Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przegrupowanie w Mitsubishi MMC Car Poland
Autor Wiadomość
Dj Lexus 
Mitsumaniak


Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 227
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-06-2015, 19:04   Przegrupowanie w Mitsubishi MMC Car Poland

Cytat:
Polski oddział Mitsubishi Motors tworzy nowy dział marketingu i public relations. Na czele pionu stanął Łukasz Wójcik.

Polski oddział Mitsubishi Motors tworzy nowy dział marketingu i public relations. Pion składa się z zespołów ds. marketingu oraz PR. Jego szefem został Łukasz Wójcik – wysokiej klasy menadżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży reklamowej i motoryzacyjnej.

Nowo utworzony dział ma za zadanie wzmocnić wizerunek firmy Mitsubishi Motors w Polsce i pomóc w realizacji ambitnych planów sprzedażowych.

Łukasz Wójcik dołączył do zespołu "polskiego" Mitsubishi w maju bieżącego roku. Jest absolwentem wydziału ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. 15-letnie doświadczenie w obszarach marketingu, PR, CRM, zarządzania, tworzenia strategii i rozwoju biznesu Łukasz Wójcik zdobywał w renomowanych agencjach reklamowych i korporacjach takich jak Saatchi&Saatchi, Grey Worlwide oraz British American Tobacco. Przez niemal 10 lat pełnił obowiązki menadżera do spraw komunikacji w Volvo Car Poland, a ostatnie lata współpracował z Harvard Business Review Polska.

"Jestem dumny z możliwości pracy dla tak znakomitej marki, jaką jest Mitsubishi Motors, oraz możliwości uczestniczenia w procesie wzmacniania jej wizerunku w Polsce. Moim celem jest wzmocnienie świadomości i siły marki Mitsubishi oraz wsparcie sprzedaży poprzez wykorzystanie nowych, innowacyjnych narzędzi i technologii - powiedział Łukasz Wójcik.


Źródło: http://www.samar.pl/stref...hi?locale=pl_PL
_________________
Mitsubishi samochody z duszą i z Trzema Diamentami na masce. Mają to coś, drugiej takiej marki nie znajdziesz.
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 10-06-2015, 10:11   

No to czekamy na te nowe " innowacyjne narzędzia i technologie" .
Zabrzmiało trochę jak z reklamy wyborczej :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.