 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Moje nowe auto Carisma 1.9 DiD |
Autor |
Wiadomość |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 25-05-2015, 09:32
|
|
|
Hugo napisał/a: | Tomek napisał/a: | Carisma to europejski kundel | Zgadza się. Nie wiem jak w dieslu, ale w Space Starze 1,6 masz lewą połoś i skrzynię biegów od renówki, prawą półoś japońską, alternator bosha, górne mocowania amortyzatorów przednich od renówki, zaciski hamulcowe Lucas. A teraz uwaga, zgadnij co się w nim popsuło przez ponad rok jazdy Lewa półoś (rozsypał się kompletnie nie wiedzieć czemu przegub wewnętrzny, mimo, że guma osłonowa była cała, rozsypał się z dnia na dzień do tego stopnia, że tak szarpało i waliło po skręcie kół, że aż się blokowało koło i autem bujało..., wyrobiły się słynne tulejki wybieraka zmiany biegów, często zamiat 1 wchodzi 3, a zamiast 5 wchodzi 3, padł nagle alternator, po zgaszeniu auta po prostu silnik nie odpalił, bo jechałem bez ładowania kilka km (kontrolka ładowania się nie zapaliła), zapiekł się lewy zacisk hamulcowy, wymieniłem, po kilku miesiącach zaczął zapiekać się prawy, padło lewe łożysko górnego mocowania przedniego amortyzatora, stukało podczas kręcenia kierownicą na postoju i dosłownie łomotało podczas jazdy po dziurach. Słowem chyba wszystko co europejskie padło w przeciągu roku (aż strach pomyśleć kiedy znowu padnie), wszystko co japońskie działa bez zarzutu. Silnik pracuje jak złoto, przebieg ok. 260 000 km | Złom się kupuje to się złom ma
W moim MSS przez 6 lat padły tylko oba łożyska amortyzatorów i zaciski tylne przeszły regenerację. Żadnych więcej usterek, ale to był DID |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-05-2015, 20:55
|
|
|
cns80 napisał/a: | Złom się kupuje to się złom ma | Powiedział co wiedział Auto jest w naprawdę świetnym stanie, a pada w nim to co nie japońskie... Dziwne. |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 26-05-2015, 08:47
|
|
|
Hugo napisał/a: | cns80 napisał/a: | Złom się kupuje to się złom ma | Powiedział co wiedział Auto jest w naprawdę świetnym stanie, a pada w nim to co nie japońskie... Dziwne. | Moje miało jeszcze mniej japońskich części a jednak nie padało A poza łożyskami amortyzatorów, tulejkami dźwigni biegów i zapiekającymi się tylnymi zaciskami to nic z tego co wymieniłeś nie da się nazwać typową przypadłością MSS
Strucel Panie |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 26-05-2015, 10:39
|
|
|
Lewe półosie niestety padają i to bardzo często, nie dotyczy to tylko SS, ale również Carismy z tymi skrzyniami i półosiami. |
|
|
|
 |
|
|