 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Mitsubishi Lancer GSR 1.8turbo z napedem 4x4 |
Autor |
Wiadomość |
thegustacja
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer GSR CM5A
Kraj/Country: Holland
Dołączył: 30 Kwi 2015 Posty: 13 Skąd: Czwa
|
Wysłany: 21-05-2015, 22:13 Mitsubishi Lancer GSR 1.8turbo z napedem 4x4
|
|
|
Witam,
Oto mój Lancer, sprowadzony z Irlandii a oryginalnie z Japoni.
Jest to wersja GSR drugiej generacji (CM5A), z silnikiem 1.8 turbo i napędem 4x4.
Nadal posiada fabrycznie montowane fotele Recaro ale zamiast fabrycznej kierownicy Momo z poduszka, mam Momo bez poduszki. Do tego mam felgi 15' OZ Racing Chrono z Evo 2.
W 2013 roku musiałem odbudowac silnik bo tym jak przy robieniu mapy, jedna wadliwa świeca spowodowała detonacje w jednym z tłoków.
Teraz auto stoi w PL i powoli zabieram sie do rejestracji, tzn. zamieniam reflektory, dokładam tył przeciwmgielne, zmieniam wydech, itd.
Fotki:
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 21-05-2015, 22:20
|
|
|
Świetna maszynka. Ile to ma KM? thegustacja napisał/a: | Teraz auto stoi w PL i powoli zabieram sie do rejestracji | To już można u nas rejestrować "angliki"? |
|
|
|
 |
piorunGSR
Forumowicz

Auto: Lancer GSR
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 234 Skąd: Ełk/Dublin
|
Wysłany: 21-05-2015, 23:01
|
|
|
λHugo, 202 w jego roczniku
thegustacja, Już myślałem że pod ziemie się zapadłeś, nic nie piszesz na innych forach. Jak się sprawuje maszyna po odbudowie. U kogo mape próbowałeś robić?? |
|
|
|
 |
thegustacja
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer GSR CM5A
Kraj/Country: Holland
Dołączył: 30 Kwi 2015 Posty: 13 Skąd: Czwa
|
Wysłany: 22-05-2015, 11:01
|
|
|
Hugo Tak, fabrycznie z 202KM ale myślę że z mapą, dolotem i wydechem 3', może trochę więcej wyciągnąc:)
Co do rejestracji, to od czerwca juz nie powinno byc problemów, choc ja i tak będę robił przkładkę kierownicy bo jakoś średnio jeżdzi sie oryginałem po polskich drogach.
PiorunGSR Ah, nie pisałem bo GSR był daleko a ja miałem dużo na głowie, zmiana państwa, praca, dom i narodziny syna:) nie było kiedy się udzielac.
Lancer śmiga pięknie ale brak blach i ubezpieczenia troszkę ogranicza:)
A mapę robiłem u Barta w Cork'u, daliśmy ją radę skończyc a przy ostatniej rundzie testowej na M8, silnik padł niestety.
W tym roku coś sie z GSRem wkońcu ruszy, a w międzyczasie szukam sobie Colta GTI na holenderskich blachach, bo już nudzi mi sie jazda ciągle rodzinnym kombi:) |
|
|
|
 |
Heavy1155
Mitsumaniak MSS 1.6 Mivec 170bhp
Auto: MSS Mivec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 191 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 01-06-2015, 10:33
|
|
|
hahahaha rodzinne auta sa fajne zwlaszcza jak maja sporo mocy:D
bedziesz targal do siebie tego gsr'a zeby tam pracowac nad nim? |
_________________ MSS Mivec 1.6 170bhp
 |
|
|
|
 |
thegustacja
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer GSR CM5A
Kraj/Country: Holland
Dołączył: 30 Kwi 2015 Posty: 13 Skąd: Czwa
|
Wysłany: 06-06-2015, 13:06
|
|
|
To prawda, rodzinne auta są fajne jak jest to Evo 9 wagon albo Legnum vr4, albo WRX Wagon w ostateczności:)
Jak tylko polskie blachy wpadną to jadę nim do Holandii i robię hamulce i zawiasy, itd, ale najpierw chce parę rzeczy zrobic w PL których sam nie zrobię, bo zawsze taniej:) |
|
|
|
 |
MManiak
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 350 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-06-2015, 13:24
|
|
|
Dobrze widzę? Oryginalna rozpórka Mitsubishi? Wow, dużo w temacie modów i samochodów sportowych nie siedzę, ale pierwszy raz widzę takie cudo.
Bardzo ładny Lancerek, moje marzenie, ale z seryjnym silnikiem bez modów. A właśnie, jak już piszę o silniku, jaki to jest symbol, 4g93 mivec? |
_________________ Mój poprzedni Misiek |
|
|
|
 |
thegustacja
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer GSR CM5A
Kraj/Country: Holland
Dołączył: 30 Kwi 2015 Posty: 13 Skąd: Czwa
|
Wysłany: 06-06-2015, 21:31
|
|
|
MManiak napisał/a: | :shock: Dobrze widzę? Oryginalna rozpórka Mitsubishi? Wow, dużo w temacie modów i samochodów sportowych nie siedzę, ale pierwszy raz widzę takie cudo.
Bardzo ładny Lancerek, moje marzenie, ale z seryjnym silnikiem bez modów. A właśnie, jak już piszę o silniku, jaki to jest symbol, 4g93 mivec? |
Dzięki:)
Tak, oryginalna aluminiowa rozpórka Mitsubishi Motors. Nie jestem pewnie na 100%, ale myślę że pochodzi z Evo 4 i była opcjonalna u dilera. Mieli także tylną, prawie identyczną jak ta, ale w GSR na tył wchodzi tylko z Evo 3 nie 4.
Seryjnym też fajnie hulała, ale te zmiany co ja mam dały mi trochę większą elastycznośc pracy bo mocy to w GSR ciężko dużo więcej wyciągnąc.
Ten silnik to 4g93T, niestety nie posiada MIVECa. |
|
|
|
 |
Seiji
Mitsumaniak WRRRR PSSST

Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 387 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 07-06-2015, 10:08
|
|
|
Bardzo fajny lancerek który wygląda bardzo czysto
daję 10/10, bardzo rzadko się spotyka GSR'a w takim stanie, z resztą jest to pierwszy jaki widzę który nie posiadał by body z evo, w tym stanie jest idealny <3
rozumiem, że razem teraz czekamy na zarejestrowanie zabawek w naszym śmiesznym kraju?
thegustacja napisał/a: | MManiak napisał/a: | :shock: Dobrze widzę? Oryginalna rozpórka Mitsubishi? Wow, dużo w temacie modów i samochodów sportowych nie siedzę, ale pierwszy raz widzę takie cudo.
Bardzo ładny Lancerek, moje marzenie, ale z seryjnym silnikiem bez modów. A właśnie, jak już piszę o silniku, jaki to jest symbol, 4g93 mivec? |
Dzięki:)
Tak, oryginalna aluminiowa rozpórka Mitsubishi Motors. Nie jestem pewnie na 100%, ale myślę że pochodzi z Evo 4 i była opcjonalna u dilera. Mieli także tylną, prawie identyczną jak ta, ale w GSR na tył wchodzi tylko z Evo 3 nie 4. |
w e4/5/6 opcjonalnie był 3-point
 |
_________________ Lancer Evolution IV |
|
|
|
 |
thegustacja
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer GSR CM5A
Kraj/Country: Holland
Dołączył: 30 Kwi 2015 Posty: 13 Skąd: Czwa
|
Wysłany: 07-06-2015, 10:17
|
|
|
Dzięki,
Ja właśnie wolę GSRa w tej postaci, a nie ubranego w Evo 4 W takiej postaci jest bardziej przyczajony:)
Choc jak wcześniej moim ulubionym Evo była 6tka to ostatnio 4ka coś mi bardziej pasuje, no i 9ka kombi w wersji MR to już szczyt marzeń:)
Tak, teraz już powoli zaczynam przystosowywac Lancera do rejestracji i chciałbym żeby juz w tym roku miał Polskie blachy:)
A z tą rozpórką to nie wiem jak było do końca, może to po prostu ofertą Mitsubishi, bo widziałem identyczną jak moja, ale już z logiem Ralliart. |
|
|
|
 |
MManiak
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 350 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-06-2015, 10:19
|
|
|
thegustacja napisał/a: | Seryjnym też fajnie hulała, ale te zmiany co ja mam dały mi trochę większą elastycznośc pracy bo mocy to w GSR ciężko dużo więcej wyciągnąc. |
No właśnie i to jest moim zdaniem najważniejsza sprawa. Nie warto żyłować tych silników do Bóg wie jakich mocy, tylko skupić się na momencie obrotowym już od samego dołu. Moim zdaniem jest to o wiele bardziej potrzebne niż więcej pary powyżej 120km/h, bo kto szczególnie teraz po wejściu nowych przepisów, będzie jeździł powyżej 120? Dobrym wyjściem z sytuacji byłby chyba kompresor + turbo, tak jak to jest w tych nieszczęsnych TSI i TFSI. Jednak uprzednio trzeba by zainwestować w dobry wał i korbowody, a to nie są tanie rzeczy. |
_________________ Mój poprzedni Misiek |
|
|
|
 |
|
|