com/
Oprzyrządowanie i oprogramowanie serwisowe do samochodów japońskich. Czy ktoś to ma w Twojej okolicy ? Strzelę, że może w Sanoku, może w Krośnie znajdzie się jakiś warsztat. W innym wypadku Rzeszów lub Przemyśl (patrzyłem wg mapy). Ale po prostu popytaj się po warsztatach w okolicy. |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 26-04-2015, 11:29
|
|
|
ja w swoim byłym GDI miałem wycięty katalizator i wstawioną chyba zwykły tłumik z jakiegoś auta i nie było żadnych problemów z silnikiem, nie było błędów,spalanie na normalnym poziomie
[ Dodano: 26-04-2015, 11:31 ]
apg2312 napisał/a: | Jeśli druga sonda nie działa, to wyskoczy CE |
nie prawda jedyny jaki błąd wyskoczy przy sądzie w galancie to brak podgrzewania sondy |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-04-2015, 14:39
|
|
|
radek79 napisał/a: | nie prawda jedyny jaki błąd wyskoczy przy sądzie w galancie to brak podgrzewania sondy
|
Nieprawda. Błąd grzałki sondy to jedno, ale sama sonda ma dwa obwody... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 27-04-2015, 20:19
|
|
|
Hubeeert napisał/a: |
radek79 napisał/a:
nie prawda jedyny jaki błąd wyskoczy przy sądzie w galancie to brak podgrzewania sondy
Nieprawda. Błąd grzałki sondy to jedno, ale sama sonda ma dwa obwody... |
teoria nie idzie w parzę z praktyką,sąda pokarzę błąd gdy ją całkowicie odłączysz lub uszkodzona właśnie grzałka sondy,jeżeli twierdzisz że się mylę podaj mi kod błędu nie sprawnej sondy w galancie gdi |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-04-2015, 21:52
|
|
|
radek79 napisał/a: | teoria nie idzie w parzę z praktyką, |
Możliwe. Polak potrafi - jak życie pokazuje nawet sworznie spawać do wahacza. C to dla niego wyciąć katalizator, chwalić się tym na Forum i zarzucać innym, że się nie znają???
radek79 napisał/a: | sąda pokarzę błąd | Są tu [edit] trzy błędy, ale nie w słowie błąd...
radek79 napisał/a: | gdy ją całkowicie odłączysz lub uszkodzona właśnie grzałka sondy | Oczywiście bo ECU nie widząc różnicy w odczytach pomiędzy sondami nie wyrzuci błędu katalizatora... radek79 napisał/a: | ,jeżeli twierdzisz że się mylę podaj mi kod błędu nie sprawnej sondy w galancie gdi | Patrz moje poprzednie zdanie. I naprawde zadaj sobie trochę trudu po to, żeby się dokształcić...
Kocham naszych Rodaków za optymizm w drutowaniu samochodów i pretensje do całego świata, że ten zdrutowany zaśmiecony i schrzaniony przez samego właściciela kawał złomu nie jeździ, stuka, puka i wlewa w siebie więcej paliwa na 100km niż M1A2 Abrams w ciągu całej kampanii w Iraku... Kocham ich też za to, że w końcu przyjeżdżają je u mnie naprawiać i tanio nie jest. Oby tak dalej. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
|