Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulce Evolution / Ralliart
Autor Wiadomość
realfan17 
Nowy Forumowicz
0299

Auto: Lancer Ralliart 300km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-06-2015, 15:45   Hamulce Evolution / Ralliart

Witajcie,

Czy ktoś z Was wzmacniał układ hamulcowy w Lancerze Ralliarcie?
W moim, standardowy układ zdecydowanie nie wyrabia, przełożenie układu z EX, jest bardzo ciężkie, w związku z czym mam pytanie, czy ktoś z Was, zna jakąś skuteczną alternatywe?

Przejeżdziłem już klocki, EBC, Ferodo i inne cuda. Jak był dramat, tak jest.
Dodam, że mój RA ma ponad 360km
_________________
Japońska Moc
 
 
.swat. 
Forumowicz


Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 412
Skąd: 3City
Wysłany: 09-06-2015, 18:00   

A w cywilnym Lancerze X z hamulcami dramatu nie ma, dają radę ( oczywiście w ruchu ulicznym), a jak sobie zamontujesz taki zestaw jaki ma kolega tyku, to będzie nawet rewelacja. Sprzedaj auto i kup zwyklasa :mrgreen:
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-06-2015, 18:10   

Możesz próbować tarcze pokroju DBA.

A potem to już próby z hamulcami jeśli nie z EVO X to z EVO VII-IX.
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 09-06-2015, 21:50   

realfan17 napisał/a:
zdecydowanie nie wyrabia
To zostaje przerzucić się na heble z Evo X:
Używki Brembo 4 - tłoczek+ tarcze pływające, bądź na bogato: AP lub Cosworth.
Generalnie słowo nie wyrabia ma wiele znaczeń:
*gotują się i robią miękkie już przy pierwszym mocniejszym hamowaniu
*przy wciśniętym pedale abs tłucze jak poparzony i ogólnie droga się wydłuża
* wciskasz pedał auto tylko zwalnia

Edit: jest a alle komplet brembo z Evo tylko nie podali wersji przód plus tył z tarczami w dobrej cenie
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
realfan17 
Nowy Forumowicz
0299

Auto: Lancer Ralliart 300km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-06-2015, 02:14   

Żeby założyć heble z EX do RA, co trzeba wymienic po za zaciskami i przeewodami?
Gdzies słyszałem, że to trochę bardziej skomplikowana operacja.

Nie wyrabiaja przy hamowaniu z wyzszych prędkości >160km/h.
Hucza jak w odrzutowcu i puchną.

Podeslesz link do tego zestawu?
_________________
Japońska Moc
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10-06-2015, 06:33   

Wydaje mi się, że przy zestawie z EVO X zwykłe felgi od Lancera (bo takie są chyba w RA) nie wejdą na te zaciski. Musi być chyba mniejsze ET. Oczywiście tylko 18 cali. Nie jestem pewien, ale może być taki problem.

Ale jeśli jeszcze ich nie pokrzywiłeś to po pierwsze tarcze nacinane (usuwają lepiej gazy powstałe na styku tarcza klocek) np. DBA do tego metaliczne klocki np. EBC RED. Przy sensownym używaniu hamulce może ich tak szybko nie zwichrujesz, ważne żeby dawać im odpocząć po takim hamowaniu.

Do tego jak jeszcze nie rozbierałeś zacisków z tyłu to należy je obowiązkowo wyczyścić i przesmarować co najmniej raz w roku (prowadnice klocka wewnętrznego i prowadniczki zacisku).
 
 
realfan17 
Nowy Forumowicz
0299

Auto: Lancer Ralliart 300km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-06-2015, 08:48   

Panowie,

Przerabiałem już nacinane tarcze (zimmermana chyba ostatnio były grane)
W polaczeniu z klockami Ferodo ds2500.


ZERO RÓŻNICY.
Dodam, że płyn hamulcowy również został wymieniony na Racingowy Motula.

Wydaje mi się, że na tym układzie prochu już nie wymyślę.

W tej chwili pomysłem jest by zamonotwać układ od Evo VIII lub IX.
_________________
Japońska Moc
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 10-06-2015, 09:11   

realfan17, zimmerman to mało...pomyśl o Black Diamond albo DBA..do tego klocki Galfer Sport...
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 10-06-2015, 22:09   

Tak rzuciłem okiem na temat i niestety opcje się zawęziły. Albo polatać po ekipach rajdowych typu "Stec motorsport" i zamówić adaptery, ewentualnie dowiedzieć się od nich kto może to wykonać, albo zwrotnice z Evo. Kwestia budżetu. Są jeszcze zestawy typu AMS/k-sport do ralliarta pod tarczę 330mm ale to za grube zielone i wlatujesz w ślepy zaułek.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
realfan17 
Nowy Forumowicz
0299

Auto: Lancer Ralliart 300km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-06-2015, 11:50   

Mogę prosić jakiś link do tych zestawów pod RA?
_________________
Japońska Moc
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 11-06-2015, 12:56   

http://www.amsperformance...-Brake-Kit.html
http://pbbrakes.com/mitsu...-brake-kit.html
Tak naprawdę potrzeba te adaptery ze zdjęć zdobyć i można się bawić z zaciskami Evo/Panamera/STi
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
tom580 
Forumowicz
tom580

Auto: Mitsubishi Eclipse GST 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Koszalin
Wysłany: 19-06-2015, 12:35   

taki adapter na pewno nie będzie pasował pod zaciski od EVO prędzej od alfy. Jeśli masz rozstaw śrub od jarzm zacisków chyba 161mm to będą Ci pasować zaciski 4 tłoczkowe od EVO7-9 pod tarcze 320mm bez przeróbek i na to felga 17" o odpowiednim et natomiast jak chcesz zaszaleć to zaciski od EX tylko tutaj śruby montażowe zaciski są większe i trzeba rozwiercać zwrotnice. Wiem bo montowałem je sobie w eclipsie 2g i tutaj już potrzeba felg 18" o słusznym ułożeniu ramion i et żeby zakryć zaciski no ale tarcze 350mm robią swoje.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.