Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
EA5A Rycerz Johna
Autor Wiadomość
Paweł84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Maj 2014
Posty: 684
Skąd: Pabianice
Wysłany: 18-06-2015, 11:44   

kto bogatemu zabroni :P
 
 
John24 
Mitsumaniak


Auto: EA5A 03 M\T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 162
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-06-2015, 13:55   

Zalalem 10w40 bo taki byl zalany a z 5w30 nic ciekawego nie bylo. Nastepna wymiana na 5w30 Jakby co komplet popychaczy od deejaya lezy w szufladzie :D
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 21-06-2015, 09:14   

John24 napisał/a:
palec rozdzielacza Mitsubishi Motors MD619689

Skąd i za ile taki dorwałeś? ASO?
 
 
 
John24 
Mitsumaniak


Auto: EA5A 03 M\T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 162
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-06-2015, 18:44   

arturj123 napisał/a:
John24 napisał/a:
palec rozdzielacza Mitsubishi Motors MD619689

Skąd i za ile taki dorwałeś? ASO?


,,Japaneze Marek Malik tel. 602 224 584 Pewnie znasz? :D
Orginal w pudełku MMC kosztowal cale 100zl z tego co wiem ma jeszcze orginalne kopułki MMC w cenie 200zl szt albo Blue Print w cenie 100 i 140zl szt
 
 
John24 
Mitsumaniak


Auto: EA5A 03 M\T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 162
Skąd: Łódź
Wysłany: 29-07-2015, 20:33   

Od zakupu przejechalismy juz 4tkm bez wiekszych problemow,a wlasciwie mozna powiedziec zadnych :wink: Do wymiany na dzien dzisiejszy mamy jeden drazek kierowniczy,ktory juz od momentu zakupu dawal znaki ze dlugo nie pozyje :P
Nadkola tylne chrupia i zajme sie nimi jak tylko znajde kogos kto podola temu zadaniu. Wbrew pozorom latwo nie jest,bo na slowo reperaturki i Galant blacharze najchetniej trzasneliby drzwiami warsztatu i tyle ich widzieli :mrgreen:
Galant sobie rdzewieje,ale dba o to abym za duzo nie wydawal na stacji benzynowej.
Tankowanie do pelna
Weszlo 56.3l
Przejechany dystans 809km
Wynik:6.97 :shock:
Jazda 80% poza terenem zabudowanym
Ogumienie 195/60/15
Jedyny minus tego pomiaru to ze tankowalem rowniez na orlenie ale juz w innym miescie z innego dystrybutora niz ten ktorym po raz pierwszy zalewalem do pelna. Tryb jazdy to czysty eko driving.

Jak myslicie mozliwe jest to aby w momencie takowania wtedy wlasnie po raz pierwszy zaswiecila sie rezerwa zostalo w baku okolo 7.7l 95? Ile w ogole ta rezerwa wynosi?
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 29-07-2015, 20:39   

John24 napisał/a:
Wynik:6.97

To realny wynik. Mnie się udało zejść jeszcze niżej, ale taka jazda to tragedia :|
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 29-07-2015, 20:48   

John24 napisał/a:
Do wymiany na dzien dzisiejszy mamy jeden drazek kierowniczy

Leży mi gdzieś nówka Oyodo. Jak się okazało to niepotrzebnie go kupiłem. Jakby co to pisz PW ;)
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
John24 
Mitsumaniak


Auto: EA5A 03 M\T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 162
Skąd: Łódź
Wysłany: 29-07-2015, 21:01   

fj_mike napisał/a:
John24 napisał/a:
Wynik:6.97

To realny wynik. Mnie się udało zejść jeszcze niżej, ale taka jazda to tragedia :|

Ogolnie trzy tygodnie jezdzilem na tym baku takze mozna to nazwac takim trybem mieszanym ze wskazaniem na wiekszosc jazdy poza miastem
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 03-08-2015, 09:53   

Mój rekord to koło 8l ale na 18/45/215 a ty masz kółka jak od roweru :mrgreen: to raz że o wiele mniejsze opory a dwa że 5,9% róznica w tym co wskazuje licznik więc to realny wynik :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-08-2015, 15:41   

Mój rekord to ok. 7 l/100 km w trasie, w upale, na klimie i benzynie.
 
 
drexvs 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 405
Skąd: Myszków
Wysłany: 04-08-2015, 09:38   

6.69L/100km w drodze nad może, dwie osoby bagażnik dopchany na maxa(a w środku nie ciuchy tylko napój Bogów) pełen bak paliwa, opony w nadkolach. Autostrada 140 max. Dla mnie wynik rewelacyjny.
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 04-08-2015, 09:58   

drexvs napisał/a:
6.69L/100km w drodze nad może, dwie osoby bagażnik dopchany na maxa(a w środku nie ciuchy tylko napój Bogów) pełen bak paliwa, opony w nadkolach. Autostrada 140 max. Dla mnie wynik rewelacyjny.


bez klimy :)
 
 
John24 
Mitsumaniak


Auto: EA5A 03 M\T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 162
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-02-2016, 20:41   

Jakoś nie było czasu aby pociągnąć wątek do przodu,ale do rzeczy.
Dn. 20.10.2015r Konserwacja podwozia plus wszystkie profile zamknięte. Niestety brak fotorelacji z tego wydarzenia gdyż nie miałem czym tego akurat uchwycić,a podwozie na te chwile nie wygląda już tak świeżo. :D

05.11.2015r Stwierdzam ze dłużej nie zamierzam tankować wysokooktanowej benzyny,wiec galant idzie do zaprzyjaznionego warsztatu na montaż instalacji LPG.
Operacja się udała i pacjent nawet przeżył.
Podzespoły to
-Sterownik Kme Nevo+,
-Wtryskiwacze Barracuda,
-Reduktor Kme Silver
-Przebieg w dniu montażu 176 658km

Całość wystrojona pod AFR a koszt operacji to 3000zł
Jak narazie z instalacją nie ma żadnych problemów,a spalanie LPG oscyluje w granicach 10,11l LPG.
Korzystając z tego że kolektor podczas całej operacji został zdjęty zawitały tez nowe przewody NGK

A tak MM maja pod maska :mrgreen:
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 11-02-2016, 21:03   

John24 napisał/a:
A tak MM maja pod maska :mrgreen:

Tylko weź wywal tą kartę z olejem w gustownej koszulce - typowy łapacz brudu i wilgoci :wink:
 
 
John24 
Mitsumaniak


Auto: EA5A 03 M\T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 162
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-02-2016, 21:07   

Ta kartka to nie od byle kogo bo od T.Michalaka Klubowego mechanika wiec spoko 8)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.