Outlander 2.2 diesel czy 2.4 benzyna? |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 19-05-2015, 07:29
|
|
|
Aleksander1965 napisał/a: | chyba najlepszy silnik diesla jakim do tej pory śmigałem a troszkę ich było.... | przejedź się ori Mitsu 2.2 177KM . |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Empire
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV 3.2Did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2013 Posty: 15 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 19-05-2015, 10:25
|
|
|
Cytat: | przejedź się ori Mitsu 2.2 177KM |
No szczególnie do serwisu |
|
|
|
 |
Aleksander1965
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 480 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: 19-05-2015, 19:29
|
|
|
Empire napisał/a: | Cytat: | przejedź się ori Mitsu 2.2 177KM |
No szczególnie do serwisu |
Z Przedstawicielem Vonga Com he he |
_________________
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 19-05-2015, 21:07
|
|
|
ceny części oczywiście kosmos i zero zamienników, ale kultura pracy wg mnie znacznie wyższa niż HDI o TDI nie wspominając Każdy z silników ma swoje plusy i minusy. HDI jest wrażliwy na mróz i jakość paliwa, TDI pojedzie nawet na oleju z biedry ale budząc wszystkich dookoła |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
qbota
Forumowicz

Auto: OII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 140 Skąd: Czerniejewo
|
Wysłany: 20-05-2015, 08:34
|
|
|
Hola hola z tą tanią regulacją zaworów w 2.4: regulacja polega na WYMIANIE szklanek.
W najgorszym razie jeśli trzeba wymienić wszystkie to w salonie szklanki kosztują około 60 zł za szt. a więc tysiak i drugi tysiak za robotę.
ALE zwracam uwagę, że poza ASO można to zrobić za odpowiednio 200 + 400 zł.
Nie zmienia to faktu, że to nie jest pisiąt groszy. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-05-2015, 09:12
|
|
|
qbota napisał/a: | Hola hola z tą tanią regulacją zaworów w 2.4: regulacja polega na WYMIANIE szklanek. |
I moge tylko powiedzieć - moja pomyłka.
Faktycznie są tam szklanki, faktycznie sprawdzenie luzów polega na pomiarze na zimnym silniku
Valve clearance (at cold) mm
Intake valve
0.20 ± 0.03
Exhaust valve
0.30 ± 0.03
Na szczęście - szklanki można planować, co daje koszt niższy niż zakup nowych.|
Ale tylko raz. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 20-05-2015, 14:45
|
|
|
szukając 2,2 nie będzie łatwo bo było ,ich mało, benzyny też ,jeżeli znasz 2,0 DID to moze byc najlepsza decyzja jest ich dużo i można wybrać cos dla siebie ,w tym tygodniu w motoze jest o silniku paska 2,0 tdi;że nie ma co się bać po połowie 2006 r te silniki były poprawione są też podane wadliwe nr oznaczeń tych silników w mitsu ich nie było ,warto przeczytać,Piszą że dla bezpieczeństwa można wymienić wałek pompy(2tyś zł) i cieszyc sie dalej bezawaryjnością |
_________________
 |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 20-05-2015, 17:36
|
|
|
Co do silnika 2.0 did byłbym bardzo ostrożny. Z tego co się słyszy, czyta, to większość silników koncerny vw sprawia problemy, czy to diesel, czy benzyna. To głowica, to rozrząd, to panewki itd. |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 20-05-2015, 20:07
|
|
|
paweldm napisał/a: | Co do silnika 2.0 did byłbym bardzo ostrożny. Z tego co się słyszy, czyta, to większość silników koncerny vw sprawia problemy, czy to diesel, czy benzyna. To głowica, to rozrząd, to panewki itd. |
Pozwolę sobie na opinię odmienną: wg mnie silniki VW - z wyjątkiem pechowego, na szczęście krótkiego okresu pompowtryskiwaczy - należą do najbardziej udanych konstrukcji ostatnich kilkudziesięciu lat. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 20-05-2015, 21:02
|
|
|
paweldm napisał/a: | Z tego co się słyszy, czyta, to większość silników koncerny vw sprawia problemy, czy to diesel, czy benzyna. To głowica, to rozrząd, to panewki itd. | jedna Pani drugiej Pani..... Ile przeczytałeś tego typu opisów na forum Outka? Więcej tu znajdziesz informacji o problemach z 2.2 zimą niż o padniętych panewkach, głowicy czy rozrządzie w 2.0. Oczywiście VW zaliczał wpadki i to nie jedną, ale jakoś BSY były w miarę OK - nawet pompy oleju nie dotykałbym bo nie było z nimi problemów w tych silnikach. Przez 155kkm w 2.0 wymieniłem jedynie świeczki żarowe. Żadnych problemów z niczym innym - nawet turbina dmuchała jak nowa. Teraz mam "słynne" z zużycia oleju i problemów z rozrządem TSI - praktycznie do 97kkm nie dolewam, bo trudno dolanie szklanki raz na 90kkm przed trasą kilkutysięczną uznać za dolewanie, a rozrząd chodzi jak trzeba. Nie uważam się przy tym za superszczęściarza, a nogę mam raczej ciężką - więc przy przeglądach średnio co 30kkm lekko ze mną nie ma. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 20-05-2015, 22:07
|
|
|
Na tym forum co chwila czyta się o problemach z silnikiem 2.0 did, a to silnik do remontu lub wymiany . Sam określasz silnik ten jako "... w miarę OK..."
Co do 2.2 did to problem tylko dotyczy problemów z rozruchem w zimie. Ja swoim zaliczyłem 2 zimy auto stojące pod chmurką i takich problemów jak dotąd nie miałem. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 21-05-2015, 05:40
|
|
|
możesz przytoczyć - silnik do wymiany i powody tego? Czyta się o przepływkach, EGR, itp... zresztą liczba 2.0 w porównaniu do 2.2 też była nieporównywalna |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 21-05-2015, 09:41
|
|
|
paweldm napisał;;(((Na tym forum co chwila czyta się o problemach z silnikiem 2.0 did, a to silnik do remontu lub wymiany [/quote])))));Weż pod uwagę że większość outków II to 2,0 a nie słyszałem o padaniu tego silnika,jedyne uwagi to głosna praca ale za to minimalne spalanie ,(średnia moja w warszawie to 7,5l),nie słyszałem o pękających głowicach ,wywalonych kołach dwumasowych,słabym sprzęgle itp;reszta opinii niestety nijak się ma do rzeczywistosci,troche przechodzi opinia ze starych silników vaga,ale to zupełnie inna bajka i też nie do końca prawda,nie będe pisał jakie silniki są dużo gorsze bo to nie ma sensu ,faktem jest że są przebiegi forumowców blisko 200tyś bez napraw ;u mnie prawie 123tyś poza przepustnicą 500zł wszystko gra, |
_________________
 |
|
|
|
 |
Aleksander1965
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 480 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: 21-05-2015, 20:34
|
|
|
[quote="paweldm"]Na tym forum co chwila czyta się o problemach z silnikiem 2.0 did, a to silnik do remontu lub wymiany . Sam określasz silnik ten jako "... w miarę OK..."
Co do 2.2 did to problem tylko dotyczy problemów z rozruchem w zimie. Ja swoim zaliczyłem 2 zimy auto stojące pod chmurką i takich problemów jak dotąd nie miałem.[/quotJa
Ja miałem podobnie żadnych problemów w zimie |
_________________
 |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 21-05-2015, 22:27
|
|
|
W silniku 2.2 PROBLEM BYŁ ZE SPRZĘGŁEM,i to dosć powazny, bo sprzęglo nie radziło sobie z mocą i padało czasami po 15tyś ,a koszty były nieziemskie można cały silnik 2,0 uzywkę kupić |
_________________
 |
|
|
|
 |
|