galancik 2.4 gdi odcina palio przy 3,1 tys ob Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28-04-2015, 12:11
|
|
|
Tam gdzie temat o GDI tam i ja. U mnie wyskakuje błąd p0141, spalanie duże, ale odcinki nie ma. Na drugiej sondzie nie ma napięcia, nie wiem tylko czy katalizator posiadam. Wstawienie uniwersalnego kata może rozwiązać problem? |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
|
|
|
 |
Marcelinho
Mitsumaniak No Risk,No fun
Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 587 Skąd: Łomianki/W-wa
|
Wysłany: 28-04-2015, 20:08
|
|
|
Ja jak do swojego robiłem wydech,to też chciałem dać strumienice.Ale kolega który robił układ wydechowy powiedział że jak są dwie sondy,to trzeba dać katalizator bo będą głupieć. |
_________________ BLACK STREET BANDIT
Galant 2.4 GDI RalliArt
 |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 29-04-2015, 08:09
|
|
|
przy kolektorze chyba z lewej strony są przekaźniki od sond,może tu leży problem braku napięcia |
|
|
|
 |
cali00
Nowy Forumowicz cali00
Auto: Galant 2.4 GDI 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2015 Posty: 7 Skąd: Brzozów
|
Wysłany: 30-04-2015, 20:05
|
|
|
Dziś mechanik rozebrał pompę wysokiego ciśnienia i w środku, na sicie sam piach można powiedzieć prawdopodobnie zatarta zamówiłem najpradopodobniej to jest powód odcinki, dymienia i wysokiej konsumpcji paliwa .. zobaczymy po wymianie |
|
|
|
 |
predatorix
Forumowicz

Auto: Galant 2.4 GDI Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 52 Skąd: sieć
|
Wysłany: 14-05-2015, 16:20
|
|
|
W pompie piasek ? Gdzie ten samochód jeżdził ? albo raczej na czym. Powodzenia z PWC ja w mojej z volve wymieniałem jeszcze filterki w pompie WC oraz ustawilismy odpowiednie ciśnienie evoscanem. Od tego czasu zero problemów z Galem
[ Komentarz dodany przez: robertdg: 14-05-2015, 16:45 ]
Regulamin punkt 8.3 |
_________________ Kuba
 |
Ostatnio zmieniony przez robertdg 14-05-2015, 16:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
cali00
Nowy Forumowicz cali00
Auto: Galant 2.4 GDI 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2015 Posty: 7 Skąd: Brzozów
|
Wysłany: 18-05-2015, 21:08
|
|
|
Tak jak myślałem wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia paliwa i usterka osunięta co do odcinki. Został mi jeszcze włączający się tryb awaryjny na zimnym i czasem nawet na 90 stopniach jak mu trochę przydusze pewnie to ta sonda bad brak kata ..
Myśle ze poprzedni właściciel nie miał świadomości ze 2.4 gdi to delikatny motor i lał paliwo z Ukrainy bo kupiłem blisko Granicy |
|
|
|
 |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-05-2015, 21:54
|
|
|
Niestety u mnie też zasyfiony układ dał się we znaki Na zajęciach w szkole facet podpowiedział mi, żeby spróbować zalać psiuwaxa do czyszczenia wtrysków. Po pierwszym użyciu - jeden STP na zbiornik - spalanie zmalało o 2 litry |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
|
|
|
 |
|