Uszczelka głowicy Pajero 3.0 V6 |
Autor |
Wiadomość |
sled
Forumowicz
Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2015 Posty: 31 Skąd: kraków
|
Wysłany: 03-05-2015, 20:09 Uszczelka głowicy Pajero 3.0 V6
|
|
|
Jaki to może być mniej wiecej koszt. Chce kupic pajero ale kapie z niego olej, gość mówi mi że nie wie co to, ale sprzeda mi po dooobrej cenie jak sam sobie to naprawie. Mówi że w najgorszym wypadku jest to uszczelka pod głowicą.Dochodzą do tego jeszcze falujące wolne obroty ( po odpalaniu i włączeniu biegu R pare razy zgasł) Pozatym jezdzi ok, trzyma temp. itd. Jesli to uszczelka to jaki to moze byc koszt? Pakować sie w ogóle w takie coś? |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 03-05-2015, 20:55
|
|
|
Jak silnik 6g72 taki jak w sigmie,to najszybciej do wymiany uszczelka pokrywy zaworów,z głowic nie leci w oryginale ale jak coś to uszczelki tanie kolo 60zl ajusa co do obrotów to brudny krokowiec lub szybciej padnięty i dlatego gaśnie, nic strasznego |
|
|
|
 |
sled
Forumowicz
Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2015 Posty: 31 Skąd: kraków
|
Wysłany: 03-05-2015, 23:05
|
|
|
Tak to chyba własnie 6g72. a jakie by były objawy pękniętej uszczelki? Kapie niezbyt intensywnie. Jego mechanik twierdzi ze to na 90% pęknięta uszczelka pod głowicą, Ale wiadomo są różni "spece"... Silnik chodzi super. Jedynie te wolne obroty nierówne. |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 04-05-2015, 20:06
|
|
|
uszkodzenie uszczelki to plyn w oleju lub kompresja w plynie,czyli sie gotuje, grzeje,powycieraj szmata dokręc pokrywy i sprawdz,nie wierz we wszystko co mechanik mówi.Zmień mechanika jak się nie zna na tych silnikach bo tylko go zniszczy,to żę to uszczelka głowicy puszcza to jest mało możliwe |
|
|
|
 |
sled
Forumowicz
Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2015 Posty: 31 Skąd: kraków
|
Wysłany: 05-05-2015, 01:32
|
|
|
To nie mój mechanik, jeszcze nie kupiłem tego auta, chociaz bardzo bym chciał. Ale kapie i ma nierówne wolne obroty. Nie chce sie wrobić w jakieś parotysięczne koszta... |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 05-05-2015, 11:34
|
|
|
Wolne obroty to krokowiec koszt to 250 zł i mniej,sam zdejm z jedną pokrywę albo choć kluczem 12 dokręc, tak czy owak koszty nie będą duże chyba że dasz się naciągnąć |
|
|
|
 |
sled
Forumowicz
Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2015 Posty: 31 Skąd: kraków
|
Wysłany: 12-05-2015, 21:16
|
|
|
Co to oznacza jak z silnika nie cieknie gdy jest odpalony tylko dopiero po zgaszeniu silnika.
Wiadomo musi miec czas zeby scieknąc, ale jak stoi w miejscu odpalony nawet 10-15 minut to praktycznie nie kapie. Dopiero po zgaszeniu po jakims czasie kapie bardziej intensywnie. Czy daje to jakąś wiedze skąd jest wyciek? |
|
|
|
 |
|