Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
13-06-2007, 14:44
[CB4A 1.6] co by bylo gdyby - swap
Autor Wiadomość
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 27-03-2007, 07:19   [CB4A 1.6] co by bylo gdyby - swap

witajcie , wiem ze temat byl juz poruszany w przeszlosci ale jakos tak chaotynicze, wiec moze zaczne jeszcze raz, interesuje mnie swap, mam lancera 1,6 16V 113 kM '94 chcialbym zmienic na 1,8 150 kM z colta GTI, teraz moje pytanie jesli znalazl bym walnietego w dupe colta badz colta zaniedbanego to majac czesci do przekladki podejrzewam ze silnik skrzynia komputer zawiecha czy w jakis sensowny sposob daloby sie go zeswapowac ? w golfie np III swap jest wyjatkowo prosty bo praktycznie plug & play wyrzucasz silnik stary wkladasz nowy wchodzi na te same poduszki itd, czy w lancerze byloby podobnie czy byloby z tym duzo druciarstwa, no i przede wszystkim ile by to kosztowalo w sprawdzonym warsztacie tak orientacyjnie , pewnie tez trza by uklad wydechowy przerobic, troche zabawy ciekaw jestem czy jest warto,... prosze o porade aaaa i jeszcze jedno myslalem tez nad zakupem colta GTI w dobrym stanie zrobieniem swapa i sprzedaza colta z moim silnikiem, taki swap na ktorym chyba najmniej trace co wy na te dwie opcje .

p.s. lancer 1.6 16V niejest taki zly ale przyrost mocy o 30 pare jest kuszacy
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
Ostatnio zmieniony przez akbi 13-06-2007, 13:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-03-2007, 09:43   

puntspusy napisał/a:
1,8 150 kM z colta GTI
1,8 4G93 DOHC 16V 140KM

Zdania wielokrotnie zlozone sa chaotyczne.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 27-03-2007, 09:56   

sory za chaos i nieścisłość w mocy
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2007, 11:54   

tez mam lancerka i mnie to zawsze kusiło, ale czy nie warto lepiej z jakiejś starej eclipse kupic 2,0 150KM?~

A przełożyć sie da wszystko, wiem nawet gdzie :)

Pozdro!
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2007, 12:27   

Tomas79 napisał/a:
tez mam lancerka i mnie to zawsze kusiło, ale czy nie warto lepiej z jakiejś starej eclipse kupic 2,0 150KM?~
1. Ciężko będzie dostać silnik w naprawdę dobrym stanie.
2. Dużo roboty i problemów. Ciężko będzie zmieścić tego kolosa pod machą. W Galancie jest już bardzo ciasno, a Colt czy Lancer...
3. Koszty.
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2007, 13:02   

2,0 to żadem kolos
Jak dla mnie koszty nie byłyby zbyt duże - problem to dostanie silnika oraz po głębszym zastanowieniu wolę kupić Gala 2,5 lub juz bawić sie z Legnum Vr4

Choc do lancerka mam sentyment, bo naprawde dobrze się mi nim jeżdziło
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 27-03-2007, 14:10   

czyli 2,0 z eclipsa mogby byc rozwiazaniem ? gdzie to na slasku moga mi spreparowac ? wydaje mi sie ze eclipsa latwiej bedzie dorwac niz colta GTI...
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 27-03-2007, 15:06   

Tomas79 napisał/a:
2,0 to żadem kolos
puntspusy napisał/a:
czyli 2,0 z eclipsa mogby byc rozwiazaniem ? gdzie to na slasku moga mi spreparowac ? wydaje mi sie ze eclipsa latwiej bedzie dorwac niz colta GTI...


szczerze ? zycze powodzenia. byl juz agent ktory robil taka przekladke i z tego co mi wiadomo to musial ciac podluznice , zeby zmiescic tam ten silnik , i auto rwalo mu niemilosiernie przeguby, do tego nie jechalo prosto itd itd .
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-03-2007, 17:36   

Pora na male dementi - 4G63 miesci sie BEZ CIECIA PODLUZNIC. Sprawdzone w Krakowie - jtjerry - forum streetracing.pl (ma zakaz pisania ale poszukac jego postow) haslo - mitsukiszka ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 28-03-2007, 14:34   

z tego co sie zdazylem zorientowac na ten czas najmniej rzezby jest z zeswapowaniem 4G93, bo zawiecha zostaje podobnie jak hamulce i skrzynia, zmienia sie silnik + osprzet, byc moze uk. wydechowy...musze sie wiecej wywiedziec ale jesli juz cos to bede sie raczej decydowal na prostszego swapa, bo z 4G63t lub bez "t" jest duzo wiecej zabawy..
poradcie jesli wiecie cos na temat swapa na 4G93 z 4G92
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2007, 14:51   

Myslę ze ze znalezieniem warsztatu nie byloby problemu większy problem to cena za jaką to zrobią, bo szczerze mówiąc roboty warsztaty mają duzo wiec trzeba ich skusić ceną.

Ja znam warsztat w katowicach, który by to zrobił ale czy mają czas?!

Jest też w orzeszu firmą tuningowa - robią wszystko (moga przygotować auto do rajdów)

http://www.mmt.xu.pl/

Pozdro!
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2007, 15:02   

puntspusy napisał/a:
zawiecha zostaje podobnie jak hamulce i skrzynia, zmienia sie silnik + osprzet, byc moze uk. wydechowy...
Tego wcale bym nie był taki pewny. Colt GTi jest bardziej zglebiony niż standard. Hamulce? Nie masz przypadkiem z tyłu bębnów? Zależy od wersji.
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2007, 15:06   

Myślałem ze to jest oczywiste ze decydując sie na swap'a zmienia sie tez zawieszenie oraz hamulce
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2007, 15:08   

Tomas79 napisał/a:
Myślałem ze to jest oczywiste ze decydując sie na swap'a zmienia sie tez zawieszenie oraz hamulce
Nie dla wszystkich. A szkoda...
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-03-2007, 15:29   

Cytat:
Myślałem ze to jest oczywiste ze decydując sie na swap'a zmienia sie tez zawieszenie oraz hamulce

Niekoniecznie. Zależy przede wszystkim od strategii koncernu. Bywa, że część podzespołów pozostaje ta sama. Może to być również wynikiem różnicy roczników.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.