Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przewody hamulcowe
Autor Wiadomość
TrueKebab 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-05-2015, 13:59   Przewody hamulcowe

Podczas wczorajszego badania technicznego mechanik przyuważył rdzewiejące przewody hamulcowe. I teraz pytanie, ile może kosztować wymiana?

Z góry dziękuję :)

PS. Jeśli macie godny polecenia i stosunkowo nie drogi warsztat w okolicy Warszawy, też możecie napisać :D





Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Rocznik 2000
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 09-05-2015, 17:07   

Zależy od warsztatu. Gdzieś między 300 a 500 zł, do tego dolicz koszt materiałów - przewody miedziane, końcówki, uszczelki, płyn hamulcowy. Oczywiście, jeśli wszystko pójdzie dobrze. Bo jeszcze zależy, jaki jest stan przewodów elastycznych, no i nawet jeśli są dobre, czy przy rozkręcaniu coś się nie pourywa - same przewody elastyczne to ok. między 30-80 zł za sztukę, z tym, że tych tanich raczej bym nie polecał.
Aha - moja osobista rada - nie kupuj gotowych przewodów sztywnych. Można je dostać na necie czy w sklepach/hurtowniach (zazwyczaj i tak na zamówienie). Są teoretycznie robione na wymiar, ale będą pasować, albo i nie będą pasować ;) IMHO lepiej kupić miedziane przewody na metry i je dopasować.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
TrueKebab 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-05-2015, 10:57   

Ok. Wielkie dzięki :D .
 
 
glina 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 455
Skąd: mam to wiedzieć?
Wysłany: 12-05-2015, 11:07   

podjedz do SMM - tam robią przewody miedziane zawodowo
przy okazji koniecznie zmien elastyczne z przodu jesli nie byly nigdy zmieniane - zwlaszcza jesli są jakiekolwiek pekniecia/rozwarstwienia
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 12-05-2015, 11:55   

Tak jak radzi glina, lepiej dla bezpieczeństwa wymienić także elastyczne przewody aby kiedyś nie pękły podczas ostrego hamowania.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-05-2015, 12:05   

plecho1 napisał/a:
lepiej dla bezpieczeństwa wymienić także elastyczne przewody aby kiedyś nie pękły podczas ostrego hamowania.

Przy wymianie sztywnych ze względu na ich korozję należy się spodziewać, że elastyczne będą miały problem z odkręcaniem się a mówiąc wprost - urwą się.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 12-05-2015, 12:52   

Jak się urwą to nawet i lepiej dla niektórych bo jak by dało się wykręcić to często by pewnie zostały :)
 
 
BTTOS 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,9 DI-D 102 KM 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 78
Skąd: Radom
Wysłany: 29-06-2015, 16:25   

Ja dzisiaj wymieniłem 3 z 4 przewodów fabrycznych na miedziane i zapłaciłem za nie 147 zł + 160 zł robocizna.
Proszę o wypowiedzi czy to dobra stawka?
2,4 m - 40 zł
2,8 m - 48 zł
3,9 m - 59 zł
płyn hamulcowy (TEXTAR DOT4 - 1l) - 18,67 zł
robocizna - 160 zł
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.