Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY3A 1.8] Drgania na lewarku zmiany biegów
Autor Wiadomość
ozzzy 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II, 2.0MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 19
Skąd: Opole
Wysłany: 18-06-2015, 13:22   [CY3A 1.8] Drgania na lewarku zmiany biegów

Witam,

mój Lancer SB 2009 rok, 1.8 benzyna 160.000km przebiegu ma taką dziwną przypadłość że na 5. biegu przy obrotach poniżej 2200rpm drży mi gałka zmiany biegów i słyszę rajdowy pomruk, wręcz stukot z okolic silnika. Powyżej 2200rpm odgłos i drżenie gałki zanikają.

Dzieje się to wyłącznie na 5. biegu i nie zawsze, czasem po zmianie z 4. na 5. bieg drży, a czasem nie :) Nie jest to jakoś uciążliwe, tylko dziwne.

Jakieś pomysły?
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 18-06-2015, 14:46   

A kierownica Ci nie drży? Masz wyważone koła?
 
 
ozzzy 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II, 2.0MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 19
Skąd: Opole
Wysłany: 19-06-2015, 08:42   

Mam wyważone koła, kierownica ani drgnie, zbieżność też zrobiona tydzień temu. To nie jest problem z zawieszeniem.
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 19-06-2015, 09:55   

ozzzy, Rozbieraj tunel środkowy i sprawdź co jest nie tak. Ja jak się dobrałem do wybieraka to zauważyłem brak smaru na elementach ruchomych (wszystko przesmarowałem Finish Line TEFLON GREASE). Możesz wymienić olej w skrzyni biegów (polecam Eneos Premium Multi Gear 75w90 MTF), bardzo fajnie skrzynia pracuje na tym oleju. :wink:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Koorii123 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer sportback 1.8 143 km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2017
Posty: 1
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 22-10-2017, 12:04   

Witam! Chciałbym odświeżyć temat, bo mam te same objawy. Czy autor wątku rozwiązał problem?
 
 
SCORPlON 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 19
Skąd: Warsaw
Wysłany: 29-12-2017, 11:31   

Koorii123 napisał/a:
Witam! Chciałbym odświeżyć temat, bo mam te same objawy. Czy autor wątku rozwiązał problem?


Podbijam. Mam tak samo...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.