Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ4A 1.6] Szarpanie przy niskich obrotach
Autor Wiadomość
sakej 
Mitsumaniak

Auto: Colt 99' 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-05-2015, 13:57   [CJ4A 1.6] Szarpanie przy niskich obrotach

Witam ponownie ;)

Problem szarpania gdy zbyt mocno wcisnie sie pedal gazu na niskich obrotach (ponizej 2k)
Wymienione swiece na denso k20tt, kable wn na NGK, teraz zastanawiam sie nad cewkami, czytalem gdzies ze w miskach to powszechna usterka, jednak cena jets jaka jets, stad moje pytanie czy da sie jakos zdiagnozowac cewke bez wymiany na inna sprawna? ewnetalnie czy ktos z okolic poznania ma miska cj0 i moglby na chwile uzyczyc cewke do testow?

ewnetualnie jakies inne pomysly?
_________________

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-05-2015, 14:01   

Podczas pracy silnika kiedy będzie ciemno rozpyl na cewki wodę, jeśli zobaczysz iskry to cewka na pewno do wymiany. Kiedy padają cewki to często pojawia się błąd wypadania zapłonu na cylindrze gdzie występuje problem.
 
 
sakej 
Mitsumaniak

Auto: Colt 99' 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-05-2015, 14:05   

dzieki zobaczymy w ten sposob dzis wieczorem

[ Dodano: 17-05-2015, 14:23 ]
a swoja droga jakie cewki polecacie?
z tego co widzialem do colta nie ma BERU

Może MANy?
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-05-2015, 15:10   

Jak masz fajkocewki (jedna cewka obsługuje dwa cylindry) to możesz zaczać od wymiany samych fajek (musisz sprawdzić czy są demontowalne), ewentualnie sprawdź czy gniazda stykowe w cewkach nie są pokorodowane/pośniedziałe.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
sakej 
Mitsumaniak

Auto: Colt 99' 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-05-2015, 15:25   

gniazda sa ok, dla pewnosci spryskalem je jeszcze kontaktem ale nic to nie pomoglo

jedna cewka wchodzi bezposrednio na swiece a z drugiej idzie przewod WN i wpina sie w cewke a wiec 1 cewka obsluguje 2 swiece

[ Dodano: 18-05-2015, 22:51 ]
cewki spryskane wodą żadna nie przebija nie ma iskier

z ciekawostek dzis rano misiek juz prawie w ogole nie szarpał,
co zrobilem w weekend:
- jeszcze raz odpielem wszystkie kable i cewki
- wnetrze fajki cewki spryskalem kontaktem
- wyczyscilem (z braku lepszego slowa) 4te gniazdo swiecy bylo tam delikatnie czarnego osadu na samym dole przy gwincie
- odpielem odme by sprawdzic przepływke po czym zalozylem z powrotem

nie jest idealnie ale jest duzo lepiej

nie wiem moze kable WN cos nie stykaja z cewka .. mial ktos jakies klopoty z kablami od NGK?
_________________

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-05-2015, 05:49   

Gdzie kupowałeś te przewody wysokiego napięcia? Jeśli na Alledrogo, to nie muszą być oryginalne. Może jeszcze do wymiany kwalifikują się same fajki http://allegro.pl/show_item.php?item=5089395096
 
 
sakej 
Mitsumaniak

Auto: Colt 99' 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-05-2015, 11:20   

kupione w sklepie z czesciami w ktorymkupuje juz od dosc dawna.

niestety wszystkie naprawy wymagajace wydania $ musza poczekac do konca miesiaca ...
niemniej jednak dzieki za zaangazowanie :)
_________________

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-05-2015, 11:45   

Nie ma za co :)
To są części eksploatacyjne które kiedyś trzeba wymienić.
 
 
sakej 
Mitsumaniak

Auto: Colt 99' 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-05-2015, 11:47   

z tego akurta zdaje sobie sprawe ale wole kupic chleb niz czesci do auta :D :P
_________________

 
 
 
krzysieg 
Forumowicz


Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 575
Skąd: Jelenia góra
Wysłany: 20-05-2015, 18:13   

Ja co prawda mam zwykle kable wn i aparat zapłonowy ale z tego co się orientuje to nie ma obecnie produkowanych porządnych przewodów , nawet NGK japońskie potrafią dostać przebicie po krótkim czasie ....

Mam oryginalne fabrycznie zakładane , reszta to co najwyżej na rok dwa .
_________________

 
 
sakej 
Mitsumaniak

Auto: Colt 99' 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-08-2015, 19:21   

Kupiłem kabelki NGK i co .. nie pasowały dokładnie :D Były luźne i za wysokie - nie do końca
obudowa fajek wchodziła na pokrywę silnika.. cóż...
kupiłem potem kable TESLA T533P i pasują idealnie i są tańsze ;)
problem niestety nie ustał ... zmniejszyłem przerwę na świecach do 0.8 i na chwile było prawie idealnie, ale po chwili znów problem wrócił ...
dziś wyczyściłem przepustnicę i EGR preparatem LiquiI Moly PRO-LINE Drossel Klapen Reniger
po czym odpiełem akumulator na 2 godziny, wróciłem odpaliłem z włączonymi światłami i poczekałem aż się nagrzeje.
Generalnie już praktycznie nie szarpie, przynajmniej na razie, zobaczymy co będzie gdy trochę pojeżdzę.
Obecnie nie chce zejść poniżej 1000 obrotów, zobaczymy czy ECU sam krokowcem wyreguluje sobie dawkę powietrza czy będzie trzeba zrobić to ręcznie.

[ Dodano: 02-12-2015, 21:19 ]
No cóż.. co prawda nie pisałem ale problem nie przeszedł do końca .. W między czasie przeczyściłem jeszcze przepływomierz, teraz jest tak, że szarpie tylko na zimnym i tylko na LPG, może wtryski LPG już dostają w tyłek (mają przejechane 38tyś) wtryski hana 2000 czerowne, albo mapa się rozjechała ...
Jest tu ktoś na forum kto wie jak dobrze wyregulować LPG? :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.