Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Hubeeert
15-05-2015, 20:31
Generator HHO
Autor Wiadomość
Myszon 
Forumowicz

Auto: Lancer V station wagon 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 151
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 14-05-2015, 22:03   

Gulgulq.
Uważam podobnie.
Cela to nie słoik oszusta adamskiego z forum davickie tylko profesjonalny generator.
Wbrew pozorom wytwarza dość dużo gazu.
Przynajmniej wystarczająco do ograniczenia spalania w trasie.
Filmik jak to u mnie działa postaram się wrzucić w niedziele.
Warto trochę doczytać i obejrzeć kilka odpowiednich filmików na YT.
http://www.konstrukcjeinz...gia-z-wody.html
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-05-2015, 08:01   

gulgulq napisał/a:
Jeśli to ma dzialac (zawieszamy zasade zachowania energii) to jedyny logiczny wniosek ktory mi sie nasuwa to taki ze wodor jest duzo bardziej wybuchowy w stanie wolnym niz benzyna - bycmoze jego minimalna ilość w mieszance powoduje ze tlok dostaje przy spalaniu wyższe ciśnienie wybuchu a co za tym idzie dodatkowy moment obrotowy na korbowodzie, wolny tlen poprawia spalanie mieszanki


Jestem młodym pracownikiem naukowi - był kiedyś grant na ... 3mln złotych ( bodajże na Politechnice Białostockiej) na temat dodawania wodoru do komory spalania i jego wpływu na emisję spalin i spalanie paliwa.
Wniosek (pokrótce!) był taki, że spalanie rośnie, a emisja spada.

Skoro koledze Myszon wyszło inaczej (w co szczerze wątpię), to proszę to opublikować, albo przekazać dane pomiarowe komuś z Uczelni - z chęcią wspólnie z Panem Myszon napiszą porządną publikację naukową... No chyba, że recenzenci napiszą, że to do bani.

Podsumowując - proszę o konkretne dane pomiarowe badanego silnika, albo o konkretny artykuł na temat jego pracy.

PS A propos interesu koncernów paliwowych - nowe BMW i3 ma silnik o masie 50kg i mocy ciągłem 170KM - czy ktoś blokuje ten koncern w badaniach na napędami elektrycznymi (albo Lexusa, Toyotą, Mitsubishi i Teslą i dziesiątki tysięcy inżynierów i naukowców na całym świecie z olbrzymim zapleczem finansowym i bazą naukową...).
_________________
- Lancer 1.8 SB (2010) 143PS LPG, Giulietta 1.4 (2012) 120PS LPG, BMW 528i (2016) 245PS
 
 
gulgulq 
moderator
Służbowo. Na statek.


Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6448
Skąd: Rzeszów/Ropczyce
Wysłany: 15-05-2015, 08:06   

Myszon napisał/a:
Wbrew pozorom wytwarza dość dużo gazu.


co to jest "dość dużo gazu"? - pojęcie tak mgliste jak mgła smoleńska

ile litrów wody wlewasz do generatora na 100 km ?


Myszon - to może działa od warunkiem zawieszenia zasady zachowania energii.
Bo jak ją odwiesimy to energia mechaniczna wynikająca z dodatkowego ciśnienia wybuchu zamieniania jest na energię pracy silnika + energie elektryczną wytwarzaną przez alternator + energię strat (przemiany spalania, cieplnych, tarcia, konwersji energii itp.) a część tej energii musisz dodatkowo przeznaczyć na ponowny rozpad wody z generatora. Suma sumarum energię którą zyskałeś z gazu nigdy nie odzyskach w takim stopniu by ponownie odzyskać i jeszcze dodatkowo napędzić samochód. Jeśli Ci to się udało to masz perpetum mobile i nagrodę Nobla.

Po za tym wynik 3.5 litra to nie jest jakiś cud. Carismą 1.9 DID przy eko jeździe średnią uzyskiwałem na poziomie 3.3-3.6 l/100 km. Zdjęcia gdzieś są na forum.
_________________
wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl

kupujepolskieprodukty.pl
 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 15-05-2015, 08:14   

i9i napisał/a:
Mając sekwencję i kabel pod kompa nie potrzeba wodoru by w takim samym stopniu spalanie obniżyć.


A mając mikser na śrubie (czyli 1-2 gen.) to jeszcze prościej.
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 15-05-2015, 08:39   

Sprawdziłem firmę produkującą ten generator do Scorpiona. Nie posiada nawet strony internetowej a Google wyrzuca raptem 1 informację o nim bardziej wyglądającą na reklamę i przypominającą rewelacyjne tabletki na odchudzanie vita slim... Dokładniej jest to jakaś wzmianka na czyimś blogu :)
Cena samego generatora to 3500-7000USD, więc w skali auta to drobniaki. Firma Ronn produkująca Scorpiona mieści się w Austin - mam tam kolegę, więc mogę zapytać o szczegóły. Ogólnie w tym stanie bardzo dużo stawia się na fałszywie pojętą ekologię, więc mają preferencje w kwestii aut elektrycznych (kolega akurat chce kupić Tesle).

Niestety sama firma Hydrorunner jakoś niespecjalnie istnieje bo ten 1 czy 2 artykuły o niej pochodzą z... 2008 r i przez ostatnie 7 lat jak widać nic nie wyprodukowała.

Ja oczywiście rozumiem, że wodór może być paliwem, ale nie z wody - są przecież wodorowe ogniwa paliwowe, ale tam pozyskiwanie gazu odbywa się w zgoła innej reakcji chemicznej.

Zejdź na ziemię i przestań podchodzić do tego tak fanatycznie. Mamy wątpliwości, bo to co piszesz podważa istniejące prawa fizyki co dla ludzi wykształconych może być trudne do przełknięcia.
Tu wypowiada się praktyk:
http://wkurzonychemik.blo...chodach-na.html

Z tymi termosami to sobie nie zmyślam, na forum davidicke były zdjęcia - zarówno produktu sprzedawanego na Allegro jak i tego termosu za 30 zł.

Wodór wydaje się być dobrym pierwiastkiem do magazynowania energii - ale w sposób taki, że w czasie obniżek poboru elektrownia będzie go produkować i magazynować (bo przecież nikt nie wyłącza elektrowni na chwilę ani na parę godzin) by potem w dodatkowym urządzeniu spalić i znów - przez turbiny - zamienić na prąd.

Do tego jednak muszą być wysokiej jakości zbiorniki. O ile taki LPG skrapla się i przechowuje się go pod ciśnieniem kilku atm o tyle wodór przechowuje się pod ciśnieniem 200-300 atm. Dlatego zabawy w garażu mogą się skończyć naprawdę różnie - spróbuj sobie zrobić cieniutką warstewkę wodoru za pomocą akumulatora podłączonego do kieliszka z osoloną wodą - potem podpal, ale uprzedzam - daleko od twarzy...
 
 
Myszon 
Forumowicz

Auto: Lancer V station wagon 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 151
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 15-05-2015, 18:41   

Ralpfi skoro jesteś naukowym pracownikiem to oddam Ci to auto i sprawdzisz na swoim zapleczu co jest grane.

ŁADnie napisałeś.
Spalanie wzrosło a emisja spadła.
Dokładnie tak jest jak się nie oszuka komputera ale tego już w tym badaniu nie poruszyli prawda?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-05-2015, 20:31   

No to Panowie - dogadać się na PW i jak będa wyniki odezwac do mnie to otworzę temat.

I tym OPTYMISTYCZNYM MAM NADZIEJĘ akcentem na razie zakończymy.

Myszon gdyby przyszło Ci do głowy jeszcze gdzieś taki temat otworzyć to pamiętaj, że moja cierpliwość dla bzdur tez ma swoje granice.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.