 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA5A/W 2.5] Błąd P0125 i P0300 |
Autor |
Wiadomość |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 26-05-2015, 21:17
|
|
|
lortek napisał/a: | O dziwo samochód jak postoi to odpala od kopa, jak jest rozgrzany to czasami muszę chełtolić kilka razy żeby odpalił, tak samo z drżeniem/dławieniem, po dłuższej trasie czasem tak go telepie, że aż serducho boli |
Ja bym chyba zaczął o pomiaru ciśnienia sprężania. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-05-2015, 08:53
|
|
|
lortek napisał/a: | ). Rano odpaliłem od sąsiada kablami i błędu nie było, zaś silnik pracował równo. Chwilę popracował i pojechałem. Przy wyjeżdżaniu z osiedla, gdy hamowałem, zgasł, | Standard - ECU nie nauczyło się wolnych obrotów. lortek napisał/a: | Jakie elementy powinienem zdiagnozować aby znaleźć wadliwy?
Związane z zapłonem, czyli: kable, kopułka, rozdzielacz, cewka | Od tego bym zaczął, same świece to nie wszystko. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 27-05-2015, 09:12
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | lortek napisał/a:
). Rano odpaliłem od sąsiada kablami i błędu nie było, zaś silnik pracował równo. Chwilę popracował i pojechałem. Przy wyjeżdżaniu z osiedla, gdy hamowałem, zgasł,
Standard - ECU nie nauczyło się wolnych obrotów. |
Dokąłdnie, tym bardzież ze jak amsz LPG i się przełacza na LPG to bedzie sobie czasem gasł, też tak miałem. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 27-05-2015, 15:45
|
|
|
Ja na elpidżi poprzednim galę zrobiłem ponad 200kkm i niczego podobnego nie doświadczyłem.
Z tym że podczas montażu gazu kazałem wymienić przewody i świece. A gaśnie cie na wolnych to bardzo często brak kompresji. |
|
|
|
 |
lortek
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 Avance 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2014 Posty: 64 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 20-07-2015, 14:30
|
|
|
Problem rozwiązany.
Powodem problemów był padnięty wtrysk od instalacji gazowej, który powodował problemy z odpalaniem, wypadanie zapłonu, dławienie, nierówne chodzenie silnika, czasami nawet gaśnięcie na skrzyżowaniu.
Także proponuję sprawdzić instalację przed wymianą świec, przewodów, aparatu zapłonowego itp, bo tak jak w moim przypadku może to pomóc.
Pzdr |
_________________ Mój Rekinek : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
|
|