Outlander 2.2 diesel czy 2.4 benzyna? |
Autor |
Wiadomość |
Aleksander1965
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 480 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: 22-05-2015, 10:29
|
|
|
lexus napisał/a: | W silniku 2.2 PROBLEM BYŁ ZE SPRZĘGŁEM,i to dosć powazny, bo sprzęglo nie radziło sobie z mocą i padało czasami po 15tyś ,a koszty były nieziemskie można cały silnik 2,0 uzywkę kupić |
Tak faktycznie to nie ma złotego środka.Każdy ma wady i zalety.Ja wybrałem 2,2 bo jest elastyczny,zrywny i ekonomiczny średnie spalanie w trasie to 7,5l Wcześniej przed zakupem jeździłem obydwoma modelami. I przepaść na korzyść 2,2 niesamowita.Przejechałem się także 2,0 po podniesieniu mocy w autoryzowanym serwisie i powiem tak,tylnej partii ciała nie urywa.Ale wybór pozostawiam oczywiście użytkownikowi.Gdybym teraz z perspektywy 4 lat użytkowania miał podjąć decyzję jeszcze raz przy zakupie tego modelu to nie kupiłbym już Outlandera.Ale nawet gdyby to ponownie z silnikiem 2,2 z całymi jego rzekomymi wadami i zaletami. |
_________________
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 22-05-2015, 14:51
|
|
|
wiesz, mnie na jazdach testowych 2.2 udało się osiągnąć 14,5l/100 wiec z tą ekonomiką to nie przesadzałbym , bo 2.0 doszedłem tylko do 10,5l później średnią miałem nieco ponad 8l z rekordem 5,22 i 12,5 z tankowań. BTW moc nie podnosi się w serwisie (bo to pewnie słynny, czasami działający Rallyart ) tylko u dobrych tunerów - w 2.2 też |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
|
|
|
 |
Aleksander1965
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 480 Skąd: Strzelce Opolskie
|
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 24-05-2015, 09:18
|
|
|
http://forum.mitsumaniaki...ht=sprz%EAg%B3o
http://forum.mitsumaniaki...ht=sprz%EAg%B3o
Też można bez problemów znaleźć informacje o sprzęgle. I o słynnym zbiorniczku na Eloys
Aleksander1965 napisał/a: | Każdy ma wady i zalety |
Na pewno 2.2 nie jest tak ekonomiczny jak 2.0, jest bardziej wrażliwy na jakość paliwa i mróz. Za to jest bardziej dynamiczny i znacznie cichszy. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 24-05-2015, 17:40
|
|
|
Tą dyskusję podsumuję w ten sposób, iż ja mając do wyboru silnik diesla 2.0 i 2.2 zdecydowanie wybrałem wersje z silnikiem PSA 2.2 did, aczkolwiek dla mnie optymalnym silnikiem dla outlandera jest benzyna 2,4. |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24-05-2015, 18:18
|
|
|
Optymalny silnik to2,0 bo akcyza jest mała
😃 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mia
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.2 DID Mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2014 Posty: 9 Skąd: KR
|
Wysłany: 24-05-2015, 19:11
|
|
|
Optymalny ? Hmm. W tamtym roku też się nad tym zastanawiałem i zdecydowałem o zakupie Outka z 2.2 DID Mivec. To ten silnik pod każdym względem okazał się najlepszy w takim aucie jak Outlander pomimo, że sam nie jest bez wad (biorąc po uwagę również OIII). Ale ten silnik 177 KM pojawił się dopiero w 2010 lub 2011 roku, a obecnie w OIII występuje już bez Mivec. Dlaczego nie wiem. |
|
|
|
 |
Aleksander1965
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 480 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: 24-05-2015, 20:53
|
|
|
Mia napisał/a: | Optymalny ? Hmm. W tamtym roku też się nad tym zastanawiałem i zdecydowałem o zakupie Outka z 2.2 DID Mivec. To ten silnik pod każdym względem okazał się najlepszy w takim aucie jak Outlander pomimo, że sam nie jest bez wad (biorąc po uwagę również OIII). Ale ten silnik 177 KM pojawił się dopiero w 2010 lub 2011 roku, a obecnie w OIII występuje już bez Mivec. Dlaczego nie wiem. |
Miałem nim jazdę próbna ,rewelacja...tylko w przypadku awarii jestes zdany wyłącznie na serwis Mitsu a tam tylko Wonga Com.. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Komandor
Mitsumaniak
Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 493 Skąd: Z morza
|
Wysłany: 25-05-2015, 04:36
|
|
|
Suma sumarum tylko benzyna 2.4 gwarantuje bezproblemowe uztkowanie przy rozsądnych osiągach. Gdyby spalanie jeszcze bylo mniejsze to bylby ideał ze z 3 diamentami Mój wynik to 8 ltr/100 trasa wawa- pomorze (bez autostrad) przy sredniej z kompa ~67 kmh. Miasto to zwykle 12-13 ltr/100. CVT dla wygodnych ale po 200 kkm moze wymagac serwisu. |
_________________ Wolność ma zapach benzyny... |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10742 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 25-05-2015, 10:35
|
|
|
Komandor napisał/a: | Gdyby spalanie jeszcze bylo mniejsze to bylby ideał ze z 3 diamentami Mój wynik to 8 ltr/100 trasa wawa- pomorze (bez autostrad) przy sredniej z kompa ~67 kmh. Miasto to zwykle 12-13 ltr/100 |
Ideał by był jak by się dał zagazować:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 26-05-2015, 11:04
|
|
|
A kto mówi, że się nie da?
Gdybym trafił na 2.4 śmigałbym na gazie. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10742 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 26-05-2015, 12:47
|
|
|
paweldm napisał/a: | A kto mówi, że się nie da?
Gdybym trafił na 2.4 śmigałbym na gazie. |
I bardzo dobrze. Będe śledził temat bo tylko opcja z LPG mnie interesuje. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
rej
Forumowicz
Auto: Spacer Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2014 Posty: 155 Skąd: Krk/Wwa
|
Wysłany: 18-10-2015, 17:47
|
|
|
Sorry, że odgrzewam, ale mam podobny dylemat. Nie wiem czy lepszy będzie diesel czy benzyna... Do jazdy w 40% po mieście i 60% na trasie. |
|
|
|
 |
igorek
Forumowicz
Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2013 Posty: 166 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-10-2015, 07:57
|
|
|
Lepsza opcja to chyba mimo wszystko benzyna do której możesz zamontować instalacje gazową - jeżeli masz taki kaprys. Jeździsz wtedy mniej więcej o połowę taniej.
Benzyna czy diesel. Odwieczny dylemat. |
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 25-07-2022, 11:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|