 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zerwana link ręcznego, głośne chrobotanie. |
Autor |
Wiadomość |
anonim1133
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD SWB '91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2014 Posty: 14 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 14-05-2015, 18:43 Zerwana link ręcznego, głośne chrobotanie.
|
|
|
Cześć braci forumowa!
Ostatnio jakoś w ferworze walki urwała mi się linka od ręcznego (ta długa, od koła).
W związku z czym mam kilka pytań.
1. Podczas jazdy, co jakiś czas coś bardzo głośno trze, chrobocze. Zastanawiam się, czy to może właśnie coś w hamulcu? Co gorsza, dźwięk ten nie występuje cały czas, tylko losowo, więc nawet nie bardzo mam jak sprawdzić co to jest i dlaczego tak - więc wymyśliłem, że może coś z hamulcem, bo złożyło się w czasie? Ale nie znam budowy/działania bębnów, więc nie wiem czy jest w ogóle taka opcja, nie wiem co linka tak na prawdę trzyma (Wydaje mi się to być niezbyt logiczne, ale raczej dość optymistyczne:P)
Jest to na pewno związane z czymś w układzie jezdnym, bo po zatrzymaniu cisza.
Co ciekawe, jak podniosę tył, to żadne koło nie chce się obracać, jak by ręczny trzymał - kawałek luzu i się blokuje. A jak samochód stoi na ziemi, to toczy się praktycznie bez oporów.
2. Ciężko wymienić linkę samemu? Ciężko ściągnąć bęben? |
|
|
|
 |
ppkss4_
Forumowicz
Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 102 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 19-06-2015, 18:32
|
|
|
W zeszłym tygodniu miałem podobny problem bo również pękła linka ręcznego. Używana linka troszkę kosztuje i z racji, że pancerz był w dobrym stanie to kupiłem linkę od malucha (20 zł) i przełożyłem sama linke (z jednej strony koncówka do zaprasowania).
Sama wymiana linki nie jest trudna, jedyny problem może się pojawić przy ściągniu tarczo-bębna o ile ma głębokie ranty na bębnie.
Te dziwne hałasy podczas jazdy to oberwana końcówka linki która wpada pomiędzy szczęki hamulcowe a bęben więc możesz kupić nowe szczęki bo stare mogą być zniszczone przez luźny element. |
|
|
|
 |
|
|